پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۴۵ ق.ظ

۰

سرویس بین الملل - کارشناس ارشد مسائل بین الملل تصریح کرد: نظرات سران غربی در ادامه روند تقویت دفاعی کشور کاملا بی تاثیر است.

محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی فانوس با اشاره به صحبت های ماکرون در مورد برنامه موشکی ایران و اعلان کاخ سفید مبنی بر توافق ترامپ و ماکرون درباره مقابله با فعالیت‌های حزب‌الله و ایران گفت:در مورد اظهارات آقای ماکرون راجع به برنامه موشکی ایران، جمهوری اسلامی ایران حاضر است با فرانسه در مورد موشک های هسته ای این کشور و ضرورت برچیدن سلاح های هسته ای فرانسه مذاکره کند اما هیچ مذاکره ای درباره موشک های ایران نخواهد داشت.

کارشناس ارشد مسائل بین الملل با اشاره به نقش پلیس خوب و بد فرانسه در جریان مذاکرات هسته ای افزود: فرانسه در زمان جنگ تحمیلی پیشرفته ترین سلاح ها را در اختیار عراق قرار می داد از جمله سوپر استاندارد ها که با موشک های مخصوص می توانستند از راه دور کشتی های ایرانی را مورد حمله قرار دهند.

وی اظهار داشت: فرانسه صلاحیت اظهار نظر در مورد توان موشکی ایران را ندارد. سلاح های ایران تدافعی است و البته آنقدر قوی که هر متجاوز احتمالی را از عمل خود پشیمان می کند.

سفیر اسبق ایران در استرالیا گفت: ایران توان دفاعی خود را به نظر غربی ها موکول نکرده است و این اظهارت در ادامه روند تقویت دفاعی کشور کاملا بی تاثیر است.

www.fanousnews.ir/Content/Detail/85516/

۹۶/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">