پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: معامله قرن به مقاومت قرن و به شکست قرن برای غرب و رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

معامله قرن به شکست قرن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شدمحمد حسین قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های ‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مطرح شدن مسئله معامله قرن گفت: قطعا معامله قرن به نتیجه مورد نظر صهیونیست ها و آمریکایی ها نخواهد رسید.

سفیر سابق ایران در مکزیک ادامه داد: همانطور که قبلا گفته شده این معامله قرن به مقاومت قرن و به شکست قرن برای غرب و رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

سفیر سابق جمهوری اسلامی در استرالیا با اشاره به افول رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آمریکایی ها و صهیونیست ها هم به افول و اضمحلال اسرائیل اذعان داشته و با فعالیت هایی نظیر ایجاد داعش و کشتارهای زیاد، می خواهند شکست و نابودی که سرنوشت آنان است را به تاخیر بیندازند.

قدیری ابیانیه در ادامه افزود: اسرائیل امروز از گذشته ضعیف تر است و آن روزی که سلاح های کنونی را در اختیار نداشت در یک جنگ شش روزه چند ارتش عربی را شکست داد و بخش هایی از خاک این کشورها را اشغال کرد، اما امروز در مقابل حزب الله و حماس توان مقاومت زیادی ندارد.

وی ادامه داد: کشوری که خواستار سلطه از نیل تا فرات بوده که بیست کشور را در بر می گرفت، امروز به دور خود دیوار کشیده و همچنان احساس امنیت ندارد.

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

yjc.ir/00TGM7

۹۸/۰۴/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">