پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ق.ظ

۰

رودسر- جمعه ۸ دی ۱۳۹۶-  دیپلمات سابق ایرانی با تأکید براینکه هدف از فتنه سال ۸۸ فروپاشی نظام مقدس اسلامی بوده است ، گفت: فتنه بعدی ایجاد نارضایتی در میان مردم و اعتراضات آنها است که مأموریت جدید دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن قدیری ابیانه شامگاه جمعه درمراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان رودسر برگزار شد، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اتحاد، ایمان با محوریت ولایت فقیه است.

 وی با بیان اینکه پیروزی و موفقیت های بدست آمده در طول این سال ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از همین ویژگی ها بوده است، افزود: نبود این اتحاد و ایمان و همچنین عدم اطاعت از ولایت فقیه سبب می شود که دشمنان نظام مقدس اسلامی به هدف خود برای تضعیف ایران برسند.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸ عده ای در داخل فریب استکبار جهانی و دشمنان نظام را خوردند، گفت: ادعای تقلب در انتخابات بهانه ای بود تا فتنه گران با حمایت های استکبار، اصل نظام و اسلام را زیر سوال برده و هدف قرار دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف از فتنه ۸۸ فروپاشی نظام مقدس اسلامی و ضربه زدن به اصل ولایت فقیه بود، تصریح کرد: ۱۱ میلیون اختلاف رأی نشان می دهد که تقلبی صورت نگرفته و دشمنان تنها برای رسیدن به هدف اصلی خود ادعای دروغین تقلب را بهانه کرده اند.

سفیر ایران در مکزیک گفت: رد صلاحیت برخی که در گذشته هشت سال رئیس جمهور این کشور بودند نشان دهنده این بوده که این افراد دارای اشکالاتی بوده و نیازمند مراقبت بیشتر هستند.

وی با تأکید براینکه فتنه ۸۸ ، فتنه ای سیاسی بود، افزود: فتنه بعدی فتنه اجتماعی است و ایجاد نارضایتی در میان مردم و ایجاد اغتشاشات مأموریت جدید دشمن است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه اعتراضات مشکلات اقتصادی را حل نمی کند، گفت: این اعتراضات سبب خوشحالی دشمن و سوء استفاده آنها علیه نظام می شود.

 

۹۶/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">