پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳ ب.ظ

۰

قدیری‌ ابیانه:🔍 سفارت آمریکا قبل از انقلاب «مرکز حکومت در ایران» بود؛ آنها حتی از دوستان‌شان جاسوسی می‌کنند

📆۱۱ آبان ۱۴۰۲،

تهران - ایرنا - سفیر سابق کشورمان در استرالیا و مکزیک گفت: سفارت‌خانه‌های آمریکا حتی در کشورهایی که واشنگتن با آن‌ها روابط دوستانه و همپیمانی دارد، جاسوسی می‌کنند و به همین دلیل عبارت «لانه جاسوسی» از سوی برخی محافل در غرب به سفارت‌خانه‌های آمریکا اطلاق می‌شود.

«محمدحسن قدیری‌ ابیانه» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، با اشاره به تاثیر واقعه ۱۳ آبان بر روند انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) اشغال لانه جاسوسی و حمایت مردم از آن را انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول دانستند چون موجب مقابله مستقیم با استکبار جهانی شد. سفارت آمریکا قبل از انقلاب اسلامی، سفارت نبود بلکه «مرکز حکومت در ایران» بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز سفارت آمریکا، شروع به توطئه‌چینی در زمینه تجزیه کشور، حمایت از گروه‌های تروریستی، جاسوسی، نفوذ در دستگاه‌های حکومتی و شنود کرد.

وی افزود: سفارت آمریکا، بزرگ‌ترین سفارت و با بیشترین دیپلمات در ایران بود و در ملاقات‌های رسمی و مصاحبه‌های علنی ادعا می‌کردند که خواستار گسترش روابط با ایران و مشارکت در پیشرفت کشور هستند، اما اسناد لانه جاسوسی نشان می‌دهد که از روز اول همواره در حال توطئه علیه انقلاب اسلامی و به‌دنبال ضربه زدن به کشور بودند.

قدیری‌ ابیانه با بیان اینکه انتشار اسناد لانه جاسوسی، تاثیر بسیار زیادی در افشای ماهیت آمریکا داشت تاکید کرد: بعدها اسناد «ویکی‌ لیکس» و افشاگری‌های «ادوارد اسنودن» نیز جنبه‌هایی به این اسناد اضافه کرد. جالب است بدانید اگر اسناد لانه جاسوسی که در ایران به صورت کتاب و سی‌دی منتشر شده، اگر نزد هر شخصی در آمریکا پیدا شود، جرم محسوب می‌شود زیرا این اسناد، سرّی هستند.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: با انتشار اسناد مربوط به ویکی‌لیکس و افشاگری‌های اسنودن، مشخص شد که سفارت‌خانه‌های آمریکا حتی در کشورهایی که واشنگتن با آن‌ها روابط دوستانه و همپیمانی دارد، جاسوسی می‌کنند و به همین دلیل عبارت «لانه جاسوسی» از سوی برخی محافل در غرب به سفارت‌خانه‌های آمریکا اطلاق می‌شود.

قدیری‌ ابیانه اظهار کرد: در آمریکای لاتین، معمایی را مطرح می‌کنند و آن اینکه چگونه است که آمریکا در تمام کشورهای آمریکای لاتین کودتا، دخالت، غارت و گاهی تجاوزات نظامی انجام داده اما در خود ایالات متحده، کودتا اتفاق نمی‌افتد؛ در جواب این معما می‌گویند که چون آمریکا در کشور خودش «سفارت آمریکا» ندارد، کودتا و توطئه نمی‌شود.

سفیر سابق کشورمان در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه آمریکا با تسخیر سفارتش به دست دانشجویان پیروی خط امام(ره) به شدت تحقیر شد افزود: در روزهای اول پس از تسخیر لانه جاسوسی، کشورهای غربی تبلیغات زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند؛ از جمله اینکه ایران، قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته و اعضای سفارت آمریکا را گروگان گرفته است اما هرچه گذشت، این تبلیغات نشانه‌ی ضعف آمریکایی‌ها تلقی می‌شد.

قدیری‌ ابیانه با اشاره به شباهت‌های عملیات «طوفان‌القصی» با واقعه تاریخی ۱۳ آبان سال ۵۸ تاکید کرد: معتقدم عملیات طوفان‌الاقصی، تاریخ جهانی را به دو بخش قبل از آغاز عملیات و بعد از آغاز عملیات تقسیم کرد. طوفان‌الاقصی، نقطه عطفی در تحول شرایط جهانی است. رژیم صهیونیستی، شیشه عمر غرب در جهان اسلام است و با شعار سلطه از نیل تا فرات، به‌دنبال تجاوز به کشورهایی این حوزه است و آن‌ها را مِلک خصوصی خود می‌داند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی کارش به جایی رسیده که مجبور شده، به دور خود دیوار بکشد اما باز هم احساس امنیت نمی‌کند. حماس در عملیات طوفان‌الاقصی، ابهت ارتش به اصلاح شکست‌ناپذیر صهیونیستی و واقعه ۱۳ آبان در ایران نیز ابهت آمریکا در جهان را شکست؛ کار به جایی رسیده که اخیرا «لیندسی گراهام»، سناتور آمریکایی گفته است که در گذشته ایرانی‌ها از آمریکایی‌ها می‌ترسیدند اما اکنون آمریکایی‌ها از ایرانی‌ها می‌ترسند.

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: واقعه ۱۳ آبان و حوادث بعد از آن تاکنون، نشان داده که ما از آمریکا نمی‌ترسیم و حماس نیز نشان داد که از آمریکا و قدرت‌های دیگر نمی‌ترسد.

قدیری‌ ابیانه گفت: معتقدم در شرایطی که جهان از حالت تک‌قطبی به سوی جهان چند قطبی پیش می‌رود و محوریت اقتصاد جهان از غرب به شرق در حال انتقال است، طوفان‌الاقصی تاثیر بسیار زیادی در شکست رژیم صهیونیستی و شکست غرب داشت؛ به همین دلیل است که غربی‌ها با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به رویکردهای نژادپرستانه‌ی رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش گفت: امروز شاهد هستیم که روح هیتلر و موسولینی در مقامات غربی حلول کرده است؛ البته معتقدم که این روحیه در آن‌ها قبلا هم وجود داشته است. ما این روحیه را در زمان حمایت کشورهای غربی از رژیم صدام شاهد بودیم که انواع سلاح شیمیایی، میکروبی و عصبی را در اختیار صدام قرار می‌دادند.

قدیری‌ ابیانه ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی طلیعه‌ای از شکست غرب و پیروزی اسلام است؛ ما شاهد تجمعات وسیع در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در حمایت از مردم غزه بودیم که بی‌سابقه است.

سفیر سابق کشورمان در استرالیا و مکزیک تاکید کرد: صهیونیست‌ها اعتقادی به تقدس حضرت مسیح(ع) و حضرت مریم(س) ندارند و حضرت مسیح(ع) را فرزند گناه حضرت مریم(س) می‌دانند و با وجود اینکه در تورات وعده داده شده که پیامبری خواهد آمد که منظور همان حضرت مسیح است، اما صهیونیست‌ها اعتقادی به ایشان ندارند.

قدیری‌ ابیانه گفت: صهیونیست‌ها معتقدند زمانی که مسیح مورد نظر آن‌ها ظهور کند، هر یهودی، ۲ هزار و ۸۰۰ برده خواهد داشت و مردم سایر کشورها و غیر یهودیان، بردگان یهودیان خواهند شد.

https://irna.ir/xjNQTm 

۰۲/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">