پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۴۹ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس 97/2/27

قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک گفت: جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این رژیم را از سرنوشت محتومی که در انتظارش است نجات دهد و نه تنها مانع سرنگونی رژیم اشغالگر قدس نیست، بلکه زمان آن را جلو می‌اندازد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: اظهارت محمد بن‌سلمان در حق یهودیان برای داشتن سرزمین و مخالفت غیرعلنی در مذاکرات رسمی با بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان در کنار حماقت ترامپ و در حقیقت رونمایی ترامپ از ماهیت اصلی آمریکا، رژیم صهیونیستی را گستاخ کرده، به نحوی که در مقابل تظاهرات آرام مردم فلسطین و تأکید آن‌ها بر حق بازگشت به سرزمین مادری دست به جنایات فجیعی بزند.

وی با اشاره به شهادت بیش از 60 نفر و مجروحیت بیش از 2 هزار نفر طی دو روز گذشته، اضافه کرد: در حقیقت باید این جنایت را به پای جریان عبری، غربی و عربی بگذاریم.

این کارشناس عالی امور استراتژیک خاطرنشان کرد: در گذشته نیز عربستان از صهیونیست‌ها خواسته بود تا می‌توانند در جنگ با حماس و حزب‌الله دست به جنایت بزنند و اگر جایی ابراز مخالفت با عملکرد رژیم صهیونیستی می‌کردند تنها برای حفظ وجهه ظاهری آن‌ها بود.

قدیری‌ ابیانه ادامه داد: انجام این جنایت در روز نکبت یعنی هفتادمین سال تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی پیام روشنی به جهانیان داده و آن، این است که ارتکاب جنایت و تداوم اشغالگری مشروعیت‌آور نیست و موجب نمی‌شود تا مسلمانان رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند.

وی بیان داشت: صهیونیست‌ها و غربی‌ها می‌گویند کسی نباید بگوید که باید رژیم صهیونیستی از نقشه محو شود، اما خودشان با هزاران جنایت، فلسطین را از نقشه جهان محو کردند و برای این جنایت خود جشن می‌گیرند و آمریکا با گشایش سفارت خود در قدس شریف، وقاحت را به حد اعلا می‌رساند.

کارشناس عالی امور استراتژیک با اشاره به اینکه خانم هیلی نماینده سازمان ملل متحد به جای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از خویشتن‌داری نظامیان صهیونیست قدردانی کرده و خواستار محاکمه حماس در شورای امنیت شده است، توضیح داد: آن‌ها نمی‌فهمند که با این مواضع ماهیت خویش را بیش از پیش به نمایش می‌گذراند و سرمایه‌گذاری کلانی را که برای ترسیم چهره‌ای مطلوب از آمریکا طی سالیان دراز صرف کرده‌اند با این اقدامات خویش از بین می‌برند.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه هرچند در این ماجرا فلسطینیان زیادی شهید و مجروح شدند، اما مقاومت و استقامت آن‌ها در برابر این جنایات یادآور این جمله حضرت امام(ره) است که فرمود: «خون بر شمشیر پیروز است»، مطرح کرد: این نوع جنایات نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را از سرنوشت محتومی که در انتظار این رژیم است، نجات دهد و این جنایات نه تنها مانع سرنگونی رژیم صهیونیستی نیست، بلکه زمان آن را به جلو می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه مبارزات مسلمانان ادامه خواهد یافت تا فلسطین به طور کامل و تمام به نقشه بازگردد، تصریح کرد: شعار آزادی فلسطین از نهر تا بحر یعنی تمام فلسطین اشغالی بر شعار صهیونیست‌ها مبنی بر سلطه از نیل تا فرات غلبه یافته است.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک یادآور شد: حماقت آمریکا در انتقال سفارتش به قدس آتش خشم فلسطینیان و همه مسلمانان جهان را شعله‌ورتر ساخته است.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: آمریکایی‌ها امروز نگرانند که نظامیان آن‌ها یعنی کارکنان دولت آن‌ها در کشورهای مختلف به عنوان مجازات آمریکا در انتقال سفارت آمریکا مورد حمله مبارزان اسلامی قرار گیرند و در حقیقت دولت آمریکا عوامل خویش را در سراسر جهان در معرض خطر قرار داده است.

وی تأکید کرد: ترامپ نفهمید که چرا رؤسای قبلی آمریکا با وجود تمایل به انتقال سفارتشان از تل آویو به قدس از انجام آن در دوران خود امتناع کردند و او این موضوع را خواهد فهمید.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ترامپ نشان داد که به هیچ قاعده بین‌المللی پایبند نیست، تشریح کرد: خروج او از برجام و تلاش برای تشدید تحریم‌ها، سیاست احمقانه‌ای بود که شکاف بین آمریکا و بسیاری از کشورها را به دنبال خواهد داشت و موقعیت آمریکا را تضعیف خواهد کرد، ضمن اینکه در درون آمریکا نیز شاهد تقابل بین جناح‌ها با یکدیگر هستیم.

قدیری‌ابیانه یادآور شد: رسانه‌های همیشه دروغ‌باف آمریکا دروغ‌های ترامپ و کاخ سفید را برملا می‌سازند و کاخ سفید نیز ماهیت این رسانه‌های دروغ‌باف را افشا می‌کند.

وی ادامه داد: نقض برجام در دولت گذشته نیز و در بین اروپاییان وجود داشته، اما حماقت‌های ترامپ، آمریکا را بیش از گذشته در موضع ضعف قرار داده است.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان بیان داشت: ایران با مقاومت در برابر خواسته‌های سردمداران آمریکا و هم‌پیمانانشان و توطئه‌های عوامل دست‌نشانده آن‌ها مثل آل‌سعود می‌تواند با وحدت و انسجام ملی حول محور ولایت و تلاش همگان برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تهدیدات و تحریم‌ها را به فرصتی برای پیشرفت سریع تبدیل کند و این آن چیزی است که قطعاً جهانیان شاهد آن خواهند بود.

۹۷/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">