پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

۰

ترامپ به دلیل تاجر بودن، علیه ایران صحبت می کندمازندران آنلاین - سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه اگر ما شعار مرگ بر آمریکا را می‌دهیم آنها مرگ بر ایران را عمل می‌کنند، گفت: اگر ترامپ بگوید برجام بدترین توافق است به دلیل تاجر بودن آن است تا امتیاز بیشتری بگیرد. 

به گزارش ایسنا مازندران، محمدحسن قدیری ابیانه در مناظره‌ای با موضوع رابطه ایران با آمریکا در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، اظهار کرد: با وجود گذشت 800 روز از برجام همچنان تحریم‌ها برداشته نشده است و تمامی سخنان مطرح شده در اندازه یک تبلیغات بوده است.
وی با اشاره به اینکه  آمریکا قبل از اشغال لانه جاسوسی در ملاقات هایشان با مقامات ایرانی حرف‌‌های زیبا و دیپلماتیک می‌زدند، تصریح کرد: اسنادی وجود دارد که آمریکا‌یی‌ها همزمان به دنبال تجزیه ایران بوده‌اند و کلینتون می‌گوید برای ایجاد داعش 100 سفر ترتیب داده است.
سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه آمریکائی‌ها القاعده و نیروهای تکفیری را ایجاد کردند تا روسیه را از بین ببرند، خطاب با آقای زیباکلام خاطرنشان کرد: نباید به عنوان وکیل مدافع آمریکا و اسرائیل در اینجا سخن بگوئید.
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه دفاع از آمریکا و اسرائیل که موجب ایجاد تحریم‌های 40 ساله علیه ایران شدند چه دستاوردی دارد، گفت: اگر کسی دشمنی آمریکا را نبیند جای تعجب است.
وی با بیان اینکه امروز آمریکا در تمام جهان دشمنی به راه انداخته است و توطئه می‌کند، اظهار کرد: باید دشمن را شناخت و دشمن‌شناسی را به شیوه‌های مختلف معرفی کرد.
این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه اگر ما شعار مرگ بر آمریکا را می‌دهیم آنها مرگ بر ایران را عمل می‌کنند، گفت: اگر ترامپ بگوید برجام بدترین توافق است به دلیل تاجر بودن آن است تا امتیاز بیشتری بگیرد.
وی افزود: ایجاد داعش، طالبان، القاعده و حمایت از منافقان از سوی آمریکائی‌ها نبود و زمانی که امیرمنصور آریا اختلاس گر 3 0زار میلیارد تومانی به عنوان مفسد اعدام شد زیباکلام از وی به عنوان کارآفرین حمایت کرد.
قدیری ابیانه با بیان اینکه آنها با تحریم می‌خواهند در برابر اقتصاد مقاومتی قرار بگیرند، گفت: دولت‌های مختلف آمریکا با جمهوری اسلامی ایران دشمنی داشته و دارند و به تصاحب دنبال، نفت، گاز و منابع هستند.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه باید اتحاد خود را قدر بدانیم، اظهار کرد: چرا می‌گویند ایران به برق هسته‌ای نیاز ندارد، ایران به 20هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز داشت و از همان زمان نیروگاه بوشهر آغاز به ساخت شد.
وی با اشاره به اینکه زیباکلام از بودجه 300 میلیاردی محیط زیست انتقاد می‌کنند اما اختلاس 3 هزار میلیاردی را حمایت می کنند واز آن اختلاس گر دفاع می‌کند، گفت: یکی از دستاوردهای آمریکا ستیزی این است که زیباکلام ها مدیر این مملکت نشدید.
قدیری ابیانه افزود: اروپایی‌ها هزار و 45 میلیارد دلار حجم روابط اقتصادی با آمریکا دارند در حالی که با ایران 16میلیارد دلار است و این امر دلیل مهمی است برای اینکه آمریکا را کنار نمی گذارند به ایران بچسبند.
وی با تاکید بر اینکه ایران تمامیت ارضی خود را رها نکرده و به قطعنامه شورای امنیت که بخواهد حقوق اساسی ایران را نادیده بگیرد قبول ندارد، گفت: داعش برای دفاع از مردم سوریه ایجاد شد یا به دنبال ضربه زدن به ایران بودند. ؟

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: رهبری با تعیین خطوط قرمزاجازه مذاکره را دادند و تاکید کردند که به این مذاکره خوشبین نیستند، اما روحانی از خطوط قرمز عبور کرد.

www.mazan-online.ir/News/10322

 

۹۶/۰۸/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">