پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

۰

کارشناس عالی مسائل استراتژیک گفت: تفاوت ترامپ و اوباما این است که اوباما بر روی مشت چدنی خود دست کش مخملی به دست داشت و سعی می کرد ماهیت خود را در سطح الفاظ نرم جلوه دهد اما ترامپ علنی تر حرف می زند و مشت آهنی خود را به رخ می کشد اما ملت ایران می داند که آهن آن زنگ زده است و آمریکا با ملتی با اراده فولادین مواجه است.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی مسائل استراتژیک در گفتگو با نما با بیان اینکه روسای جمهور آمریکا وایالات متحده در تبلیغات خود سعی می کنند خصومت با حاکمیت ایران را نمایان و آشکار مطرح کنند، گفت: آمریکا در بخشی از این سیاست ها خود را مدافع مردم و آزادی هاشان جلوه می دهد تا به این وسیله به زعم خودش بین حاکمیت و مردم جدایی بیاندازند
وی در ادامه افزود: اما واقعیت این است که آنها با ملت ایران دشمن بوده و هستند و این دشمنی تنها به بعد از پیروزی انقلاب محدود نمی شود بلکه دشمنی با ایران ریشه ی دیرینه دارد که اقدام ترامپ برای ممانعت ورود ایرانیان به آمریکا، تروریست خواندن ملت ایران و خلیج عربی نامیدن خلیج فارس نشانه ادامه دشمنی با ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه بارها اطلاعاتی در خصوص هدف نهایی آمریکا مبنی بر تجزیه ایران مطرح شده است، اذعان داشت: هدف آمریکا تصاحب منابع نفتی و سایر ثروت های موجود در ایران است و در این مسیر دست به هر اقدامی که بتواند خواهد زد و برای این کار برنامه ریزی می کند.

قدیری ابیانه اضافه کرد: البته حماقت ترامپ باعث شده او صریح تر از دیگر روسای جمهور این دشمنی را بروز دهد اما تفاوت چندانی میان این افراد با ترامپ در دشمنی با ملت ایران وجود ندارد.


وی با اشاره به اینکه اظهارات علنی او علیه ملت ایران دموکراسی آمریکایی را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: این اقدام کسانی را که فکر می کردند با تعامل با آمریکا و اتخاذ لحن نرم نسبت به او می توان دشمنی با آمریکا را فراموش کرد از خواب بیدار کرد اگرچه هنوز عده ای خود را به خواب زده اند.

 

وی عنوان داشت: تفاوت ترامپ و اوباما این است که اوباما بر روی مشت آهنی خود دست کش مخملی به دست داشت و سعی می کرد ماهیت خود را در سطح الفاظ نرم نگه دارد اما ترامپ علنی تر حرف می زند و مشت آهنی خود را به رخ می کشد اما ملت ایران می داند که آهن آن زنگ زده است و آمریکا با ملتی با اراده فولادین مواجه است.

 

وی در پایان متذکر شد: رییس جمهور شدن ترامپ یک موهبت الهی برای ملت ما بود چرا که امکان نداشت ما بتوانیم شکافی را که ترامپ در بین ملت آمریکا ایجاد کرده است را ایجاد کنیم و اختلافات عمیقی که بین آمریکا با مکزیک و کانادا وحتی اختلافات با ناتو و اروپا  ایجاد کنیم. این اختلافات می تواند در عرصه بین الملل به ضرر ایالات متحده تمام شود.

www.namanews.com/News/214429

۹۶/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">