پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ب.ظ

۰

کارشناس عالی مسائل استراتژیک گفت: از سر گرفتن هر مذاکره ای با غرب بر سر توانایی موشکی، از سوی ایران پذیرفته نیست چرا که تجربه نشان داده است که نمی توان به آنها اعتماد کرد و غرب قصد فریب ایران را با خواسته های جدیدش دارد.

 محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی مسائل استراتژیک در گفتگو با نما درباره افسوس اروپاییان درباره موشکی نشدن برجام، گفت: هر چقدر ایران خودش را محتاج رابطه و مذاکره با غرب و یا توافق با آمریکا نشان دهد و هر چقدر که از دستاوردهای برجام صحبت کند به همان میزان یا بیشتر، اروپاییان بر مطالبه گری خود می افزایند.


وی در ادامه اظهار داشت: آنها تلاش دارند ایران را در انزوا قرار داده و تحریم های عملی و سنگینی به منظور کسب امتیازات بیشتر از ایران انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه غرب از برجام دفاع می کند، اذعان داشت: در مقابل امتیازات زیادی که ایران تقدیمشان کرده، امتیازات کمی همراه با وعده های غیر عملی را تحویل ایران داده اند تا جایی که سفارتخانه های ما در انگلیس، آلمان و فرانسه یعنی سه کشور عضو 5+1 امکان برداشت از بانک ها را ندارند و این بدان معناست که تحریم ها علیه ایران هنوز ادامه دارد.

قدیری تاکید کرد: درواقع ما بدون اینکه دستاوردی در برجام داشته باشیم ، امتیازات زیادی را نیز تقدیم کردیم و طبیعی است که آنها از برجام دفاع کنند.
این کارشناس عالی مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه دولت ایران در حال حاضر دستش از وعده های برجام خالی است، بیان داشت: به نظر می رسد دولت ایران باید رفتار خود را تغییر دهد چراکه این روند باعث شده تا اروپاییان افسوس بخورند که چرا مذاکرات برجام را به بحث توان موشکی ایران نزدیک نکردند و یا در زمان مذاکرات برای کاهش توان موشکی ایران اقدامی انجام ندادند.

وی افزود: دولت باید با صدای بلند بگوید که فریب غرب را خورده و غرب به وعده هایش عمل نکرده است و دست به تهدید غرب بزند که اگر به وعده هایشان عمل نکنند، فعالیت های هسته ای را که طی مذاکرات محدود کردند از سر خواهند گرفت.


وی در پایان خاطر نشان کرد: از سر گرفتن هر مذاکره ای با آمریکا و 5+1، از سوی ایران پذیرفته نیست چرا که تجربه نشان داده است که نمی توان به آنها اعتماد کرد و غرب قصد فریب ایران را با خواسته های جدیدش دارد.

www.namanews.com/News/214453

 

۹۶/۰۹/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">