پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۰۳ ب.ظ

نظرات  (۴۶)

اسفندیار رحیم مشایی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت‌نام کرد تا محمود احمدی‌نژاد اثبات کند از مواضع خود در قبال مشایی عقب‌نشینی نمی‌کند؛ اما آیا مشایی شانسی برای تایید صلاحیت دارد؟به گزارش پایگاه خبری فریادگر، هر چند تصمیم‌گیری نهایی در مورد احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با شورای نگهبان است، اما مشایی حداقل به شش دلیل نباید برای خود شانسی برای تایید صلاحیت قائل باشد این پنج دلیل را مرور می‌کنیم :
مشایی رجل مذهبی نیست

حتی اگر عنوان رجل سیاسی با اغماض و به دلیل پست‌هایی که از سوی احمدی‌نژاد به او هبه شده بر اسفندیار رحیم مشایی صدق کند، عنوان رجل مذهبی به هیچ وجه بر او صدق نمی‌کند. این امر نه تنها به دلیل عدم وجود سابقه مذهبی در کارنامه او قابل ذکر است، بلکه به ویژه با توجه به موضع‌گیری‌های او در مورد اسلام، می‌تواند قابل استناد باشد. مشایی ارتباط با خدا و امام عصر (عج) را بدون واسطه مطرح می‌کند و به دلیل مسایلی که در این باب مطرح کرده، جریان حامی‌او به عنوان جریان انحرافی مطرح شده است. بنابراین کاندیدای جریانی که به دلیل مواجه شدن با اتهام انحراف مذهبی، جریان انحرافی نام گرفته نمی‌تواند امید چندانی به تایید صلاحیت داشته باشد.
نامه مقام معظم رهبری درباره مشایی

در تیرماه 1384، پس از آنکه اعتراضات به اقدام محمود احمدی‌نژاد مبنی بر انتخاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس‌جمهور افزایش یافت، ابوترابی فرد نایب رییس مجلس هشتم، نامه‌ای را با امضای مقام معظم رهبری خطاب به محمود احمدی‌نژاد در اختیار رسانه‌ها قرار داد که حاوی مخالفت ایشان با معاون اولی مشایی بود و به همین دلیل احمدی‌نژاد مجبور به تغییر مشایی شد. آیا فردی که مقام معظم رهبری، انتصاب او به عنوان معاون رییس‌جمهور را نپذیرفته‌اند، می‌تواند برای تایید صلاحیت برای مسئولیت مهمتری که ریاست جمهوری است امیدوار باشد؟
اعتراض مراجع به عملکرد مشایی

مشایی در موارد مختلف، اعتراض مراجع و روحانیون را برانگیخته است که مهمترین آن، حمایت از طرح پیشنهاداتی همچون ورود زنان به استادیوم‌های ورزشی و نیز نشستن در مجلس رقص زنان در ترکیه و مواردی از این دست است. او به دلیل نظرات خاص خود، نگاه مثبتی به مراجع عظام تقلید و روحانیون ندارد و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد چنین نگرشی مورد تایید اعضای شورای نگهبان که حداقل نیمی‌از آنان را روحانیون باسابقه تشکیل می‌دهند قرار گیرد.
پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی

تخلف مالی سه هزار میلیارد تومانی بدون کمک نیروهای دولتی به امیر منصور آریا امکان‌پذیر نبود مشایی با استفاده از نفوذ خود نزد رییس‌جمهور، زمینه تخلف را فراهم کرد و بارها در این پرونده اسم او برده شد و از ثبت امضای او پای اسناد تخلف سخن به میان آمد. در چنین شرایطی، چگونه می‌توان انتظار داشت کسی که در تخلفات مالی متهم بوده است، صلاحیت اداره یک کشور را داشته باشد؟
دوستی با مردم اسرائیل

رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم اشغالگر، هیچ جایگاهی در سیاست خارجی ایران نداشته است، اما اسفندیار رحیم مشایی ناگهان از دوستی با مردم اسرائیل سخن به میان می‌آورد و بر گفته خود تاکید می‌ورزد؛ در حالی‌که رژیم صهیونیستی، یک رژیم اشغالگر و دشمن ما معرفی شده و تفاوتی بین مردم اسرائیل و رژیم اسرائیل نبوده است. در این مورد خاص هم مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران به صراحت تذکر دادند و این گفته را حرف غلطی توصیف کردند. آیا دوستی با مردم اسرائیل به معنای عبور کردن از خطوط قرمز نظام نیست؟
نقش داشتن در 11 روز خانه نشینی احمدی‌نژاد

