پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ب.ظ

۰

2. آذر 1396 بیرجندرسا-قدیری ابیانه گفت: گروگان گرفتن سعد حریری یک کار احماقانه از سوی عربستان بود که به نفع ایران تمام شد چراکه با این کار نیروهای نفوذی خود در لبنان را از دست خواهند داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، دکتر محمدحسن قدیری ابیانه شب گذشته در همایش انقلابیون جوان که به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد، ضمن تبریک نابودی داعش، گفت: استکبار جهانی، اسرائیل و آمریکا و اتحادیه عرب در حمایت از داعش نقش زیادی داشتند اما نتوانستند به اهداف خود برسن

 

وی با بیان اینکه داعش در منطقه با اعمال خبیثانه خود چه جنایاتی را علیه مردم مظلوم کشورهای عراق و سوریه انجام داد که درد آور است، گفت: این کارهای داعشی ها نشان داد که سیاست های آمریکا، اسرائیل و عربستان طوری است که اینها برای رسیدن به اهداف و منافع حیوانی خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: جنایات داعش برای آمریکا چیز عجیبی نیست چراکه خودشان در حمله اتمی به دو شهر ژاپن هزاران انسان بی گناه را کشتند و نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه به خلبانی که این جنایت را انجام داده بود مدال افتخار دادند.

 

قدیری ابیانه با بیان اینکه عده ای معتقدند که اگر با آمریکا بسازیم و ارتباط داشته باشیم تمام مشکلات حل می شود، گفت: سوریه که با آمریکا رابطه دیپلماتیک داشت و اگر قرار بود داشتن رابطه مانع دشمنی شود برای سوریه این کار را می کردند؛ پس چرا سوریه را به این روز انداختند، آمریکا برای نابودی سوریه هر کاری که توانست کرد، برخی از انفجارها در دمشق هدایت آن از سوی آمریکا انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه امید است این پیروزی بر داعش درس عبرتی شود برای افرادی که انتقاد می کردند که چرا با دشمن در خارج از مرزها  می جنگید که متوجه شوند سیاست ایران در این رابطه کاملا درست بوده است، اظهارداشت: آمریکا تلاش کرد تا داعش را در سوریه و عراق نگه دارد و بر علیه کشورهای اسلامی در راستای اهداف خود از آنها استفاده کند اما شکست خورد و نتوانست.

 

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به جنایات آل سعود در منطقه، گفت: جاه طلبی بن سلمان که خیلی از شاهزاده های سعودی را به خاطر رسیدن به قدرت و سلطنت زندانی کرده است، ادامه خواهد داشت و در نهایت عربستان شکست خواهد خورد.

 

قدیری ابیانه گفت: گروگان گرفتن سعد حریری یک کار احماقانه از سوی عربستان بود که به نفع ایران تمام شد چراکه با این کار نیروهای نفوذی خود در لبنان را از دست خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه رفع کل تحریم ها تنها 20 درصد از مشکلات مردم را حل می کند، افزود:  سیاست انگلیس است که برای چپاول نفت کشورهای اسلامی باید کاری کند که کشورهای اسلامی تنبل بار آیند و نتواند نفت را تبدیل به فراوده کنند و لذا به جای اینکه ما قیمت نفت را تعیین کنیم آنها تعیین می کنند.

 

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه دشمن ما را مصرف گرا بار آورده است و برای برگشت پول به جیب خودشان هم کالای خارجی را تبلیغ کردند و آن را نشانه شخصیت اجتماعی افراد القا کردند، گفت: تحریم های خارجی مشکل ساز است اما 80 درصد مشکلات به خود ما بر می گردد.

 

قدیری ابیانه با بیان اینکه سال 91 رقم بودجه مصوب فروش نفت به بالاترین رقم سالهای اخیر رسید اگر می خواستند آن زمان این پول را بین مردم تقسیم کنند هر ایرانی ماهانه ۶۷ هزار تومان می رسید، گفت: سال قبل این رقم به  70 هزار میلیارد تومان رسید یعنی سهم هر ایرانی ماهانه 73 هزار تومان میشود.

وی با بیان اینکه دولت برای دانشجوی رشته های علوم انسانی سالانه حداقل 5 میلیون تومان هزینه می کند، گفت: این پول از سهم و حق مردم کپرنشین و فقرا خرج شما دانشجویان می شود تا درس بخوانید و بعد دست کپرنشینان را بگیرید نه اینکه مدرک بگیرید و دنبال کار دولتی بگردید.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه خاوری خودش تنها 10 میلیارد تومان رشوه گرفت و زمینه اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی را فراهم کرد گفت: یکی از مشکلات ما در مبارزه با فساد این است که افرادی در راس امور برخورد با فساد قرار می گیرند که اطرافیان و بستگان آنها جزو مفسدین هستند.

 

وی با بیان اینکه اگر فرد جدعی اصولگرایی اختلاس کند باید با او شدیدتر برخورد کرد، گفت: وجود اختلاس و حقوق های نجومی دلیل نمی شود که ما کار خودمان را درست انجام ندهیم.

 

قدیری ابیانه در پایان در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که گفت پس دکل نفتی چی شد؟، گفت: دکل نفتی دست پسر مهاجرانی است.

انتهای خبر./

نشانی منبع:

www.birjandrasa.ir/news/51150

پیوندها

www.birjandrasa.ir/news/51150

۹۶/۰۹/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">