پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

۰

۱۳۹۶/۰۶/۱۷

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شهید حججی حجتی برای جوانان ایران شد، گفت: محسن به شهادت به‌عنوان بالاترین درجه سعادت ایمان داشت.
محمدحسن قدیری‌ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران در آستانه تشییع پیکر مطهر شهید حججی اظهار کرد: ایشان به اسلام و شهادت به‌عنوان بالاترین درجه سعادت ایمان و اعتقاد داشته است.

وی ادامه داد: فیلم، صوت، دست خط و خاطرات خوبی از شهید محسن حججی در طول زندگی‌شان و در اردوهای جهادی در روستاهای محروم و روز خداحافظی با خانواده‌اش داریم؛ او با آرزوی شهادت در راه اسلام وارد سوریه شد و به مدافعان حرم پیوست.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه شهید حججی موقع اسارت باصلابت حرکت می‌کرد و ترسی از داعشی‌ها بر دل نداشت، اضافه کرد: آن‌طور که در عکس‌ها نمایان است، کسی که او را به اسارت گرفته بود، ترس در چهره‌اش نمایان بود؛ این سفاکی‌های داعشی نشان می‌دهد که شهید حججی زیر شکنجه هم ایستادگی و با استقامت و ایمان خود داعشی‌ها را تهدید کرد.

وی با بیان اینکه شهید حججی حجتی برای جوانان ایران اسلامی شد، افزود: او کسانی که این ادعا را مطرح می‌کردند که مدافعان حرم برای امتیازات مادی عازم این جبهه‌ها شده‌اند، پشیمان کرد؛ شهید زن و فرزند و خانواده‌اش را ترک می‌کند و عازم مبارزه با داعش می‌شود و جان شیرینش را تقدیم اسلام و ملت ایران می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه پخش فیلم اسارت و شهادت شهید حججی و انعکاس جهانی آن هم نشان می‌دهد داعشی‌ها با چه کسانی دشمن هستند، تصریح کرد: هر انسان با وجدان که صحنه اسارت شهید حججی را ببیند، صلابت و استقامت را در چهره شهید و حقارت و جنایت‌پیشگی را در چهره آن داعشی ملعون مشاهده خواهد کرد.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شهید حججی در شرایطی این‌گونه بار آمد، رشد یافت و عمل کرد که به همه امکانات اینترنتی و شبکه‌های تلگرامی دسترسی داشت، اظهار کرد: شهید حججی مظهر رویش‌هاست؛ امروز هم ریزش و هم رویش داریم.

وی با بیان اینکه با شهادت حججی‌ها دنیا می‌فهمد که چه کسانی جانشان را فدای حریم اهل بیت (ع) و ارزش‌های اسلام و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران در آن سوی مرزها می‌کنند، افزود: این دلاوری‌ها را باید قدردان بود.

سفیر اسبق ایران در استرالیا با تأکید بر اینکه کسانی که شعار «نه غزه؛ نه لبنان،.جانم فدای ایران» سر می‌دهند، در مبارزه با تروریسم و جانیانی که می‌خواهند امنیت ایران اسلامی را تهدید کنند، هرگز حرکتی به ضرر آن‌ها نخواهند کرد، تصریح کرد: این افراد هرگز در راه ایران جان‌فشانی نخواهند کرد.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه این بسیجی‌ها و جوانان مؤمن هستند که جانشان را فدای ایران می‌کنند، اظهار داشت: باید قدردان شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم برای تأمین امنیت حاکم بر کشور باشیم.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13960617000170

۹۶/۰۶/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">