پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: به مناسبت بزرگداشت شهید مرتضی مطهری و مقام استاد به همت بسیج اساتید همایش خانوادگی استادان بسیجی در تالار دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش دریافتی از بسیج اساتید دانشگاه یزد؛ 

در این مراسم دکتر محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک با اشاره به موضوع نفت گفت: ارقام درآمد نفت هرساله اعلام می شود که ارقامی نجومی است اما برای مردم اندازه آن قابل لمس نیست، درآمد نفت برای هر نفر در ماه در کشورمان از صادرات نفت ۱۰۰ هزار تومان است و بی اعتمادی در کشور ما ناشی از تصور غلطی است که از درآمدها داریم. 

وی افزود: روز دانشجو ا روز مطالبه گری می‌نامند اما من می گویم باید روز پاسخگویی دانشجو باشد که چه گلی به سر جامعه زده اید. چون دانشجو مدیون جامعه است. لذا رسالت دانشجو دانشمند شدن است نه فقط مدرک گرفتن. پنچ میلیون ظرفیت دانشگاه‌های ما است یعنی از مجموع جمعیت بومی کشورهای کویت، قطر، بحرین و امارات بیشتر. دانشجوها را در خصوص بودجه توجیه کنید که هی نگویند پولها را چه کرده اند. لذا این تصور غلط باعث تنبلی اجتماعی شده است. ساعات مفید کار در روز کره جنوبی ۹ و نیم ساعت است و ساعت کار مفید ما 22 دقیقه است و این نشان از تنبلی بالاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که می فرماید بهترین تفریح کار است گفت: اما اور ما این است که بهترین کار تفریح است. ما جزو کم کارترین و پرمصرفترین ملت ها هستیم. 

دکتر قدیری ابیانه اضافه کرد: کمک کنید تا ذهنیت ها درست شود و توهم ها از بین برود، به هر حال مملکت را باید ساخت و شما استادان اثرگذار هستید. به دانشجویانتان بیاموزید که به خوبی کار کنند و محصول خوب و باکیفیت تحویل جامعه دهند.

۹۷/۰۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">