پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

۱

۱۳۹۶/۰۷/۱۵: فعال سیاسی گفت: دولت به اندازه 10 سال درآمد نفت را پیش‌خور کرده و یا به عبارت دیگر به ازای هر خانواده چهار نفری 35 میلیون تومان بدهی به بار آورده است.

محمدحسن قدیری ابیانه امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار داشت: کشور ما با مشکلات عدیده‌ای روبرو است و اگر به حل اساسی این مشکلات نپردازند، وضعیت اقتصادی کشور بهبود نخواهد یافت.

وی بیان کرد: در حال حاضر میزان بدهی دولت به 700 هزار میلیارد تومان رسیده است و این در حالی است که درآمد نفتی سال گذشته 70 هزار میلیارد تومان بوده است.

این فعال سیاسی افزود: این آمار به معنای آن است که دولت به اندازه 10 سال درآمد نفت را پیش‌خور کرده و یا به عبارت دیگر به ازای هر خانواده چهار نفری 35 میلیون تومان بدهی به بار آورده است.

قدیری ابیانه تاکید کرد: 98 درصد از بودجه کشور صرف امور جاری می‌شود که عمده آن مربوط به حقوق کارکنان دولت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 8 میلیون و 500 هزار نفر حقوق‌بگیر هستند که 4 میلیون و 500 هزار نفر آن بازنشسته اند، گفت: بر اساس این آمار نسبت بازنشسته‌ها در کشور بیشتر از شاغلین است، در صورتی که در جهان به ازای هر 6 شاغل یک نفر بازنشسته می‌شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: سن بازنشستگی سال به سال در کشورهای دیگر روبه افزایش است،به طور مثال در آمریکا و آلمان به 67 سال رسیده است، حال آنکه سن بازنشستگی در ایران 50 سال و کمتر می‌باشد.

قدیری ابیانه افزود: بر همین اساس در ایران طی 17 سال دو نفر از دولت حقوق دریافت می‌کنند، ولی در آمریکا و آلمان یک نفر شاغل حقوق دریافت می‌کند.

وی با اشاره به کم بودن میانگین ساعت مفید کاری در ایران، تصریح کرد: در ادارات دولتی ایران میانگین ساعت مفید کاری 22 دقیقه در روز ارزیابی شده است در حالی که در ژاپن میانگین ساعت مفید کاری 8 ساعت و در کره جنوبی 9.5 ساعت می‌باشد.

http://www.farsnews.com/13960715001928

۹۶/۰۷/۱۶

نظرات  (۱)

آقای قدیری با سلام فقط  یک سوال دارم که اگر جوابش را بدهید ممنون می شوم.از این مبلغ 700 هزار میلیارد تومان چه قدرش باقی مانده از دوران آقای احمدی نژاد است و چه قدر آن به دولت فعلی مربوط می شود؟
پاسخ:
سلام بدهی 700 هزار میلیارد تومانی را وزیر اسبق اقتصاد گفت.
سوال شما را باید وزیر اقتصاد پاسخ دهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">