پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ق.ظ

۰

خبرگزاری میزان- یک استراتژیست گفت: یکی از موضوعاتی که در ایام مقابله با ویروس کرونا شاهد هستیم تأخیر در برگزاری مراسم ازدواج زوجین به دلیل ممنوعیت تجمع در یک مکان و تعطیلی تالارها است، بهتر است از این فرصت استفاده و به جای تأخیر در ازدواج، در سبک برگزاری مراسم تغییر ایجاد کنیم و ازدواج‌ها به صورت ساده برگزار شود و هزینه این مراسم صرف ضروری‌ترین مایحتاچ خانواده جدید شود.

تاریخ انتشار: 18 اسفند 1398

کرونا ویروس با همکاری مسئولین و مردم کنترل ‌می‌شود/برای پیشگیری از ابتلا به کرونا سبک برگزاری مراسم ازدواج را تغییر دهیم.

محمدحسن قدیری‌بیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به پدیده جهانی کرونا بیان داشت: این بیماری تلفاتی داشته و به ایران هم وارد شده است، اما هراس باید تا جایی باشد که مردم را وادار به رعایت مسائل بهداشتی کند و با همکاری با مسئولین و مردم نه تنها می‌تواند کنترل شود بلکه می‌توانیم به دیگران هم کمک کنیم.

وی بیان داشت: در چنین شرایطی با استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و امثالهم می‌توان جلوی گسترش کرونا را گرفت و رعایت بهداشت فردی اصلی‌ترین راه حل در این باره است.

این استراتژیست تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در ایام مقابله با ویروس کرونا شاهد هستیم تاخیر در برگزاری مراسم ازدواج زوجین به دلیل ممنوعیت تجمع در یک مکان و تعطیلی تالار‌ها است، بهتر است از این فرصت استفاده و به جای تاخیر در ازدواج، در سبک برگزاری مراسم تغییر ایجاد کنیم و ازدواج‌ها به صورت ساده برگزار شود و هزینه این مراسم صرف ضروری‌ترین مایحتاچ خانواده جدید شود.

قدیری‌ابیانه افزود: دشمنان تلاش می‌کنند با سوء استفاده از پدیده کرونا و با ایجاد هراس بیش از حد مردم را به .

سمت احتکار اقلام اعم از دارو، مواد خوراکی و در منزل سوق دهند به نحوی که بیش از نیاز انبار کنند و عملا موجب کمبودهایی در جامعه بشوند و در اثر این هراس شاهد کمبود دارو و مواد خوراکی شویم در حالی که در کشور به وفور موجود است مردم باید از خود سوال کنند چه مراکزی سعی دارند نامه از قول وزیر بهداشت جعل کنند یا صدای معاون وزیر را تقلید و پخش کنند ؟ چه منفعتی از این راه کسب می کنند؟

سفیر پیشین ایران در استرالیا گفت: ما بیش از هراس از ویروس کرونا باید از عملکرد محتکرین هراس داشته باشیم و با آن برخورد کنیم. در چنین شرایطی شاهد احتکار این اقلام توسط عده‌ای سودجو که فی‌نفسه قاتل به شمار می‌روند هستیم زیرا آنها با به خطر انداختن سلامت جان مردم اعم از پیرو و جوان، زن و مرد سعی می‌کنند ثروت اندوزی کنند، این نوع احتکار نوعی حرکت در مسیر قتل‌عام تلقی می‌شود و مجازات مفسد فی الارض و اعدام را باید در نظر گرفت. این افراد زالو صفت تنها زمانی جان بی‌ارزششان در معرض خطر باشد حاضر هستند دست از این جنایت بکشند.

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مردم در منزل مدت زمان بیشتری را سپری می‌کنند افزود: صدا و سیما می‌تواند نقش خوبی را داشته باشد و برنامه‌های متنوع و پرطرفداری نمایش دهد در عین حال با برنامه‌های دینی آرامش معنوی را ایجاد کند.

این نویسنده و محقق ضمن اشاره به اینکه باید مهارت‌های زندگی را به دانش آموزان بیاموزیم ادامه داد: افزایش سواد رسانه‌ای، رعایت مسائل بهداشتی، فعالیت‌های گروهی و همبستگی بین مسئولین و مردم و رعایت حقوق دیگران از موضوعات مهمی است که در مقابله با ویروس کرونا نقش اساسی ایفا می‌کند.

mizanonline.com/fa/news/603464

۹۸/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">