پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۵۹ ب.ظ

۰

گروه سیاسی: کارشناس عالی وزارت امور خارجه از مردم به‌عنوان مهم‌ترین اصل اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: راه‌حل موفقیت اقتصاد مقاومتی در دست مشارکت مردم است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه مرکزی، محمد حسن قدیری‌ابیانه، کارشناس عالی وزارت امور خارجه، 24 آبان‌ماه در دومین همایش ملی آسیب‌ها و فرصت‌های تحریم اقتصادی در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در سخنانی از مردم به‌عنوان مهم‌ترین اصل اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: راه‌حل موفقیت اقتصاد مقاومتی در دست مشارکت مردم است.

وی تصریح کرد: افزایش ساعات مفید کار در کشور، پرهیز از اسراف و حمایت از تولید ملی، تقویت اقتصاد ایرانی در مقابل اقتصاد خارجی از سه اصل مهم اقتصاد مقاومتی است.

قدیری‌ابیانه یادآور شد: حلقه تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان روز به روز تا زمان برگزاری انتخابات با هدف ایجاد مشکلات و تنش در کشور و نظام تنگ‌تر می‌شود و این ملت ایران و مسئولان هستند که باید این توطئه‌ها را با هوشیاری و تیزبینی خود دفع کرده و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

کارشناس عالی وزارت خارجه همچنین با اشاره به درآمدهای نفتی کشور نیز، عنوان کرد: نباید نسبت به درآمد‌های دولت نگاه توهمی داشت، بلکه باید در این خصوص واقع بین بود و با دید واقع بینانه کشور را در مسیر تولید ثروت از این راه رهنمون ساخت.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه مردم هرگز حاضر نیستند از مواضع انقلابی خود در برابر دشمنان و فتنه‌گران دست بکشند، اضافه کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصولگرا و ولایت‌مدار در انتخابات موجب سقوط تحریم‌ها می‌‌شود.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: توطئه‌های مورد حمایت دشمنان داخلی و خارجی نظام با درایت مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه خنثی شده است.

گفتنی است؛ این همایش دو روزه با هدف بررسی آسیب‌ها و فرصت‌های پیش‌روی ایران در زمان تحریم‌ها در قالب محورهایی اعم از جهاد اقتصادی، اقتصاد اسلامی، وحدت و انسجام ملی، حقوق بین‌الملل، پدافند غیرعامل، فرصت‌‌ها و آسیب‌های تحریم اقتصادی در بخش‌های تجارت و حمل و نقل، صنایع کوچک و بزرگ، پولی و بانکداری، پروژه‌ها و طرح‌های توسعه و عمرانی، بهداشت، دارو و درمان و تغذیه، توریسم و گردشگری، فن آوری اطلاعات و ارتباطات و بخش کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شده است.

یادآور می‌شود؛ در دومین همایش ملی آسیب‌ها و فرصت‌های تحریم اقتصادی 360 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 73 مقاله در همایش ارائه می‌شود.

۹۱/۰۸/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">