پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

۰

   کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر دشمن خشمگین است یعنی مسیر صحیح است و اگر خوشنود است یعنی مسیر اشتباه است.

    محمدحسن قدیری ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار کرد: اگر ضدانقلاب علیه سپاه هجمه وارد نکند تعجب‌آور است و هرجا ضدانقلاب و رسانه‌های دشمنان خارجی ایران از کسی تعریف کردند باید بداند که در مسیر خلاف و اشتباه حرکت می‌کند.

    وی افزود: هر زمان که این عناصر ضدانقلاب و حامیان بیگانه آن‌ها به کسی هجمه بردند باید دانست که در مسیر درست هستند و در مسیر صحیح خود تاثیرگذار بوده‌اند و لذا کسانی که مورد تهاجم ضدانقلاب، کشورهای دشمن و رسانه‌های گروهی آن‌ها قرار می‌گیرند باید به خود افتخار کنند.

    کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه قوه قضاییه ما بی‌اشکال نیست اما هجمه ضدانقلاب به دلیل اشکالات این قوه نیست بلکه به خاطر محاسن آن است، گفت: دلیل دیگر هجمه حتی برخی عناصر داخلی به قوه قضاییه به دلیل برخورد قاطع این قوه با مفسدین است و هر جا مفسدین، دستگاه و یا افرادی را سدّ راه خود می‌بینند آن‌ها را مورد هجوم قرار می‌دهند.

    قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: یکی از ملاک‌های تشخیص صحّت مسیر، اطّلاع از مواضع بیگانگان و افراد ضدانقلاب است.

     وی اضافه کرد: اگر دشمن خشمگین است یعنی مسیر صحیح است و اگر خوشنود است یعنی مسیر اشتباه است.

    کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در جریان انتخابات عدّه‌ای از مقامات دولتی دست به تخلّفات عدیده‌ای زدند و هر چند شورای نگهبان نتیجه نهایی را اعلام کرد امّا مقرّر شد قوه قضاییه با متخلّفین برخورد کند و قوه قضاییه پس از بررسی‌ها برخورد را آغاز کرده و در بین متخلّفین؛ استانداران، فرمانداران، بخشداران و مقامات دیگری مشاهده می‌شوند.

    کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در این ایّام به دلیل اقدام قوه قضاییه در برخورد با مسؤولینی که دچار فساد شده‌اند، نجومی‌بگیران و اختلاس‌گران طبیعی است که این قوه توسط عناصر ضدانقلاب در خارج از کشور و نیز متخلّفین داخلی مورد هجوم قرار گیرد، گفت: قوه قضاییه برای مقابله با این تهاجم‌ها باید قاطعانه با مفاسد برخورد کند.

    قدیری ابیانه بیان کرد: مجازات‌ها نیز باید سنگین‌تر شود و قوه قضاییه ضمن اینکه مسیر صحیح خود را با قاطعیت دنبال می‌کند باید در صدد رفع اشکالات این قوه نیز باشد و هر چه اشکالات کمتر باشد، هجمه تبلیغاتی ضدانقلاب علیه آن شدیدتر خواهد شد.

    وی با بیان اینکه برخورد با متخلّفین انتخابات از سر بیکاری نیست بلکه انجام وظیفه است، گفت: باید متخلّفین به اشدّ مجازات محکوم شوند تا در انتخابات بعدی بدانند که تعرّض به حقّ‌الناس بی‌مجازات نمی ماند.

    کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: این مجازات‌ها باید درس عبرتی برای کسانی باشد که دین خود را برای دنیای خود و دیگران می فروشند و حقّ مردم و انقلاب را پایمال می‌سازند.

www.resaneh.net/newsdetail/10608104

۹۶/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">