پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳ ق.ظ

۰

پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶- یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: ایران اسلامی با نقشی که در شکست داعش در عراق و سوریه ایفا کرد از یک قدرت منطقه‎‌ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

محمدحسن قدیری‌ابیانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه تحولات نشان داده هر اتفاقی در سطح جهانی رخ دهد در نهایت سبب ارتقای موقعیت جمهوری اسلامی می‌شود، اظهار کرد: ایران اسلامی با نقشی که در شکست داعش در عراق و سوریه ایفا کرد از یک قدرت منطقه‎‌ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

وی افزود: حوادث مهمی به وقوع پیوسته است از جمله این که داعش در سوریه وعراق شکست خورد، گروگان‌گیری سعد حریری نفوذ عربستان را در لبنان کاهش داده که همین امر منجر به تقویت موقعیت حزب الله در لبنان شده است وعلاوه بر آن یمن نیز توانسته در برابر سعودی مقاومت کرده و عمق خاک آن را با موشک مورد هدف قرار دهد.

دیپلمات اسبق ایرانی با اشاره به بازداشت تعداد زیادی از شاهزادگان سعودی عنوان کرد: اختلافات و درگیری‌ها در آل سعود افزایش پیدا کرده و به خاطر ثروت کلان دولت، شاهزادگان سعودی حاضر نیستند عرصه را به بن سلمان واگذار کنند.

وی بیان کرد: قطر که هم پیمان سعودی و امارات بود از آنها رانده شده و به تقابل با آنها روی آورده و علاوه بر آن ترکیه نیز از موضع حمایت از تروریستها و داعش عقب نشینی کرده و به ایران نزدیک تر شده است.

قدیری ابیانه با بیان این که آمریکا رو به افول است و از نظر اقتصادی در وضعیت وخیمی به سر می‌برد، گفت: ریاست جمهوری ترامپ سبب ایجاد شکاف عمیق در داخل آمریکا شده و اختلافات آن را با همسایگان و اتحادیه اروپا به اوج خود رسانده است.

کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تهدید اسرائیل مبنی بر ترور سید حسن نصرالله اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس متوجه شکست سیاست‌های خود در منطقه شده است و هرچند که تهدیدات کلامی را علیه حزب الله تشدید کرده اما  به خوبی می‌داند که در صورت آغاز جنگ تمامی خاک فلسطین اشغالی از جمله تل آویو و حیفا در معرض موشک‌های حزب الله قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اوضاع منطقه به شدت حساس و شکننده است اما هر اقدام اشتباهی از سوی رژیم صهیونیستی، آل سعود یا دیگران می‌تواند انفجاری عظیم در منطقه ایجاد کند که آتش آن بدون شک دامن رژیم های مرتجع را خواهد گرفت.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری ضامن پیروزی‌های بزرگ تری خواهد بود، عنوان کرد: شکل گیری قطب اسلامی با محوریت ایران اسلامی مراحل مهمی را پشت سر گذاشته است و ما بخشی از پیچ تاریخی را با موفقیت طی کردیم. انسجام همه مردم و مسئولان حول محور ولایت لازمه‌ عبور از باقی مانده این پیچ تاریخی است.

http://khuzestan.farsnews.com/printnews/13960909000132

۹۶/۰۹/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">