پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ق.ظ

۰

کارشناس ارشد مسائل بین‌المللی رژیم نامشروع و کودک کش برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی دریغ نمی کند و تنها راه مبارزه با آن ها مقاومت است چرا که زبان انسانیت و آدمیت نمی دانند و این مبارزه زمانی پیروز است که همراه با ایثار باشد و این ایثار زمانی موثراست که مبتنی بر باورهای دینی، تعقل و عقل گرایی باشد و جنبش حزب الله این ویژگی ها را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه  کارشناس ارشد مسائل بین‌المللی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ درخصوص پیدایش رژیم صهیونیستی و نقش مقاومت در مقابل جبهه کفر و اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی توسط استعمار برای جلوگیری از قدرت گرفتن و اتحاد جهان اسلام شکل گرفت. اگر جهان اسلام متحد شود با توجه به وسعت، جمعیت، نقاط استراتژیک و منابع، به بزرگترین قدرت جهانی تبدیل می شود.

قدیری ابیانه در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی با شعار سلطه از نیل تا فرات شکل گرفت اگر به نقشه نگاه کنیم بخش هایی از بیست کشور را شامل می شود حتی مکه و مدینه هم جزو نیل تا فرات هستند به همین لحاظ علاوه بر تشکیل رژیم صهیونیستی، استعمار برای تجزیه کشورهای اسلامی و حاکمیت افراد دست نشانده تلاش کردند تا مطابق با امیال استعمار پیش روند و برنامه هایشان با موفقیت پیش می رفت تا پیروزی انقلاب اسلامی.

تبدیل شدن پرچم عرب گرایی به اسلام گرایی با پیروزی انقلاب اسلامی

وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی پرچم عرب گرایی درمنطقه که همواره در مبارزاتش شکست خورده بود تبدیل شد به پرچم اسلام گرایی. از این زمان مقاومت جدی و موثر شکل می گیرد و پیروزی‌ها یکی پس از دیگری حاصل می شود. صهیونیست ها نه تنها کل فلسطین را اشغال کردند بلکه بخش هایی از مصر، سوریه، اردن و لبنان را هم اشغال کردند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی ابراز کرد: لبنان به اشغال صهیونیست ها درآمده بود و قرار بود توسط رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی ادغام شود که مقاومت حزب الله با پرچم اسلام گرایی نشات گرفته از انقلاب اسلامی مبارزه را شروع کرد و از آن زمان تا به حال اسرائیل در هر جنگی که با لبنان کرده شکست خورده و در همان آغاز شکل گیری حزب الله اسرائیل مجبور شد لبنان را ترک و فرار کند.

قدیری ابیانه ضمن بیان پیروزی های لبنان که باعث رشد بیشتر اسلام‌گرایی در منطقه شده بود گفت: بعد از پیروزی لبنان  باور به اینکه می توان مبارزه کرد در آن‌ها تقویت شد. مبارزین فلسطینی هم با الهام از همین مبارزات و مشاهده پیروزی لبنانی‌ها و پیروزی انقلاب اسلامی این بار با پرچم اسلام‌گرایی وارد میدان شدند و درهر جنگی که اسرائیل علیه آن ها مرتکب شد، هرچند در ارتکاب جنایات خود حد و مرزی قائل نبودند اما با این وجود پیروزی از آن مقاومت بود و اسرائیل به شکست اعتراف می کرد.

مقاومت تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی است

وی بیان کرد: این رژیم نامشروع و کودک کش برای  رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی دریغ نمی کند و تنها راه مبارزه با آن ها مقاومت است چرا که زبان انسانیت و منطق را نمی دانند و این مبارزه زمانی پیروز است که همراه با ایثار باشد و این ایثار زمانی موثر است  که مبتنی بر باورهای دینی، تعقل و عقل‌گرایی باشد و جنبش حزب الله این ویژگی ها را دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این ویژگی ها به لبنان و فلسطینی ها منحصر نشد و امروز ما شاهد مبارزات مردم یمن هستیم که با ایستادگی بسیار زیاد در مقابل عوامل استکبار مثل عربستان و امارات ایستاده اند و مبارزه در بحرین هم علی رغم همه جنایاتی که انجام شده ادامه دارد و این مبارزات درنهایت به پیروزی حزب الله منجر می شود و هرقدمی که به سمت اضمحلال رژیم صهیونیستی برداشته شود پایه حکومت های دست نشانده مثل امارات و عربستان نیز سست تر خواهد شد.

