پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷ ق.ظ

۰

محمدحسن قدیری ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان با اشاره به حمایت اروپایی‌ها از برجام، اظهار کرد: صنایع و بانک‌های اروپایی روابط گسترده‌ای با آمریکا دارند، به‌ گونه‌ای که شرکت‌هایی همچون ایرباس بخشی از وسایل و تجهیزات یدکی خود را از آمریکا وارد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اروپایی‌ها حاضر نخواهند بود که رابطه با ایران را جایگزین رابطه با آمریکا کنند، افزود: اروپا یقیناً برای به دست آوردن یک بازار 80 میلیونی در ایران حاضر نخواهد بود روابط گسترده خود با آمریکا را به هم بزند.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه برجام به این معنا است که ایران کماکان با وجود تحریم‌های آمریکایی و اروپایی به تعهدات خود عمل کند، تصریح کرد: آن‌هایی که دم از رفع تحریم‌های اروپایی می‌زنند مگر یادشان رفته است که تحریم‌های اروپایی عملاً برقرار است، به‌ نحوی‌ که سفارت‌خانه‌های ما در آلمان، انگلیس و فرانسه حتی قادر به دریافت بودجه خود از طریق بانک‌های این کشورها نیستند.

وی با اشاره به اینکه حمایت اروپا از تداوم برجام بی‌جهت نیست، متذکر شد: کشور ما به‌ واسطه برجام نه‌ تنها تحریم شده است، بلکه کماکان از وعده‌های داده‌ شده نیز محروم خواهد بود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه حمایت لفظی اروپا از برجام کافی نیست و برای اثبات این ادعای خود باید در مقابل آمریکا بایستد، تشریح کرد: تحریم‌های آمریکا به‌ گونه‌ای است که رابطه ایران با اروپا نه‌ تنها سبب ایجاد اختلال در روابط‌شان با آمریکا می‌شود، بلکه بعد از برجام چنانچه هر یک از مقامات اروپایی به ایران سفر کند نمی‌تواند بدون لغو ویزا به آمریکا سفر نماید.

وی در پایان ایستادگی اروپایی‌ها در مقابل آمریکا را ضروری دانست و تأکید کرد: اروپایی‌ها برای اثبات ادعای خود باید با وجود مخالفت‌های آمریکا و جریمه اتحادیه کل اروپا، هواپیمای ایرباس را به ایران بفروشند که با توجه به شرایط فعلی و به دلیل ترس از مجازات آمریکا زیر بار چنین کاری نخواهند رفت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/a1kl4u

۹۶/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">