پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مقدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در دانشگاه شیراز گفت: آمریکا با بیش از 20 هزار میلیارد دلار بدهی بدهکارترین اقتصاد جهان است و این رقم هر لحظه در حال افزایش می‌باشد. بنابراین با حرکت به سوی افول در واقع شکست خورده است.

به گزارش شیرازه؛ شامگاه سه‌شنبه 9 آبان ماه نشست "استکبار آدم نمی‌شود" با حضور دکتر محمد حسن قدیری ابیانه و سخنرانی سه تن از دانشجویان کشورهای مقاومت در تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این نشست محمد حسن قدیری ابیانه گفت: در کشورهای مختلف جهان زمینه و ظرفیت‌های فراوانی برای دعوت به اسلام وجود دارد و افرادی که به دنبال حقیقت هستند را می‌توان با گفتگو جذب کرد. امروز جامعه غرب در بن بست فکری قرار دارد و اگر قرآن و حقیقت اسلام به آن‌ها معرفی شود به سادگی جذب اسلام می‌شوند‌. بنابراین باید سعی کنیم معرفت اسلام را در لا به لای تبلیغات زهر آگین رسانه‌های غربی به ملت‌های مختلف رساند. 

قدیری ابیانه افزود: خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بس بزرگ است. آمریکا دیگر آمریکای سابق نیست و با حرکت به سوی افول در واقع شکست خورده است. امروز آمریکا بدهکارترین اقتصاد جهان را دارد و بیش از 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هر لحظه این رقم در حال افزایش است. به گونه‌ای که هر سال دو هزار میلیارد دلار به این بدهی افزوده می‌شود. بدهی 20 هزار میلیاردی آمریکا با در‌آمد نفتی 500 سال جامعه ایران برابری می‌کند و مردم آمریکا به شدت نگران آینده خود هستند.

وی ادامه داد: اکنون 50 میلیون آمریکایی زیر خط فقر زندگی می‌کنند و اگر مورد حمایت سازمان‌های خیریه قرار نگیرند گرسنه خواهند ماند. از طرفی دیگر پول آمریکا دیگر تنها ارز مبادله جهانی نیست و طبق پیمان‌های دو و چند جانبه میان کشورها سایر ارزها از جمله یورو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین دلار آقایی خود را از دست داده است. در واقع دنیا در حال تبدیل شدن به چند قطبی است. روسیه، چین، هند، اتحادیه اروپا، قطب در حال شکل‌گیری اسلامی هر یک در حال رقابت با ایالات متحده هستند. بنابراین آمریکا با این اقتصاد نمی‌تواند آقایی خود را حفظ کند. 

بنیان‌گذار اولین انجمن اسلامی در ایتالیا تصریح کرد: همچنین از نظر نظامی هم نمی‌تواند با قطب‌های در حال شکل‌گیری مقابله کند. زیرا سایر کشورها از جمله روسیه، چین، هند، اروپا و جتی کره شمالی و . . بمب اتم دارند و نمی‌توان با حمله نظامی با آن‌ها برخورد کرد. طبق پیش‌بینی کارشناسان اگر بر فرض محال جنگی میان ایران و آمریکا پیش آید 30 سال طول خواهد کشید و در 24 ساعت ابتدایی کشور ایران تمام ناوگان‌های ایالات متحده در منطقه را از بین خواهد برد.‌

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا خاطر نشان کرد: حال سوالی که مطرح می‌شود این است که؛ آیا آمریکا به افول و سقوط خود رضایت خواهد داد؟ ایالات متحده فقط یک راهبرد جهت حفظ موقعیت خود دارد و آن دستیابی به نفت خاورمیانه است. زیرا چین، ژاپن، هند و اتحادیه اروپا به نفت نیاز دارند و اگر آمریکا نفت مورد نیاز این کشورها را در دست گیرد به سادگی می‌تواند بر آن‌ها اعمال قدرت کند‌. بنابراین به نفت خاورمیانه و شمال آفریقا نیاز دارد و در این میان تنها مانع او ایران است.

محمد حسن قدیری ابیانه گفت: آمریکا جهت بازسازی اقتصاد خود در صدد تصاحب نفت کشورهای خاورمیانه است و در این مسیر هر مانعی را سرکوب می‌کند. چون نمی‌تواند از طریق نظامی با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند بنابراین به سایر روش‌ها روی آورده است. تا زمانی که جوانان این مرز و بوم جان بر کف حاضر هستند برای آرمان‌ها جان و مال خود را فدا کنند، هر کشوری با ما وارد جنگ شود مطمئنا شکست خواهد خورد. بنابراین دشمن در پی از بین بردن روحیه شهادت طلبی در ملت ایران است و می‌خواهد با ایجاد فتنه از درون جامعه ایران را نابود کند.

قدیری ابیانه افزود: سرنگونی حکومت ایران هدف میانی و تجزیه ایران هدف نهایی آمریکاست. زیرا با تجزیه کشورهای خاورمیانه از جمله ایران می‌تواند به نفت خاورمیانه تسلط یابد که البته این خیال خام را به گور خواهند برد‌. عده‌ای فکر می‌کنند باید به آمریکا فرصت داد و به همین دلیل برجام بر ملت ایران تحمیل شد. هر چند از زمان پیروزی انقلاب تا 13 آبان سال 1358 به آمریکا فرصت داده شد اما سوء استفاده کرد و در سفارتخانه خود مشغول طرح کودتا و جاسوسی بود.

وی در پایان متذکر شد: ایالات متحده هیچ‌گاه درصدد احترام به حقوق ملت‌ها نبوده و نیست. آمریکا در دهه‌های اخیر در تمام کشورهای لاتین کودتا کرده است. این کشور جنایتکار با تکبر می‌خواهد بر همه ملت‌های دنیا حاکم باشد. با این نظام استکباری باید مقابله کرد تا از سلطه‌ او در امان بود. ما اگر از اسلام هم دست برداریم باز هم از ما راضی نخواهند شد مگر اینکه تمام سرمایه کشور خود را به آن‌ها تقدیم کنیم. حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ قول مرگ بر آمریکا برای آمریکا مرگ می‌آ‌ورد.

www.shiraze.ir/fa/news/115631/

۹۶/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">