پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

۰

9 دی، پایه‌های نظام را مستحکم‌تر کرد

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

http://www.resalat-news.com/content/newspaper/Version9114/0/Page3/newspaperimgl_9114_3.jpg?width=2500&crop=2019,1030,476,830محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفتگو با خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار کرد: شناخت مردم از ابعاد توطئه‌های خارجی، خیانت عواملی در کشور و خطراتی که از این بابت انقلاب اسلامی را تهدید کرد و اهانت‌هایی که به مقدسات اسلامی شد و به خصوص عملکرد فتنه‌گران در روز عاشورا موجب خروش عمومی ملت ایران در نهم دی و پایان بخشیدن به فتنه شد.

 وی تصریح کرد: فتنه‌گران در 9 دی متوجه شدند که با خیل عظیم ملت ایران روبه رو هستند و راهی برای پیروزی فتنه در ایران وجود ندارد و این شکست علی‌رغم حمایت همه جانبه بیگانگان اعم از آمریکا، انگلیس، اسرائیل، اروپا، آل سعود و امثال این‌ها بود.

 وی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در امور و احساس تکلیف در زمان مناسب، نهم دی را به یوم‌الله تبدیل نمود اظهار کرد: فتنه‌گران و کشورهای حامی آن‌ها نتوانستند از فتنه‌انگیزی خود بهره‌ای ببرند اما همین که دشمن توانست عناصری را که در حکومت ایران در گذشته صاحب منصب بودند را جذب خود کند و عده‌ای را فریب دهد آن‌ها را امیدوار کرده تا بتوانند فتنه‌های جدیدی را در موقعیت‌های دیگر دامن بزنند.

 وی افزود: آنها در پی این هستند که مشکلات اقتصادی را بهانه قرار داده و اقشار مختلف را به تحریک و تحرک ضدانقلابی وادارند که تاکنون موفق به آن نشده‌اند.

 کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نباید فکر کنیم که فتنه پایان یافته و نباید اجازه دهیم که فتنه‌ای پا گیرد، گفت: وحدت حول محور ولایت راهکار مقابله با فتنه‌ها است و همگان باید با چشم باز مراقب توطئه‌های بیگانگان و عوامل داخلی آن‌ها باشیم.

 قدیری‌ابیانه تبیین کرد: ایران پیروزی‌های بزرگی را در صحنه جهانی به دست آورده است که ایران را از یک قدرت منطقه‌ای به قدرتی جهانی تبدیل نموده است و این موضوع موجب می‌شود تا دشمنان سرمایه‌گذاری بیشتری را برای متوقف کردن پیشرفت ایران در دستور کار خود داشته باشند.

 وی با بیان اینکه 9 دی یک یوم‌الله است و نقطه عطفی در حضور و مشارکت مردم در مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌هاست، گفت: 9 دی دستاوردهای انقلاب و پایه‌های نظام را مستحکم‌تر از پیش نمود.

 www.resalat-news.com/newspaper/page/9114/3/5785/0

۹۶/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">