پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۲ ب.ظ

۰

.قدیری ابیانه: مضحک‌تر از این نمی‌شود که محمد‌بن‌سلمان دم از مخالفت با دیکتاتوری بزند

خبرگزاری میزان- سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا گفت: محمد بن سلمان حکم ابولهب زمان را دارد. از این مضحک‌تر نمی‌شود که او دم از مخالفت با دیکتاتوری بزند در حالی که دیکتاتوری‌اش نه تنها به مردم عربستان، یمن و بحرین بلکه به شاهزادگان عربستان نیز لطمه زده است.

محمد‌حسن قدیری‌ابیانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسیخبرگزاری میزان درخصوص اظهارات اخیر ولیعهد عربستان در مصاحبه با نیویورک تایمز بیان کرد: محمد بن سلمان حکم ابولهب زمان را دارد. از این مضحک‌تر نمی‌شود که او دم از مخالفت با دیکتاتوری بزند در حالی که دیکتاتوری‌اش نه تنها به مردم عربستان، یمن و بحرین بلکه به شاهزادگان عربستان نیز لطمه زده است.

وی با اشاره به اینکه وقتی محمدبن سلمان، برای حفظ خود به (بلک واتر) آمریکایی متشبث شده است و از آنان برای انجام هر گونه جنایتی استفاده می‌کند، افزود: این امر نشان می‌دهد که او حتی به نظامیان و مقامات امنیتی دستگاه خود نیز اعتماد ندارد.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا یادآورشد: دستگیری ۲۰۰ عضو ارتش عربستان و شکنجه آنان نشان می‌دهد که محمدبن سلمان برای کسب قدرت خویش همچون موریانه پایه‌های رژیم سعودی را سست می‌کند و در نهایت خود نیز گرفتار آن خواهد شد.

وی ادامه داد: محمد بن سلمان سمبل جوانی جاهل است که ثروت و قدرت در اختیارش قرار گرفته و نمی‌داند که با قلدری و ارتکاب جنایت نمی‌توان برای مدت طولانی در اریکه قدرت ماندگار شد.

قدیری ابیانه با اشاره به اظهارات محمد بن سلمان مبنی بر تشکیل ائتلاف با کشورهای عربی علیه ایران نیز تصریح کرد: زمانی که آمریکا در اوج قدرت بود و انسجام نیز در حکومت عربستان حاکم بود، آنها نتوانستند کاری علیه ایران پیش ببرند چه برسد به حالا که ترامپ، آمریکا را در باتلاق خطرناکی گرفتار کرده است.

وی با بیان اینکه این روزها عربستان درگیر تسویه حساب‌های داخلی است، گفت: تروریست‌های مورد حمایت عربستان در سوریه، عراق و لبنان به گل نشسته‌اند و سلاح‌های خریداری شده از آمریکا و سایر کشور‌ها نتوانسته بعد از ۲ و نیم سال بر ملت یمن فائق آید و آن‌ها را تسلیم خویش کند.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا یادآورشد: زمانی که همه قدرت‌ها اعم از آمریکا، اروپا، چین، اتحاد جماهیری شوروی و اتحادیه عرب و همپیمانانشان از صدام حمایت کردند، نتوانستند کاری از پیش ببرند چه برسد به اینکه هم اکنون اوضاع جهانی کاملاً متحول شده و ایران قادر است با موشک‌های خود اتاق خواب بن سلمان را نیز هدف قرار دهد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: البته ایران همواره از درگیر شدن با همسایگان خود پرهیز کرده و این سیاست همیشگی ایران است، اما اگر بخواهند دست از پا دراز کنند، فرصت پشیمانی هم نخواهند داشت.

http://www.mizanonline.ir/fa/news/371182

۹۶/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">