پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ق.ظ

۰

همایش تبیین نقش جنبش‌های دانشجویی اسلامی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه؛
جنبش های دانشجویی نقش موثری در جریان های اقتصادی دارد
دکتر محمد حسن قدیری ابیانه گفت: اتکا به نیروهای داخلی می تواند در جریان‌های اقتصادی بسیار مشکل گشا باشد و جنبش‌های دانشجویی نقش موثری در این زمینه دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی کرمانشاه؛ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همایشی با عنوان تبیین نقش جنبش‌های دانشجویی اسلامی با سخنرانی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه و با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه در محل سالن دانشکده فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار گردید.

 در این نشست یک روزه، دکتر قدیری ابیانه ضمن تبیین نقش وجایگاه جنبش های دانشجویی در زمان قبل وبعد ازانقلاب اسلامی در ایران و در کشورهای اروپایی، به بیان نقش جنبش های دانشجویی امروز در مطالبه گری  از مسئولین و تلاش دانشجویان برای رسیدن به اهداف بلند کشور پرداخت.

دکتر قدیری ابیانه در ادامه تصریح کرد: کشورهای پیشرفته ای چون کره جنوبی و … به واسطه خودباوری و اتکا به نیروی داخلی و تلاش مجدانه توانستند به  این جایگاه برسند و دولت هایی که خود را وابسته به بیرون می دانند نه تنها پیشرفتی نخواهند داشت بلکه خسارت های جبران ناپذیری را تجربه خواهند کرد.

وی تاکید کرد:  اتکا به نیروهای داخلی می تواند در جریان‌های اقتصادی بسیار مشکل گشا باشد و جنبش‌های دانشجویی نقش موثری در این زمینه دارند.

گفتنی است، پایان همایش با پرسش و پاسخ دانشجویان و آقای دکتر قدیری ابیانه همراه بود.

 لینک کوتاه http://www.bso.ir/id/91284

۹۶/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">