پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۶ ب.ظ

۰

گاهی استیضاح‌ها به‌قصد کسب سود است و نماینده برای اینکه امضای خود را پس بگیرد می‌گوید فلان امتیاز را به من بدهید.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، محمدحسن قدیری‌ابیانه در برنامه «فتنه و روش‌های نفوذ دشمن» فساد مقامات را یکی از راه‌های رایج نفوذ در دنیا دانست و اظهار کرد: مقامات مختلف را درگیر به فسادهای مختلف مالی و اخلاقی می‌کنند تا به خواسته‌های کشورهای مستکبر تن دهند.

وی اضافه کرد: وقتی تقویت یک جریان یا کسی به‌زعم دشمن موجب تضعیف نظام می‌شود کمک مالی به آنها از طریق غیرمستقیم انجام می‌شود، چراکه ممکن است آن جریان مستقیم پول CIA را نپذیرد. برای مثال مقام معظم رهبری به مسؤولان دفتر خود گفته بود اگر کسی پول هنگفتی را آورد بدون بررسی قبول نکنید و بررسی کنید که هدفش چیست، شهرام جزایری این کار را کرد و از همین طریق سرنخ کارهای جزایری به دست آمد.

وی با گریزی به فرهنگ غلط تبلیغات انتخاباتی در کشور عنوان کرد: برخی از نمایندگان انتخاباتی از این پیشنهادها استقبال می‌کنند مثلاً یکی از نماینده‌ها سربرگ و مهرش را در اختیار شهرام جزایری قرار داده بود یا نماینده دیگری را داشتیم که پولی را گرفته بود و برای امور درمانی شهر حوزه نمایندگی خود هم‌ خرج کرده بود اما دیگر وامدار شده بود. حتی گاهی استیضاح‌ها به‌قصد کسب سود است و نماینده برای اینکه امضای خود را پس بگیرد می‌گوید فلان امتیاز را به من بدهید.

وی بیان کرد: دشمن برای ایجاد فتنه به سراغ افراد سرشناس می‌رود برای همین نیز در فتنه 88 از موسوی که در زمان نخست‌وزیری با مقام معظم رهبری که آن زمان رئیس جمهور بودند در موارد مختلف اختلاف داشت استفاده کردند و از طریق اطرافیان نزدیک شدند. وقتی مستقیم و اطرافیانش شعار صیانت از آرا را سر دادند مشخص‌شد از قبل نقشه داشتند چون می‌خواستند بگویند امکان دارد تقلب شود.

قدیری‌ابیانه رفتار میرحسین موسوی در جریان فتنه 88 را دیکتاتوری دانست و تأکید کرد: این حرف که ما شکایت نمی‌کنیم و صندوقی برای بازشماری معرفی نمی‌کنیم و باید انتخابات تکرار شود دیکتاتوری است.

وی با تأکید بر نقشه‌های شوم سران فتنه اضافه کرد: سران فتنه به دنبال تشدید تحریم‌ها بودند تا وضع معیشتی مردم  وخیم شده و انگشت اتهام به سمت دولت وقت برده شود، در نتیجه می خواستند این تصور را ایجاد کنند که رأی مردم به آنها سبب برداشتن تحریم‌ها شود.

وی ابراز کرد: مهدی هاشمی در روزگار فتنه، مسؤول دانشگاه آزاد دفتر لندن شد تا تماس با آمریکایی‌ها بگیرد و خواستار تشدید تحریم‌ها شود، دشمن ‌روی نارضایتی‌ها و وضعیت اقتصادی مردم تمرکز کرده است که این نارضایتی‌ها را تبدیل به اعتراض و مقابله با نظام کنند.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: فسادها، اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی شدیداً بر نارضایتی‌ها می‌افزاید خصوصاً اگر افراد فاسد ذخیره‌های نظام معرفی شوند؛ فتنه اجتماعی بسیار خطرناک‌تر از فتنه سیاسی است، موج‌های به راه انداخته می‌شود که مدافعان نظام هم متوجه فتنه نمی‌شود مثلاً یک موجی به راه افتاده بود که خودروهای صفر خریداری نشود. بسیاری از افراد حزب‌اللهی گرفتار این موضوع شدند. این کار اگر موفق می شد منجر به خوابیدن کل صنعت خودروسازی میگردید. ظاهراً اعتراض درست است اما روش غلطی است.

http://www.ghatreh.com/news/nn40712470

۹۶/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">