پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه کشتار مردم میانمار در سکوت مدعیان حقوق بشر غربی را امر عجیبی ندانست و خواستار اقدامات جدی دیپلماسی کشور برای توقف این جنایات شد.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره سکوت مجامع بین المللی حقوق بشری در مقابل نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار، گفت: کشتار مردم میانمار در سکوت مدعیان حقوق بشر غربی امر عجیبی نیست.

وی افزود: چرا که این کشتار برای مجامع بین المللی با عنوان نقض حقوق بشر به شمار نمی‌رود که بخواهند برای دفاع از مردم مظلوم میانمار سخنی به زبان جاری کنند بلکه خود نیز در این جنایت شریک هستند.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: سازمان‌های بین المللی متشکل از نمایندگان دولت‌هاست بنابراین آنان مطابق خواسته‌ها و منافع دولت‌هایشان عمل می‌کنند و امروز سکوت مجامع بین‌المللی همه به نفع دولت‌های مستکبر است تا از این طریق بتوانند به سرکوب و کشتار مسلمانان بی دفاع ادامه دهند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه امروز عده‌ای جنایتکار به عنوان ایجاد امنیت در مناطق مختلف جهان دست به کشتار مردم بی دفاع زده و خود از جنایت کاران حمایت می‌کنند، ابراز کرد: امروز عربستان جنایتکار به عنوان رییس شورای حقوق بشر سازمان ملل نه تنها از حقوق مردم جهان دفاع نمی‌کند بلکه خود از متعرضان به حقوق آنان و حامیان جنایتکاران جهان آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل است.

وی با تاکید براینکه سازمان‌ها و نهادهای بین المللی باید سران میانمار را مجازات کنند، گفت: فشار بر سازمان‌های بین المللی برای محاکمه سران میانمار از سوی مردم جهان یک اصل غیر قابل انکار است و این امر با تبلیغات جهانی تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

کارشناس مسائل استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: لازم است علما، نخبگان، مسلمانان و همه کسانی که می‌توانند این فجایع را متوقف کنند وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

۹۶/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">