پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه نمایش چند فایل و سی‌دی شوی تبلیغاتی مضحکی بیش نیست ، گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا در جعل اسناد سرآمد هستند و حتی این اطلاعات جعلی را در اختیار هم‌پیمانان خود هم قرار می‌دهند.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به ادعاهای دوشنبه شب نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود اسنادی درمورد تولید سلاح هسته‌ای توسط ایران، اظهار داشت: شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین نظارت توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درمورد انرژی هسته‌ای در ایران صورت گرفته و این نهاد بارها تاکید کرده است که ایران هیچ حرکتی به سمت تولید سلاح هسته‌ای ندارد.

وی افزود: طبیعتا اگر نتانیاهو طبق ادعاهایش اسنادی مبنی بر تولید سلاح هسته‌ای توسط ایران را در اختیار سازمان‌های بین‌المللی قرار می‌داد، قطعا در اختیار سازمان بین‌المللی انرژی اتمی نیز قرار می‌گرفت اما با وجود این ادعاها، آن سازمان پایبندی ایران را بارها تایید کرده و این نشان می‌دهد که نمایش چند فایل و سی‌دی شوی تبلیغاتی مضحکی بیش نیست و نتانیاهو با این اقدام بیش از همه اعتبار نداشته خود را مخدوش می‌کند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: اینکه یک قفسه سی ‌دی و چند زونکن نشان داده شود، نمی‌تواند دال بر وجود اسنادی معتبر باشد؛ ضمن اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا در جعل اسناد در جهان سرآمد هستند و حتی این اطلاعات جعلی را در اختیار هم‌پیمانان خود هم قرار می‌دهند.

قدیری ابیانه در همین زمینه افزود: در یکی از اسناد لانه جاسوسی سندی مبنی بر هشدار سازمان CIA به دفاترش در سایر کشورها پیدا شده بود که در آن به دفاتر CIA گفته بود زمانی که اسنادی را جعل کرده و به عنوان اطلاعات سری در اختیار هم‌پیمانان قرار می‌دهید، چند بار آن را چک کنید تا متوجه جعلی بودن آن نشوند.

وی با بیان اینکه برای همسو کردن سایر کشورها با مواضع خود به جعل اطلاعات و اخبار روی می‌آ‌ورند گفت: از این موارد و جعل‌ها زیاد است که در اختیار سایر کشورهای همسایه قرار داده‌اند و این شعبده‌بازی‌های رژیم صهیونیستی برای اهل سیاست بی‌اعتبار است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به لزوم خروج ایران از NPT در صورت خروج آمریکا از برجام، گفت: اگر NPT خارج شویم موضع خوبی است و جهانیان آن را درک خواهند کرد.

وی افزود: در این صورت به خاطر اختلافات چین و روسیه با آمریکا امکان تصویب قطعنامه‌‌های جدید علیه ایران وجود ندارد و ما در صورت طرح مساله خروج ایران از NPT باید این را هم اضافه کنیم که بررسی پیوستن مجدد به NPT، به پیوستن رژیم صهیونیستی به این پیمان و انجام بازرسی‌ها توسط سازمان بین‌المللی انرژی اتمی از این رژیم بستگی دارد.

قدیری ابیانه در پایان تاکید کرد: اگر چنین موضعی را مطرح کنیم رژیم صهیونیستی در افکار عمومی در موضع انفعال قرار خواهد داشت.

۹۷/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">