پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۲ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه راهپیمایی اربعین یک حرکت موثر و تقویت کننده روحیه شیعیان در مقابل استکبار و ارتجاع منطقه است، گفت: این مراسم یادآور عملکرد امام حسین (ع) و یارانش است که نشان می‌دهد بُن‌بستی در راه اسلام و راه حق وجود ندارد.

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با ، با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) و مراسم پیاده‌روی شیعیان گفت: طی سال‌های اخیر راهپیمایی اربعین به بزرگترین، باشکوه‌ترین، مُنسجم‌ترین، عارفانه‌ترین و عاشقانه‌ترین راهپیمایی جهان تبدیل شده است. هیچ تجمعی در این حد در جهان وجود نداشته است و این عزت و عظمت تشیع و شیعیان را به نمایش می‌گذارد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه این راهپیمایی در اوج تهدیدات تروریستی و بحران منطقه انجام می‌شود، افزود: تاکنون چنین حجم عبور از مرزها را نداشته‌ایم و هرساله پیاده‌روی اربعین بزرگترین و پُرجمعیت‌ترین سفر ایرانیان به خارج از کشور را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: مهمانپذیری و عملکرد شیعیان عراق در پذیرایی از زائرین حسینی و اصرار و حتی التماس آنها برای اینکه توفیق خدمت به زائرین را پیدا کنند در جهان بی‌نظیر است.

قدیری ابیانه گفت: در واقع راهپیمایی اربعین، یک حرکت موثر و استراتژیک با امید به پیروزی در آینده را بین شیعیان نشان می‌دهد و روحیه مسلمانان را برای ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و ارتجاع منطقه که حامی تروریست‌ها هستند را تقویت می‌کند تا جایی که توطئه‌ها هرچه بیشتر خنثی شوند.

این استراتژیست افزود: برخلاف عقیده‌های انحرافی که می‌خواهند ماجرای عاشورا را امری گذرا و مربوط به گذشته جلوه دهند، مراسم پیاده‌روی اربعین نشان می‌دهد که این ماجرا هرگز از خاطره‌ها نخواهد رفت و الهام بخش آزادی خواهان هست و خواهد بود. عملکرد امام حسین (ع) و یارانش نشان داد که بُن‌بستی در راه اسلام و راه حق وجود ندارد.

وی با بیان تهدیدات تروریستی، یادآور شد: هرچه تهدیدها و تحریم‌ها علیه ایران و جوامع شیعی پُررنگ‌تر شود، شور، هیجان، انسجام و انگیزه برای مبارزه با آمریکا قوی‌تر می‌شود. البته تروریست‌ها با حمایت غرب و ارتجاع  منطقه تلاش خواهند کرد، حتی المقدور در راهپیمایی خللی ایجاد کنند، اما در سالیان گذشته شکست خوردند و انشالله باز هم شکست خواهند خورد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: امکان برگزاری چنین راهپیمایی در زمان صدام وجود نداشت اما با سرنگونی صدام و شکست آمریکا در سلطه بر عراق و با نظارت مرجعیت شیعی، حماسه عظیم راهپیمایی اربعین و مشارکت مردم، حماسه بزرگ راهپیمایی اربعین طی سالیان گذشته شکل گرفته است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در بین مردم ایران نیز تلاش برای مشارکت در پذیرایی از زائرین در مسیر نجف تا کربلا ایجاد شده و امید است این شورآفرینی، مساعدت و همکاری برای زائرین حسینی که از ایران به سمت عراق می‌روند همواره فراهم باشد.

 پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس

http://basijnews.ir/fa/news/8935068/

۹۶/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">