پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۴۱ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: اسلام هراسی و ایران هراسی با محوریت غرب و با هدایت رژیم صهیونیستی است و از زمان حضور ترامپ در مسند ریاست ‌جمهوری آمریکا این جنایات به شدت گسترش و تقویت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به حادثه تروریستی نیوزیلند اظهار کرد: اسلام هراسی و ایران هراسی با محوریت غرب و با هدایت رژیم صهیونیستی است و ترور مسلمانان در نیوزیلند تنها جنایت علیه مسلمانان و کشورهای مسلمان‌نشین نیست بلکه در سایر کشورها نیر این جنایت تکرار شده است.

وی افزود: از زمان حضور ترامپ بر مسند ریاست‌ جمهوری آمریکا، نژادپرستی و اسلام هراسی در جوامع غربی به شدت گسترش پیدا کرده و تقویت شده است.

 سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه نژادپرستی مختص مسلمانان نیست، عنوان کرد: نژادپرستی غیر مسلمان، غیرآمریکایی و غیراروپایی را هم شامل می‌شود.

وی با اشاره به بحران اقتصادی و بحران بیکاری در غرب گفت: این بحران‌ها به نژادپرستی دامن زده و مردم این کشورها به اخراج خارجی‌ها تمایل دارند تا شغل‌ها و پست‌‌های بیشتری در اختیارشان قرار بگیرد.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه متأسفانه یک موج مسلمان ستیزی و ایران ستیزی در جوامع و کشورهای آمریکایی، اروپایی و شرقی در حال افزایش است، بیان کرد: کسانی که فکر می کنند برای زندگی بهتر باید به جوامع غربی مهاجرت کنند، بدانند که موج رکود اقتصادی در این کشورها گریبانگیر آنها نیز خواهد شد و این مهاجرت‌کننده‌ها هرگز به عنوان شهروند درجه یک محسوب نمی‌شوند و نخواهند شد.

 وی با اشاره به نحوه نمایش رسانه‌های غربی از مسلمانان عنوان کرد: صهیونیست‌ها با تسلطی که بر رسانه‌های غربی دارند مسلمانان را دشمن این جوامع معرفی و چهره‌ای خشن از اسلام و مسلمانان با اسلام آمریکایی که درست کرده‌اند به آنها نشان می‌دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: این نژادپرستان تروریست با اقدامات و ترورهای خود به سایر نژادپرستان خط می‌دهند که چگونه با مسلمانان برخورد کنند.

وی با بیان اینکه به شدت ناامنی مسلمانان نسبت به گذشته افزایش یافته، یادآور شد: بنا به اسناد افشا شده، داعش محصول توطئه آمریکا، انگلیس و اسرائیل است اما با این وجود جنایت داعش را به مسلمانان نسبت می دهند تا چهره اسلام را تخریب کنند زیرا از گسترش اسلام در کشورهای جهان هراس دارند.

dana.ir/news/1469590.html

۹۷/۱۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">