پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سیاست خاورمیانه ای آمریکا توسط رژیم صهیونیستی به خاورمیانه دیکته شده است، گفت: امثال ترامپ هم دنبال منافع رژیم صهیونیستی هستند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با اختصاصی درباره اقدامات جنایت کارانه اسراییل، اظهار کرد:ترور بیولوژیک در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار دارد، آنهابا این مدل ترور خواسته اند عاملان ترور های مختلف را بکشند تا شاهدی برای پرونده های ترور آنها وجود نداشته باشند.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه تا کنون هر رییس جمهورآمریکا که در طول تاریخ سر کار آمده است، از تقویت رژیم صهیونیستی با سلاح هسته ای حمایت کرده است ، اضافه کرد: ترامپ هم این عقیده را دارد و در همین راستا قدم برمی دارد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سیاست خاورمیانه ای آمریکا توسط رژیم صهیونیستی به منطقه دیکته شده است، تصریح کرد: در این سیاست ها منافع رژیم صهیونیستی بر منافع ملی و بحث امنیت آمریکا ترجیح داده شده است.

وی با تأکید براینکه رژیم صهیونیستی هر کسی که مانع سیاست های خود بداند حتی در سطوح بالای مدیریت کشور ها آن فرد را از میان بر می دارد، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از طریق ترور و پاپوش درست کردن این کار را انجام می دهد و آنها را از دور خارج می کند.

قدیری ابیانه افزود : نظیر آن را در زمان بیل کلینتون دیدیم که دختری جوان را در مسیر او قرار می دهند و بعد اسناد این رابطه را افشا می کنند.

کارشناس سیاسی کشورمان با بیان اینکه اصولأ گرفتن آتو از مقامات کشورهای مختلف  بخشی از سیاست های رژیم صهیونیستی بوده است، اظهار کرد:این روشی است که در دستور کار آمریکا در واکنش به کشور های مختلف به غیر از اسراییل قرار دارد.

www.ekhtesasee.com/26386

www.Ghadiri.ir

@Ghadiri1404

۹۶/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">