پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ق.ظ

۱

مدرک گرایی آفت دانشجویان است

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ق.ظ
 
قدیری ابیانه در طرح ولایت دانشجویان بسیجی دانشگاه های مازندران مطرح کرد:
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک در طرح ولایت دانشجویان بسیجی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه دانشجو باید در عرصه های مختلف دانشجویی فعال باشد، اظهار کرد: آفت یک دانشجو مدرک گرایی است. اگر دانشجو به این موضوع بسنئده کند به روزمرگی دچار می شود.
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک در طرح ولایت دانشجویان بسیجی دانشگاه های مازندران مطرح کرد:
مدرک گرایی آفت دانشجویان است

قدیری ابیانه دانشجویان بسیجی را به حل مسئله به جای تعریف مسئله فراخواند و اظهار کرد: نباید نگاهمان در حل مشکلات و مسائل فقط به دولت و مسئولان باشد این موضوعی انکار ناشدنی است.
وی با بیان اینکه اقتصاد نفتی تعریف درستی از سرمایه ملی نیست، اظهار کرد: در اقتصاد کشور نباید به ثروت های ملی همچون نفت اکتفا کرد چون خلاقیت در تولید و کسب و کار را از بین می‌برد.
قدیری ابیانه در مورد راه و روش درست پویایی اقتصادی کشور ها بیان کرد: ذائقه جوامع هر روز در حال تغییر است لذا تولید باید بر اساس ذائقه جامعه هدف به  روز باشد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک خاطر نشان کرد: وابستگی به نفت جلوی حرکت اقتصادی درست را می گیرد و نوعی فربگی مقطعی و تنبلی برای اقتصاد کشورها به همراه دارد.
قدیری ابیانه وابستگی کشورهای نفت خیز به فروش نفت را توطئه استعمارگران دانست و تاکید کرد: غرب به دنبال این است که کشورهای نفت خیز برای تحرک اقتصادی راهی جز فروش نفت نداشته باشند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی دقیقا در برابر اقتصاد نفتی قرار دارد، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی به دنبال توجه به تولید داخل با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان است.
۹۶/۰۶/۲۰

نظرات  (۱)

سیستم اموزش و روش استخدام کار اشتباه است در کشور دانشجو فقط به پاس کردن درسها توجه دارد چون روال مملکت این را از او می خواد وگرنه خود دانشجویان ذهن فعالی دارند که بستر کار روش نیست حتی اگه خودشون بخان وارد میدون بشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">