پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ب.ظ

۰

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: برای پرداخت حقوق کارمندان سفارتخانه‌های انگلیس، فرانسه و آلمان هنوز هم دچار مشکل هستیم.

به گزارش مشرق، محمدحسن قدیری ابیانه اظهار داشت: در برجام، ما در قبال امتیازات محدود و مکتوب، کنترل‌ها و محدودیت‌های شدیدی را پذیرفتیم؛ نه اوباما و دولتش و نه ترامپ به آن امتیازات نسیه عمل نکردند و به محدودیت‌های ایران افزوده شد.


وی ادامه داد: فرق اوباما و ترامپ این است که اوباما گرگ در لباس میش بود که خطرناکتر از ترامپ است که گرگی در لباس گرگ است. دموکرات‌ها هم به وعده‌هایشان عمل نکردند؛ تحریم‌ها برداشته نشد، بلکه افزایش یافت.


قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه اروپایی‌ها طرفدار حفظ برجام هستند، گفت: برخلاف آنچه تصور می‌شود آمریکایی‌ها نیز طرفدار حفظ برجام هستند؛ برجام را نگه می‌دارند و هر کاری که می‌خواهند نیز انجام می‌دهند.

این کارشناس مسائل استراتژیک اظهار داشت: خانم «شرمن» هم در دوران اوباما اعلام کرده بود که بعد از برجام هم ما هر تحریمی که بخواهیم می‌توانیم وضع کنیم اما به نام حقوق بشر و توان نظامی و موشکی و حقوق بشر.

وی گفت: اروپایی‌ها می‌خواهند برجام را حفظ کنند؛ آن هم در شرایطی که ایران تحت کنترل شدید باشد و تحریم‌ها برداشته نشوند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: عملاً ایرباس صادراتش را انجام نمی‌دهد زیرا بسیاری از قطعات ایرباس توسط آمریکا به ایران ارسال می‌شود و فروش هواپیماها مشروط به موافقت آمریکاست. بانک‌های اروپایی نیز حاضر به نقل و انتقال پول به ایران نیستند، چون می‌ترسند دلار آمریکا را از دست دهند. تا حدی که سفارتخانه‌های ما در آلمان، فرانسه و انگلیس که سه کشور مذاکره‌کننده بودند، نمی‌توانند حقوقشان را از طریق بانک‌های این کشورها دریافت کنند.

وی تأکید کرد: ما نباید کشور خروج‌کننده از برجام تلقی شویم، اگر ترامپ چنین حماقتی می‌کرد و از برجام خارج می‌شد، مقصر برهم خوردن برجام، آمریکا بود.


قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: معتقدم اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شوند، ایران باید از برجام و NPT خارج شود و بازگشت خود به NPT را موکول به پیوستن رژیم صهیونیستی به NPT کند.

۹۶/۰۸/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">