پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۳۹ ب.ظ

۰

تحریم ها با عملیاتی کردن شعار سال بی اثر می شد

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۳۹ ب.ظ

به گزارش ایرنا، محمد حسن قدیری ابیانه یکشنبه شب در مناظره ای با عنوان'از تسخیر تا تحریم'، افزود: حفظ استقلال و تمامیت ارضی هم ایدیوژی است و هم منافع ملی را صیانت می کند ولی باید بدانیم اگر در برابر آمریکا عقب نشینی کنیم و ملت ایران یکپارچه درود بر آمریکا بگوید بازهم دست از سر ما بر نمی دارند. 

وی اظهارداشت : جمهوری اسلامی در سیاست خارجی به دنبال منافع است ولی وجه تمایز این نظام با سایر نظام های سیاسی جهان در این است که هم اهداف دنیایی را دنبال می کنیم و هم اخروی را.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه ارزشها نیز جز منافع ملی است، اظهارداشت: جمهوری اسلامی بر خلاف برخی کشورها مانند امریکا، انگلیس و شوروی که به دنبال سلطه گری هستند، نه دنبال ظلم به کسی است و نه ظلم را می پذیرد و دنبال گسترش ارضی و سلطه بر دیگر کشورها نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر به یمن، عراق، لبنان و سوریه کمک می کنیم، این کمک به نوعی کمک به خود ماست.

قدیری ابیانه بیان کرد : ما به جای اینکه اجازه دهیم دشمن به سمت مرزهای ما بیاید و در داخل کشور با او روبرو شویم، در دور دست او را زمین گیر کرده و با او مقابله می کنیم.

وی اضافه کرد : ما اگر در زمان جنگ به دنبال اشغال بخشی از خاک عراق بودیم بدین منظور بود که در مذاکرات برگ برنده ای داشته باشیم زیرا کماکان قسمت هایی از خاک ایران در اشغال عراق بود.

وی خاطرنشان کرد : فرض بر اینکه مصدق در ملی کردن نفت به دنبال منافع ملی بود ولی اعتماد به آمریکا کار دستش داد و همانند آنچه در زمینه برجام در ایران اتفاق افتاد، بر سر مصدق هم آمد که نه تنها تحریمی لغو نشد بلکه به تحریم ها نیز اضافه شد.

سفیر اسبق ایران در استرالیا گفت: برخی می گویند اگر سفارت اشغال نشده بود این مشکلات نبود در حالی که کشورهایی مثل ونزوئلا و سوریه به سفارت آمریکا حمله نکردند ولی امروز آمریکا در این کشورها در حال توطئه است.

قدیری ابیانه ادامه داد : ما اگر آمریکا ستیزی هستیم چون آمریکا شناس هستیم و بر اساس همین دیدگاه روزی به مذاکره کنندگان کشور هشدار می دادیم ولی امروز آقای ظریف هم دلواپس شد.

به گفته وی کسانی که می گویند شلیک موشک منجر به تضعیف برجام شد اشتباه می کنند زیرا این دو متمایز است مگر اینکه به صورت پنهانی در زمینه موشکی مذاکراتی صورت گرفته باشد.

وی تصریح کرد: حفظ استقلال و تمامیت ارضی هم ایدیوژی است و هم منافع ملی را صیانت می کند ولی باید بدانیم اگر در برابر آمریکا عقب نشینی کنیم و ملت ایران یکپارچه درود بر آمریکا بگوید بازهم دست از سر ما بر نمی دارند.

قدیری ابیانه اضافه کرد: باید قبول کنیم با نفت نمی شود نیازها را برطرف کرد و هر کس در هر رده ای که هست باید از خود شروع کند زیرا جز کم کارترین و مسرف ترین کشورها هستیم.

مناظره محمد حسن قدیری ابیانه و صادق زیبا کلام یکشنبه شب از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان‌ در این دانشگاه برگزار شد.

goo.gl/5wSLj4

۹۷/۱۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">