پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۱ ب.ظ

۰

برخی از تحریم‌ها تنها برروی کاغذ معلق شد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: قرار دادن نام رئیس قوه قضائیه در لیست تحریم‌ها یک نوع اقدام غیرقانونی و بی‌سابقه بین‌المللی است و دلیلی برای آن جز حرکت رئیس قوه قضائیه در مسیر انقلاب نیست.

به گزارش گروه سیاسی خراسان‌تایم به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسن قدیری‎ابیانه اظهار داشت: متأسفانه دولت‌های آمریکا نه دولت اوباما و نه دولت ترامپ به تعهدات برجامی خود عمل نکردند و نه تنها تحریم‌ها را برنداشتند بلکه در هر دو دولت آن‎ها را تشدید نیز کردند.
 وی افزود: متأسفانه برخی از تحریم‌ها هرچند در کاغذ معلق شده اما عملاً برداشته نشده است و نمونه آن تحریم‌های بانکی است که به دلیل ترس بانک‌ها از جریمه شدن توسط دادگاه‌های آمریکا وجود دارد.
 کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این تحریم‌ها باز هم تشدید خواهد شد، گفت: خوشبختانه آمریکایی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند هم‌پیمانان خود را به فشار بیشتر علیه ایران ترغیب کنند و اختلاف‌نظر بین آمریکا با اروپا و سایر هم‌پیمانان و نیز در درون آمریکا تشدید شده است.
 قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه وضعیت گفت: قرار دادن نام رئیس قوه قضائیه در لیست تحریم‌ها یک نوع اقدام غیرقانونی و بی‌سابقه بین‌المللی است و دلیلی برای آن جز حرکت رئیس قوه قضائیه در مسیر انقلاب نیست.
 وی خاطرنشان کرد: در گذشته و در دولت‌های قبل نام رئیس جمهور را نیز در لیست تحریم‌ها آورده بودند اما این‌بار از رئیس قوه قضائیه نام بردند و در آینده سپاه و به خصوص سپاه قدس را نیز در لیست تحریم قرار خواهند داد.
 کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ایران باید به نحوی عمل کند که عامل شکست برجام آمریکایی‌ها معرفی شوند و در آن‌صورت آمریکا دیگر نمی‌تواند جهان و کشورهای هم‌پیمان خود را علیه ایران متحد کند.
 قدیری‌ابیانه با بیان اینکه فرصت ریاست جمهوری ترامپ برای ایران غنیمت است چرا که ترامپ توانسته با مواضع و عملکرد خود جهان را علیه خویش بسیج کند، افزود: مقابله با چنین فردی آسان‌تر از مقابله  با افرادی مانند اوباما است و اکنون باید دانست که در بین آمریکا و هم‌پیمانانش شکاف عمیقی وجود دارد.

@ghadiri1404

www.ghadiri.ir

۹۶/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">