پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۲۳ ب.ظ

۱

اصلاح طلبان ایران خود رای هستند

موسولینی و هیتلر با شعار" اصلاح طلبی" وارد میدان سیاست شدند اما بعد از به قدرت رسیدن ماهیت دیکتاتوری خود را نشان دادند ولی با توجه به افزایش فزاینده سطح آگاهی مردم اصلاح طلبان رادیکال نمی توانند روحیه دیکتاتوری خود را پنهان کنند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی«سراج24»، گفت: از سخنان چند مدت پیش علوی تبار که به تنبیه کاندیدا های مستقل اصلاح طلبان اشاره می کند، می توان به ماهیت بیش از پیش این جریان پی برد.

وی، گفت: ماهیت دیکتاتوری این جریان زمانی بیشتر وانمود می کرد که به یازده میلیون تفاوت آراء توجه نکردند و به نامزد مورد علاقه خود، موسوی رای دادند و وی رای خود را فوق آرای ملت، قانون و مراجع رسمی می دانست و تاکید بر این داشت که نظرش حاکم شود.

این کارشناس مسائل سیاسی، در ادامه اظهار داشت: تشکیل و یا عدم تشکیل شورای اصلاحات به تایید صلاحیت کسانی که در فتنه نقش داشتند کمکی نخواهد کرد و کسانی که به توطئه علیه جمهوریت نظام و آرای ملت اقدام کنند صلاحیت نامزدی در هیچ سمتی را ندارند.

قدیری ابیانه، گفت: اظهارات اخیر آقای علوی تبار از نظر حقوقی جرم محسوب می شود زیرا که آنان در مسند قضاوت ننشسته اند که درصدد تنبیه کسی باشند و هر حادثه ای برای نامزد های اصلاح طلب رخ بدهد، علوی تبار باید پاسخگو آن باشد چون پیشاپیش تنبیه آنان را اعلام کرده بود.

وی، به عدم وجهه اصلاح طلبان برای اعتراض اشاره کرد و گفت: اصلاح طلبان وقاحت اعتراض را دارند و اگر در سال 88 به ایجاد آشوب پرداختند، آن ها نیز در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری دست به اعتراض خواهند زد ولی مردم فریب این جریان را نخواهند خورد.

این کارشناس مسائل استراتژیک، افزود: کسانی که در فتنه شرکت و یا موضع سکوت را اتخاذ کرده بودند، توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت نخواهند شد و اگر تائید صلاحیت شوند مردم به آنان رای نخواهند داد زیرا که این افراد برای رای مردم ارزشی قائل نیستند.

محمد حسن قدیری ابیانه، در پایان خاطر نشان کرد: موسولینی و هیتلر با شعار" اصلاح طلبی" وارد میدان سیاست شدند اما بعد از به قدرت رسیدن ماهیت دیکتاتوری خود را نشان دادند ولی با توجه به افزایش فزاینده سطح آگاهی مردم آن ها نمی توانند روحیه دیکتاتوری خود را پنهان کنند.

۹۱/۱۰/۰۷

نظرات  (۱)

مقایسه جالبی هست منتها فقط از بعد خودرایی، چون هیتلر قبل از هرچیز برای احیای آلمان زمان بیسمارک به پا خواست، گفتمان اصلی اش شکستن سد مارکسیسم و سرمایه داری بود و مردمی را حرکت داد که بعد از 20 سال حصر اقتصادی و رکود به ستوه آمده بودند، واژه "اصلاح" وضع موجود مفهوم خیلی عامی دارد، گاهی وقتها "استقلال" است از یوق استعمار مانند آنچه شعار گاندی بود، گاهی وقتها "استبداد" است از بلاتکلیفی شوراهای مردمی که مورد نظر ناپلئون بود، گاهی وقتها "احیای دین جدم" است که منادی رحیل امام حسین بود و گاهی وقتها "زدودن هر چیزی که بوی عثمانی بدهد" که آتاتورک در کشورش پیاده کرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">