رسیدن به تمدن اسلامی نتیجه مبارزه با استکبار است

قدیری ابیانه عنوان کرد: کشورهای اسلامی دریک پیچ تاریخی مهم به سر می برند باید تلاش کنیم این پیچ تاریخی را با موفقیت طی کنیم و مبارزه را ادامه دهیم تا به تمدن اسلامی برسیم و بعد از طی این پیچ تاریخی جهان شکل دیگری خواهد داشت و موقعیت جمهوری اسلامی به شدت گسترده خواهد شد به نحوی که حتی تصورش هم برای ما سخت است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی طبق اظهارات رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان که شکست سوریه و بستن راه رساندن سلاح به حزب الله را مقدمه ای برای تهاجم به ایران دانسته اند افزود: رژیم صهیونیستی شیشه عمر استکبار درمنطقه است. بارها رژیم صهیونیستی ایران را تهدید هسته ای کرده اما  وجود حزب الله سوریه و نیروهای مقاومت یکی از موانع حمله اسرائیل و هم پیمانانش به ایران است.

وی بیان کرد: در صورت حمله اسرائیل به ایران علاوه بر قدرت بازدارندگی ایران کشورهای سوریه و لبنان می توانند تا عمق رژیم صهیونیستی را مورد حملات نظامی خود قرار دهند و این یکی از عوامل مهم بازدارنده جنگ علیه ایران است. از اوباما سوال کردند چرا به ایران حمله نمی کنید او پاسخ داد "اگر ما به ایران حمله کنیم حزب لله، اسرائیل را نابود می کند."

حمایت از حزب لله و سوریه از جمله موانع حمله نظامی به ایران می باشد

قدیری ابیانه اظهار داشت: حمایت از حزب الله، سوریه و فلسطین علاوه بر اینکه یک دستور اسلامی است و ما باید از مظلوم درمقابل ظالم دفاع کنیم، از موانع حمله نظامی به ایران نیز می باشد و ما اگر فقط مصالح خودمان را هم درنظر می‌گرفتیم باید از سوریه، حزب الله و فلسطین حمایت می کردیم، بخاطر اینکه تروریست ها نتوانند بلاهایی که سر عراق و سوریه آوردند در ایران تکرار کنند و این ایجاب می کند که ما از نیروهای مقاومت در منطقه حمایت کنیم.

وی بیان کرد: کشورهای عربی مختلفی به سوریه پیشنهاد کرده بودند ما به شما کمک می کنیم به شرط اینکه دست از رابطه با ایران بردارید اما سوریه نپذیرفته بود. برخی در سوریه مدعی اند چرا سوریه باید بخاطر ایران هزینه دهد. پس باید آگاه باشیم که اشغال سوریه برای نزدیک شدن به تهدید ایران است و بستن راه کمک ایران به حزب الله.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر بخواهیم امروز جنگی به ما تحمیل نشود باید با تروریست ها بجنگیم. اگرمقاومت نکنیم تروریست ها بازار برده فروشی از زنان ایرانی ایجاد می کنند. ما بخاطر امنیت، تمامیت ارضی و حفظ ماهیت کشورمان باید این هزینه ها را بپردازیم. پیروزی هایی هم که به دست آورده ایم پیروزی های بزرگی بوده است. امروز نفوذ فرهنگی ایران به مرزهای مدیترانه و دریای سرخ رسیده و ارتقاء موقعیت جهانی ایران روبه پیشرفت است و این حرفی است که دشمنان ما می زنند.

http://www.dana.ir/news/1170169.html/

۹۶/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">