پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ق.ظ

۰

پایگاه انقلاب نیوز: سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک اظهار داشت: ترامپ در مقابل ارتکاب جنایاتی مشابه جنایات لاس وگاس در بحرین، یمن ، لبنان، میانمار، فلسطین که توسط رژیم صهیونیستی، عربستان یا تروریست های ایجاد شده یا توسط خود آمریکا در عراق و سوریه و افغانستان و پاکستان توسط آمریکا صورت می گیرد سکوت و بلکه از این جنایات حمایت می کند، می توان گفت که عامل قتل عام لاس وگاس ماهیتی مانند ماهیت ترامپ دارد و از تهدید و کشتار لذت می برد.


به گزارش پایگاه انقلاب نیوز، بر اثر وقوع تیراندازی در یک کنسرت در شهر لاس وگاس ایالت نوادای آمریکا 250 نفر کشته و زخمی شدند خبری که ناگهان جامعه آمریکا را شوکه کرد.

چند روزی است که جنایت در لاس وگاس آمریکا باعث ایجاد وحشت در بین مردم آمریکا شده است، در این میان اخبار مختلفی منتشر می شود از جمله گروه تروریستی داعش مسئولیت تیراندازی مرگبار در ایالت لاس وگاس آمریکا را برعهده گرفت.

داعش اعلام کرد عامل تیراندازی لاس وگاس آمریکا قبلا به عضویت این گروه تروریستی درآمده بود.

اما پلیس آمریکا اعلام کرد پس از تیراندازی در لاس وگاس، ¬406 مجروح به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پلیس لاس وگاس آمریکا در یک نشست خبری گفت: استفان پادک شصت و چهار ساله عامل تیراندازی به طرف کنسرت موسیقی بود که در درگیری با نیروهای پلیس کشته شد.
پلیس با اعلام این خبر که پادوک به تنهایی این کشتار را به راه انداخته گفته است ما همچنان به دنبال ماریلو دانلی هستیم، ماریلو دانلی نام زنی است که آخرین بار «پادوک» با او دیده شده است.

مهمترین سوالی که پیش می آید این است که آمریکا مدعی ایجاد امنیت در کشورهای مختلف است و به این بهانه در کشورهای مختلف از جمله کشورهای خاور میانه حضور دارد پس چگونه از کنترل چنین جنایت بزرگی در کشور خود نتوانسته جلوگیر کند.

آمریکا هر روز دست به جنایتی مشابه جنایت لاس وگاس می زند

در این زمینه محمد حسن قدیری ابیانه دکتری علوم استراتژیک و کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز اظهار داشت: ترامپ به طور مرتب کشورهای دیگر را تهدید می کند، با حضور نظامیان آمریکایی در نقاط مختلف جهان از جمله در عراق، افغانستان، سوریه، پاکستان هر روزه دست به جنایتی مشابه آنچه در لاس وگاس آمریکا رخ داد می زنند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک اظهار داشت: ترامپ در مقابل ارتکاب جنایاتاتی مشابه جنایات لاس وگاس در بحرین، یمن ، لبنان، میانمار، فلسطین که توسط رژیم صهیونیستی یا تروریست های ایجاد شده توسط آمریکا صورت می گیرد سکوت و بلکه از این جنایات حمایت می کند.

کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: بنابراین می توان گفت که عامل قتل عام لاس وگاس ماهیتی مانند ماهیت ترامپ دارد و از تهدید و کشتار لذت می برد، ترامپ حتی کشورها را به استفاده از سلاح هسته ای تهدید می کند و این در حالی است که سلاح های هسته ای می توانند کشتار میلیونی و یک جنایت بزرگ به پا کنند، باید گفت حتی تهدید به استفاده از سلاح هسته ای خودش یک نوع جنایت است.

کارخانجات اسلحه سازی به دنبال جنگ افروزی هستند

کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان سلاح هم از بروز جنگ در کشورهای دیگر سود می برند و هم از بروز جنایت در آمریکا سود می برند، تولید کنندگان سلاح موافق این هستند که سلاح به راحتی در اختیار مردم قرار بگیرد، چرا که در این صورت می توانند سلاح بیشتری بفروش برسانند و در مقابل سودی زیادی به دست بیاورند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: جالب است که بعد از جنایت رخ داده و قتل عام در لاس وگاس آمریکا، قیمت سهام کارخانجات اسلحه سازی به شدت افزایش یافت، چرا که مردم از ترس تکرار چنین حوادث وحشتناکی و ناتوانی نیروهای امنیتی آمریکا برای جلوگیر از تکرار این نوع جنایت ها خودشان در صدد کسب و داشتن سلاح هستند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک تاکید کرد: هر چه تقاضای سلاح از سوی مردم در آمریکا بیشتر باشد به نفع کارخانجات اسلحه سازی است.

ترامپ مظهر خشونت است

کارشناس مسائل بین المللی در پاسخ به این سوال که با وجود چنین ناامنی در جهان چگونه آمریکا حضور نظامیان خود برای ایجاد امنیت در جهان را توجیه می کند؟ بیان داشت: آمریکایی ها جنایاتی را که در سراسر جهان مرتکب می شوند حتی جنگ افروزی ها و اشغالگری هایی را که انجام می دهند سعی می کنند در بسته بندی زیبا ارائه دهند، مثلا بهانه حضور در کشورهای مختلف را ایجاد امنیت، ایجاد صلح و دموکراسی می کنند اما در عمل دست به جنایت می زنند.

قدیری ابیانه افزود: بنابرین باید گفت آمریکایی ها هرگز قصد ایجاد امنیت در کشورهایی که نظامیانشان در آن حضور دارند را ندارند، که حالا بتوان گفت در دیگر کشورها برای ایجاد امنیت موفق بودند و یا ناموفق بودند و با حا

محمدحسن قدیری ابیانه, [03.10.17 22:35]
دثه لاس وگاس مقایسه کرد که چرا در تامین امنیت داخلی خودشان ناموفق بودند.

کارشناس مسائل استراتژیک اظهار داشت: آمریکایی ها با متشنج کردن جو بین سایر کشورها در جهان سود زیادی می برند، مانند فروش سلاح هایی که به عربستان داشتند و چند صد میلیارد دلار سود بردند.

قدیری ابیانه گفت: ترامپ مظهر خشونت است و طبیعتا وقتی چنین کسی در راس حکومت آمریکا قرار دارد نباید انتظار داشت که در این کشور خشونت طلبی خاموش شود.

وی بیان داشت: با وجود رئیس جمهوری مانند ترامپ در آمریکا باید شاهد شعله ور شدن خشونت ها هم باشیم، کما اینکه شاهد این خشونت توسط نژاد پرستان سفید پوست علیه رنگین پوستان بودیم مثلا علیه مهاجرین آمریکای لاتین و کشورهای مسلمان و غیر مسلمان شاهد این نژاد پرستی ها هستیم.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در پایان خاطر نشان کرد: این رفتارهایی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور علیه مهاجران دارد کم از ترور آنها نیست.

گفتگو از مرضیه مهدیلو

@ghadiri1404

۹۶/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">