پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ق.ظ

۰

با تحریم سپاه آمریکا منزوی‌ترخواهد شد

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ق.ظ

روزنامه رسالت: تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

سفیر اسبق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه دیر یا زود کاخ سفید متوجه خواهد شد این تصمیم و اعلام نظر نه تنها منافعی برای آمریکا نداشته بلکه به ضرر آمریکا تمام خواهد شد

قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه دیر یا زود کاخ سفید متوجه خواهد شد این تصمیم و اعلام نظر نه تنها منافعی برای آمریکا نداشته بلکه به ضرر آمریکا تمام خواهد شد گفت: تروریست خواندن سپاه پاسداران، انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، به رسمیت شناختن جولان به عنوان بخشی از سرزمین رژیم صهیونیستی همگی به خواست نتانیاهو و برای تقویت موضع وی در انتخابات است. صهیونیست‌ها به کسانی که بتوانند چنین مواضعی را اتخاذ کنند و آن را به نتیجه برسانند و یا حتی بتوانند ثابت کنند توانسته اند فلسطینی یا مسلمان بیشتری را قتل عام کرده اند رای می دهند.

محمدحسن قدیری ابیانه در تکمیل صحبت های خود افزود: البته نیاز بین نتانیاهو و ترامپ متقابل است. نتانیاهو برای رای آوری در انتخابات نیاز به این اعمال ترامپ داشته و ترامپ هم برای ادامه حکومت، جلوگیری از استیضاح و برکناری اش نیاز به حمایت صهیونیست ها دارد. صهیونیست هایی که هم در حزب دموکرات و هم درحزب جمهوری خواه صاحب نفوذاند .اصولا رسانه ها و اقتصاد آمریکا در دست صهیونیستهاست.

وی با تکرار برای تاکید بر اینکه صهیونیست ها تعیین کننده سیاست آمریکا در خاورمیانه هستند گفت: چه در دوره اوباما و کلینتون و چه در دوره ترامپ و بوش ها این صهیونیست ها بودند که تصمیم گیرنده بودند، اما آنچه که در عمل تاثیر گذار است قدرت در میدان عمل است و این اقدام آمریکا نمی تواند از قدرت جمهوری اسلامی ایران، سپاه و نیروهای مسلح ما بکاهد .

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه اگر آنها می توانستند با اقدامات نظامی بر علیه جمهوری اسلامی ایران پیروزی به دست آورند تا به حال به آن مبادرت می ورزیدند ادامه داد: هر بار که روسای جمهوری جنگ طلب مثل بوش و ترامپ خواسته اند دست به اقدام نظامی بزنند با مخالفت سازمان های اطلاعاتی آمریکا و وزارت جنگ و ارتش‌شان مواجه شده اند، زیرا عقلای موجود در این سازمانها بر اساس محاسبات دقیق می دانند که آمریکا در جنگ با ایران نمی تواند پیروز شود و شکست سختی را متحمل خواهد شد.

وی ادامه داد: به گفته ترامپ آمریکا بیش از هفت تریلیون دلار برای جنگ ها در خاورمیانه هزینه کرده و نه تنها هیچ چیز عاید آنها نشده است بلکه منزوی تر هم شده اند. آنها در عراق و سوریه و در افغانستان شکست را تجربه کرده اند.

آنها از توان ایران در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ که صدام مورد حمایت آمریکا، اروپا، شوروی و چین بود، با خبربوده و شاهد قدرت جمهوری اسلامی و پیروزی نهایی ایران بودند. همچنین آنها شکست رژیم صهیونیستی در قبال حزب الله و حماس را تجربه و مشاهده کرده اند. سفیر اسبق ایران در استرالیا گفت: وقتی در سال ۲۰۰۷ دولت بوش و کاخ سفید برای زمینه سازی جنگ ادعا می‌کرد که ایران در آستانه دسترسی به سلاح هسته ای است ۱۶ سازمان اطلاعاتی امنیتی آمریکا از جلمه FBI و پنتاگون و سیا ادعای کاخ سفید را تکذیب و اعلام کردند ایران هیچ برنامه ای برای ساخت سلاح هسته ای ندارد. علت این موضوع گیری حمایت از ایران نبود بلکه بر اساس تحقیق دقیق و ارزیابی میدانی به این نتیجه رسیده بودند که آمریکا در جنگ با ایران شکست خواهد خورد و در واقع می خواستند دیوانگان کاخ سفید را مهار کنند. وی با اشاره به اینکه پنتاگون و ارتش آمریکا مخالف تحریم سپاه است گفت: این موضع گیریها ایران را منفعل و منزوی نمی‌‌کند بلکه ایران دست به عمل متقابل میزند، کما اینکه ایران نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه را تروریست نامیده و از این به بعد هم با آنها با حکم تروریست برخورد خواهد کرد.

سفیرسابق ایران در مکزیک ادامه داد: آمریکایی‌ها بیشتر سعی در فشار اقتصادی بر ایران و به آشوب کشاندن کشور دارند، غافل از اینکه مردم ما ماهیت آمریکا را می شناسند و افرادی هم که نسبت به آمریکا خوش بین بودند با مواضع صریح ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه و با مشاهده تحریم علیه هلال احمر ایران و ممانعت از رساندن کمکهای بشر دوستانه ماهیت خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند هیچ نتیجه ای در مسالمت با آمریکا برای ما حاصل نمی شود.

وی با اشاره به تلاش های بی‌ثمر آمریکا خاطر نشان کرد : به هر حال این اقدام آمریکا به اذعان خود کارشناسان غربی به ضرر آمریکا تمام خواهد شد و این آمریکاست که منزوی تر می شود. آمریکا در حالی ملت و سپاه ایران را تروریست معرفی می کند و به این بهانه تحریم ها را تشدید و دشمنی با ملت ایران را به نمایش میگذارد که خود، سازمان های تروریستی مثل منافقین را مورد حمایت قرارداده است.

👈ادامه در👇

resalat-news.com/?p=1909

۹۸/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">