پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه فعال سیاسی گفت: بین دانشجویانی که لانه جاسوسی را اشغال کردند افرادی هستند که به مرور گرفتار تحلیل های غلط شدند یا منافع آنان ایجاب می کرد که از این صف خارج شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با مرصاد، با اشاره به اینکه انسان همواره و تا دم مرگ در معرض انتخاب بین خیر و شر است اظهار داشت: برخی افراد کار نیکی را با مجاهدت و ایثارگری انجام می دهند اما پس از مدتی تغییر موضع می دهند و جبهه حق را رها می کنند و به جبهه باطل می پیوندند البته همیشه نیز این گونه نیست که به خاطر خیانت مرتکب چنین کاری شوند.

این فعال سیاسی بیان کرد: این افراد گاهی در تحلیل دچار مشکل می شوند چه اینکه در تاریخ ریزش‌ها دیده می شوند؛ شمر از یاران امام علی(ع) و جانباز جبهه حق علیه باطل بود که تا پای شهادت نیز پیش رفت اما به مرور زمان گرفتار هوای نفس شد و کار به جایی رسید که بریدن سر امام حسین(ع) را رسالت خود دانست.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در بسیاری از عرصه ها و سطوح جامعه دیده می شود، افزود: در کنار چنین ریزش هایی رویش ها نیز وجود دارد چه اینکه در طول تاریخ نیز شاهد رویش هایی بوده ایم؛ حر که در کربلا راه را بر امام حسین(ع) بست در راه ایشان به شهادت رسید.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: همچنین در بین دانشجویانی که لانه جاسوسی را اشغال کردند افرادی هستند که به مرور گرفتار تحلیلهای غلط شدند یا منافع آنان ایجاب می کرد که از این صف خارج شوند.

وی با بیان اینکه البته در این میان افرادی نیز وجود دارند که کماکان ثابت قدم بر سر مواضع خود قرار دارند افزود: همه ما باید مراقب باشیم و بدانیم که خدمات ما به انقلاب الزاما ضامن پیمودن ادامه مسیر نیست زیرا شیطان همواره در کمین است.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم که از مسیر حق خارج نشویم خاطر نشان کرد: ما در طول انقلاب نمونه های متعددی از ریزشها را تجربه کرده ایم؛ کسانی که نظیر بنی صدر در مسند ریاست جمهوری بودند و سقوط کردند، کسی که در مسند وزارت قرار داشت و در مسیر دشمن فتنه گری کرد، منتظری که قائم مقام رهبری بود و سقوط کرد.

قدیری ابیانه گفت: البته کسانی نیز متقابلا از گمراهی خارج شدند و به راه مستقیم و همراهی با ولایت وارد شدند.

وی افزود: برخی از افرادی که خود را انقلابی می دیدند نظیر اکبر گنجی که از فعالان افراطی بود، به دشمنی آشکار با انقلاب پرداختند؛ وی به پیشانی زنان بی حجاب پونز می زد اما پس از مدتی حتی منکر وجود امام زمان(عج ا...) شد و ازدواج بین هم جنس ها را یک حق قلمداد و از آن دفاع کرد.

قدیری ابیانه با یادآوری اینکه شهردار مورد نظر اصلاح طلبان در آمریکا بوش را در آغوش کشید خاطر نشان کرد: کسانی که به عنوان اصلاح طلب، فریبکارانه ادعای دفاع از ملت ایران را داشتند وقتی از سوی ملت طرد شدند به آغوش استکبار خزیدند و آنان را به تشدید تحریم و آغاز جنگ علیه ایران تشویق کردند.

وی با اشاره به اینکه اشغال لانه جاسوسی فرصت را از آمریکایی برای توطئه علیه انقلاب گرفت افزود: آمریکایی ها معتقدند اشغال سفارت کشور خارجی خلاف مسجل است اما آیا استفاده از فضای دیپلماتیک برای کودتا، جنگ، جاسوس پروری خلاف قوانین نیست؟ آیا اشغال کشورهای دیگر با حمله نظامی و کشتار غیرقانونی نیست؟

قدیری ابیانه گفت: کسانی که اشغال سفارت آمریکا خلاف قوانین عنوان می کنند به این سوال پاسخ دهند اگر بر فرض اشتغال سفارت آمریکا و انگلیس در دوران مصدق دست آنان را رو می کرد و امید مصدق از آمریکا را به نامیدی تبدیل می کرد و فریب آنان را نمی خورد و در نتیجه کودتا خنثی می شد امکان سلطه مجدد شاه و آمریکایی ها در ایران از بین می رفت و در نتیجه این همه کشتار، شکنجه و عقب ماندگی در ایران به بار نمی آمد آیا باید سفارت آمریکا و انگلیس را اشغال می کردند  جلو کودتا را می گرفتند یا چون سفارتهای خارجی دارای مصونیت دیپلماتیک هستند باید به آنان اجازه می دادیم که کودتا کنند و 25 سال اجازه سرکوب ملت ایران را می یافتند.

وی افزود: اگر آنان بر این باور هستند که هیجانی در امر اشغال لانه جاسوسی مشارکت کردند و کاری که انجام دادند احمقانه بوده ثابت کنند آن حماقت در تحلیل‌های جدیدشان ادامه نیافته است چه اینکه ما اینک نیز شاهد این هستیم که آمریکایی ها، روسیه را متهم می کنند که در انتخابات ریاست جمهوری شان دخالت کرده و این دخالت را مذموم و قابل مجازات می دانند.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: سوال این است با فرض صحت این ادعا، آیا آمریکایی ها در انتخابات کشورهای مختلف از جمله روسیه دخالت نکردند؟ آیا دخالت در انتخابات سایر کشورها فقط برای آمریکا و هم پیمانانش مجاز است؟

وی افزود: با وجود این ریزش ها ما شاهد رویش های بزرگی بوده ایم و البته رویش ها بیش از ریزش ها بوده است؛ شهید حججی نمونه این رویش بود و این رویش ها انقلاب اسلامی را قدرتمندتر از گذشته کرد که البته ما نیز به نوبه خود مسیر خود را تا پیروزی نهایی ادامه خواهیم داد.

http://www.dana.ir/news/1228979.html/

www.Ghadiri.ir

@Ghadiri1404

۹۶/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">