پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۴۶ ب.ظ

۰

در بین سیاستمداران امریکای لاتین مطلبی ذکر می شود و ان اینکه دلیل اینکه در آمریکا هرگز توطده کودتا رخ نداده به خاطر این است که آمریکا در کشور خود سفارت خانه اش را تاسیس نکرده است.

با این عبارت می خواهند بگویند که سفقارتخانه های آمریکا محل تدارک و هدایت کودتاها هست که صحیح نیز می باشد.

لیکن اینبار توطئه کودتا آنهم در ارتش مورد جدیدی است که باید آن را نشانه انحطاط آمریکا دانست و نیاید به راحتی از کنار آن گذشت. توچه شما را به خبر بسیار مهمی در این ارتباط جلب می نمایم:

نظامیان آمریکایی به اتهام توطئه برای ترور اوباما اعدام می‌شوند


خبرگزاری فارس: سه نظامی آمریکایی که درون ارتش آمریکا یک گروه شبه نظامی با هدف توطئه‌چینی برای قتل رئیس‌جمهور آمریکا و سرنگونی دولت وی راه‌ انداخته بود، با حکم اعدام روبرو شدند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی «راواستوری»، سه نظامی آمریکایی که ظاهراً درون ارتش آمریکا، یک گروه شبه نظامی به وجود آورده بودند که برای سرنگونی دولت آمریکا و ترور «باراک اوباما» طرح‌ریزی کنند، پس از آنکه به اتهام قتل به دادگاه احضار شدند، با حکم اعدام روبرو شدند.

بر اساس این گزارش، دادستان‌های ایالت «جورجیا» روز پنجشنبه اعلام کردند که نظامیان مذکور، سلاح‌ها و تجهیزاتی ساخت بمب به ارزش 90 هزار دلار ذخیره کرده بودند و تصمیم داشتند از این سلاح‌ها برای قتل اوباما و انجام دیگر اقدامات خشونت‌آمیز استفاده کنند.

"مایکل بومیت" یکی از این نظامیان مقابل دادگاه محلی در "لونج کانتی" به جزئیات این برنامه اعتراف کرده است؛ وی گفته است که اعضای این گروه یکی از دوستان نظامی خود را که قصد داشت از برنامه ترور انصراف دهد، به قتل رساندند.

بومیت اضافه کرد که به همراه 4 نفر دیگر از دوستانش در چارچوب گروهی فعالیت می‌کنند که هدف آنها بازگرداندن حکومت به ملت آمریکا از طریق "انقلاب" است.

۹۱/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">