پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تجزیه عراق به خاطر منفعت کردها انجام نمی‌شود، گفت: مسعود بارزانی عامل نفوذی رژیم صهیونیستی و غرب است.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران در جریان حرف و حدیث‌هایی که برای تجزیه کشورهایی مانند عراق و ترکیه در بحث پیرامون کردها وجود دارد، اظهار کرد: نباید از «استقلال» کردستان عراق صحبت کنیم.

وی ادامه داد: عبارت استقلال را در این راستا نباید به کار برد؛ بلکه باید از تجزیه عراق و ترکیه صحبت کرد.
توطئه استعمار و انگلیس برای سلطه بر کشورها و تضعیف کشورهای اسلامی، سیاست «اختلاف بینداز و حکومت کن» بوده است و همواره تلاش دارند کشورهای اسلامی را تجزیه کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه این تجزیه در سال‌های گذشته هم وجود داشته است، افزود: بخشی از سودان و اندونزی را تجزیه کردند و امروز هم تلاش دارند تا کردستان عراق را تجزیه کنند و این تجزیه‌طلبی به کردستان عراق ختم نمی‌شود و آنها می‌خواهند همه کشورهای اسلامی تجزیه شوند.

تشکیل رژیم صهیونیستی با هدف تضعیف کشورهای اسلامی انجام شد

قدیری‌ابیانه با تأکید بر اینکه آنها برای ایران هم نقشه دارند، تصریح کرد: غربی‌ها می‌خواهند ایران را به چند کشور کوچک تجزیه کنند و عراق و ترکیه را نیز در همین سیاست پیش ببرند؛ البته همین نقشه را برای عربستان، پاکستان و افغانستان دارند، زیرا هر چه کشورها کوچک‌تر باشند، به نفع استعمار است؛ ولی با حمایت مردم موفق نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل رژیم صهیونیستی با هدف تضعیف کشورهای اسلامی انجام شد، اضافه کرد: تجزیه کشورهای اسلامی بر اساس قومیت‌گرایی یکی از این راه‌ها بوده؛ قوم‌دوستی طبق نظر اسلام نشانه ایمان به خداست، اما قوم‌گرایی مظهر جاهلیت است.

این کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: دشمن سعی دارد به این توطئه‌ها دامن بزند؛ آن‌ها برای خودشان وحدت می‌خواهند در حالی‌ که در جنگ‌های جهانی میلیون‌ها نفر کشته شدند و بین مسیحیان و اروپاییان این کشتارها انجام شد؛ غربی‌ها از نژادهای مختلف هستند و واحد پول متفاوت داشتند و مذاهب مختلف دارند ولی تلاش می‌کنند پارلمان مشترک و سیاست خارجی واحد داشته باشند حتی ب ای ایجاد زبان مشترک تلاش کردند.

اروپایی‌ها دنبال اختلاف کشورهای اسلامی با یکدیگر هستند

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه دشمن می‌داند در صورت وحدت است که می‌توانند قدرت بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: برای سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ویزا نمی‌خواهند و افراد می‌توانند هر کجا شاغل باشند و سرمایه‌گذاری کنند و بیمه هم در این کشورهای مشترک دارای اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها فکر می‌کنند این اتحاد پدیدآورنده موقعیت قدیم آن‌هاست، افزود: جهان در حال تبدیل‌ از دنیای تک‌قطبی به چندقطبی بوده و یکی از این قطب‌ها، اروپاست.

این کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه همین اروپایی‌ها دنبال اختلاف کشورهای اسلامی با یکدیگر هستند، اضافه کرد: مسعود بارزانی عامل نفوذی رژیم صهیونیستی و غرب است.

آمریکا با اصل جدایی کردستان عراق مخالفت نکرده است

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: هر چند آمریکا رسماً گفته است که با برگزاری رفراندوم در زمان حاضر مخالف است؛ اما با اصل جدایی کردستان عراق مخالفت نکرده و مقامات ۳سیاسی، پارلمانی و سنای آن از تجزیه عراق حمایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تجزیه عراق را به خاطر منفعت کردها انجام نمی‌دهند، اضافه کرد: این کار را برای اختلاف‌افکنی در جهان اسلام انجام می‌دهند و می‌دانند جدایی کردستان به ضرر مردم کرد است.

این کارشناس سیاسی با تأکید بر اینکه در جهان اسلام نباید به سمت تجزیه کشورها برویم، تصریح کرد: حتی با تجزیه عربستان هم که با ما مخالف است، موافق نیستیم؛ باید چون اتحادیه اروپا به‌صورت خوبی موانع ترددی را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: بین ایران، سوریه، عراق و ترکیه و سایر کشورهای اسلامی تردد و انتقال سرمایه ضمن حفظ احترام به حقوق هر قومیت و مذهبی باید راحت‌تر و آزاد باشد.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه در این صورت جهان اسلام از رشد و پیشرفت بهتری برخوردار می‌شود، اظهار کرد: تجزیه‌طلبان تحت نفوذ فکری دشمنان جهان اسلام هستند؛ این افراد عامل بیگانه هستند و مأموریت دارند تا در این جهت تلاش کنند؛ این رفراندوم غیرقانونی است و تجزیه عراق را به رسمیت نمی‌شناسیم.

http://tehran.farsnews.com/news/13960706000779

www.Ghadiri.ir
@Ghadiri1404

۹۶/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">