پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۳ ق.ظ

۰

پیچ تاریخی از سلطه غرب بر جهان عبور کرد.

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۳ ق.ظ

خبر👈تهران- ایرنا- رئیس جمهوری فر انسه یک روز پس از برگزاری نشست گروه ۷ در شهر بیاریتز، در جمع سفرای این کشور در کشورهای مختلف تأکید کرد که دوران سلطه غرب بر جهان به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس از پاریس، امانوئل مکرون گفت: زمان آن رسیده است که اروپا تمام تلاش خود را به کار ببندد تا از افتادن در ورطه جنگ جدید در جهان دوری کند.

وی افزود: زمان آن است که اروپا در روابط خود با روسیه بازنگری کند؛ ما دیگر نمی توانیم بیش از این روسیه را از اروپا دور نگه داریم. 

مکرون تأکید کرد؛ روابط اروپا با روسیه باید بازتعریف شود.

رئیس جمهوری فرانسه گفت: دور کردن اروپا از روسیه یک اشتباه راهبردی و تاکتیکی بسیار بزرگ است. ما با برقراری روابط ضعیف با روسیه، مسکو را به سمت دوری از اروپا و تلاش برای تشکیل ائتلافی با چین، سوریه و آفریقا سوق دادیم.

مکرون در بخشی دیگر از سخنرانی خود در جمع سفرای فرانسه در کشورهای جهان گفت: نظام اقتصادی جهان به طور بی سابقه ای از هم پاشیده است. اقتصاد جهان بیش از گذشته، بودجه محور شده و این موضوع، نظم جهانی را بی ثبات کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون ما در پایان دوره سلطه غرب بر جهان زندگی می کنیم و این موضوع، ناشی از اشتباهات غرب در جهان در قرن های گذشته است.

اذعان رئیس جمهوری فرانسه به پایان سلطه غرب بر جهان، یک روز پس از پایان اجلاس گروه ۷ و نگرانی ها از سیاست های تجاری آمریکا و تنش های این کشور با چین روی می دهد. 

 irna.ir/news/83454344

نظر👈 قدیری ابیانه: در این مرحله از تاریخ، نه تنها سلطه آمریکا، بلکه سلطه غرب به پایان رسیده است. نففوذ وهابیت در جآن اسلام هم رو به سقوط سریع است.

۹۸/۰۶/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">