پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ب.ظ

۰

قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه قانون منع مهاجرت اتباع 6 کشور به آمریکا به خاطر بحران داخلی این کشور است، گفت: ترامپ می‌خواهد این قانون را به خطر تروریست‌ بودن مهاجران پیوند دهد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران در واکنش به قانون منع مهاجرت اتباع 6 کشور به آمریکا در دیوان عالی آمریکا اظهار کرد: حکم صادرشده توسط دیوان عالی آمریکا در تأیید ورود ایرانیان به آمریکا نشان داد که موضع ضد ایرانی مختص به ترامپ نیست، بلکه موضع نظام آمریکا است و چیز جدیدی نیست.

وی با اشاره به اینکه این موضع‌گیری باید تلنگری به ایرانیان مقیم آمریکا و آن‌هایی که علاقه‌مند به اقامت در آمریکا هستند باشد، افزود: آمریکا در وضع وخیم اشتغال و اقتصادی به سر می‌برد، درحالی‌که کل ارزش ذخایر نفت ایران 12 هزار میلیارد دلار است، بدهی دولت این کشور بیش از 20 هزار میلیارد دلار است.

کارشناس سیاسی کشورمان با تأکید بر اینکه اشتغال آمریکایی‌ها وخیم است و مردم نگران وضعیت شغلی خود و درآمدشان هستند، تصریح کرد: به همین دلیل ترامپ بر سر کار آمد، غربی‌ها تا زمانی که نیازمند به مهاجرت نخبگان خارجی هستند استقبال می‌کنند زمانی که دچار بحران شدند موج ضدیت با مهاجران آغاز می‌شود.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه دولت ترامپ ممنوعیت ورود اتباع این شش کشور ازجمله ایران به آمریکا را به همین منظور وضع کرده است، اضافه کرد: هرچند آن را به خطر تروریست بودن پیوند زده است، همین سیاست به طریق دیگر علیه مهاجریان آمریکای شمالی، آسیایی و آفریقایی اعمال و عرصه بر آن‌ها تنگ می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هرگاه در کشوری اقتصاد و اشتغال مردم بحرانی می‌شود اولین فشار به خارجی‌ها وارد می‌شود، تصریح کرد: شاهد آن در آمریکا و اروپا بودیم.

کارشناس سیاسی کشورمان اضافه کرد: توصیه من به ایرانیان مقیم این کشورها این است که به فکر بازگشت به کشور خود باشند و سرمایه‌ها و دارایی‌هایشان را به ایران منتقل کنند.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه آن‌ها در آمریکا هرگز شهروند درجه‌ یک محسوب نمی‌شوند، تصریح کرد: حتی اگر دارای تابعیت باشند زیرا به بهانه‌های مختلف آن را سلب می‌کنند همان‌طور که در فرانسه مجوز سلب تابعیت مهاجران صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه ایرانیان در کشورمان شهروند درجه یک هستند، اما در هیچ جای دنیا آن‌ها عزتی که در ایران دارند به دست نخواهند آورد.

۹۶/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">