پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ب.ظ

۰

کارشناس سیاسی و امور استراتژیک با بیان اینکه ترکیه هم به جمع مخالفین تجزیه کردستان عراق اضافه شده است ، گفت: دود تجزیه کردستان عراق نخست به چشم ترکیه می رود .

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار «دیار باران»، درباره جریان تجزیه کردستان عراق ، اظهار کرد: برخی عوامل نفوذی رژیم صهیونیستی دنبال تجزیه طلبی کردستان عراق هستند .

کارشناس سیاسی و امور استراتژیک ادامه داد: ترکیه هم به جمع مخالفین تجزیه کردستان عراق پیوسته است و در جبهه موضع گیری ایران در حمایت از سوریه و عراق قرار گرفته است ، زیرا دود این تجزیه طلبی ها نخست به چشم ترکیه می رود .

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه رسانه های گروهی جهان چشم به پیامدهای سفر اردوغان به ایران در برخورد با جریان تجزیه طلبی دوخته اند ، تصریح کرد: اردوغان به این نتیجه رسیده است که پذیرش ترکیه در اتحادیه اروپا تصوری خام بوده است ، عضویت ترکیه در ناتو منجربه حمایت از تعرضات به این کشور نخواهد شد .

وی با بیان اینکه گرایش ترکیه به سمت همکاری با ایران و روسیه تجدید شده است ، اضافه کرد: از آمریکا و اروپا دور گردیده است ، ایران و ترکیه آمادگی انجام عملیات سریع و دقیقی را در حفاظت از تمامیت عرضی عراق دارند .

تاریخ: مهر ۱۷, ۱۳۹۶

۹۶/۰۷/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">