خانه نشینی 11 روزه محمود احمدی‌نژاد که اخیرا روزنامه رسمی دولت تلاش کرده بدون توجه به نفس موضوع، آن را به 6 روز تقلیل دهد، عامل اصلی فاصله گرفتن بخش اعظم اصولگرایان از احمدی‌نژاد بود و عامل وقوع آن هم اختلافاتی بود که اسفندیار رحیم مشایی در آن نقش داشت. انتقادات از خانه نشینی احمدی‌نژاد به حدی افزایش یافت که اقدام او بر ضد مصالح نظام ارزیابی شد و عامل اصلی آن که مشایی بود به دلیل نقشی که در برکناری وزرای مختلف کابینه داشت مورد تخطئه قرار گرفت. البته به این فهرست می‌توان موارد دیگری هم اضافه کرد اما شاید همین 6 دلیل برای اقناع افکار عمومی درباره احتمال رد صلاحیت مشایی کافی باشد.
سلام و خسته نباشید.
خوب خوشبختانه با تمام اینکه سعی کردم جوابم را بگیرم نتوانستم و البته به این نتیجه رسیدم که جوابی ندارید.
با تشکر
یاعلی(ع)
پاسخ:
سلام و خسته نباشید. جواب شما را دادم. ملاحظه فرمایید. متشکرم.

با عرض سلام و شایسته ترین احترامات خدمت جناب آقای قدیری ابیانه
بدیهیست اکثریت مردم ملاک انتخاب رییس امور اجراییشان را در قابلیت بالقوه وبالفعل منتخبین در قبول و سعی در برطرفسازی مشکلات واقعی روز میدانند و حتی دوست دارند دراین مورد از آنها وعده یا حتی دروغ بشنوند.بنده با توجه به آشنایی طولانی مدت که با اخوی جنابعالی در یکی از دستگاههای اجرایی کشور نسبت به تدین ولایتمداری وانقلابی بودن ایشان و حضرتعالی شکی ندارم خواستم این مشکل روز را یعنی بی تکلیفی ونداشتن دغدغه دینی خصوصا جوانان،خستگی فکری دراثر مشکلات حاد اقتصادی،ناامنی شغلی وبیکاری روزافزون و عدم آرامش در زندگی به عنوان اهم مسایل برنامه ریزی وراهکار ارایه فرمایید.
سلام
آقای دکتر اگر شرحی مختصر یا صوتی از سخنرانی خودتون رو در سایت قرار می دادید بسیار عالی بود.
باز هم سلام و خسته نباشید.
با اینکه من حرکت های شما را فرار از پاسخگویی تلقی میکنم ولی باز برای شما متن سوالاتم را مینویسم البته صحبت های من به صورت واضح سوال نیست ولی در هر بند سوالات زیادی نهفته است که خواهش میکنم مبسوط پاسخ دهید.من نظر قبلی خودم رو اینجا کپی میکنم.
با سلام و عرض خسته نباشید به شما.
اولا تشکر میکنم از اینکه ولایت مداری خود را نشان دادید،چون رهبری امسال برای شاید اولین بار گفتند که هر کسی وارد صحنه نشود و درک واقعی از مدیریت اجرایی کشور وجود داشته باشد.من اینجا از اینکه به این توصیه گوش فرا دادید و اجرا کردید متشکرم!
ثانیا تشکر میکنم باز به خاطر تبعیت شما از ولایت در مورد حفظ وحدت و عدم تشنج آفرینی که به حق دیروز به اثبات رساندید!
ثالثا باز هم تشکر میکنم که حرف رهبری رو گوش کردید که اردیبهشت 90 فرمودند اگر انحرافی باشد من خودم جلوی آن را میگیرم.مسئولین به کارهاشان برسند.خوب شما در این مدت با افشای مکرر این جریان اینجا هم ولایت مداری خودتان را اثبات کردید!
رابعا تشکر میکنم از اینکه شما با وجود اینکه این کارهای جریان انحرافی را در آن زمان دیدید لب نگشودید و چون انتخابات مجلس نزدیک بود و شما احساس تکلیف برای خدمتگذاری کرده بودید استعفا دادید(چون باید میدادید)وآنگاه حرفهای ناگفته را یکجا گفتید!
خامسا از اینکه برنامه اجرایی خود را در چند سطر تدوین کردید و همچنین کتابهایی جمع آوری کردید تشکر میکنم!
انشاالله به همین گونه در مسیر ولایت و رهبری استوار بمانید تا عبرتی برای آیندگان باشید!
یاعلی(ع)
انشاالله که این بار مثل دفعات قبل بی جواب نمانم.
یا علی(ع)


باز هم سلام و خسته نباشید.
به نظرم اینگونه رسیده که شما مطلب را خوانده اید اما شاید پاسخی ندارید شاید هم به قول خودتان وقت جواب دادن ندارید اما من میبینم سوالات دیگری را که از سوال من سخت تر هم بوده جواب دادید.
پس خواهش میکنم اگر جوابی دارید بگویید و اگر ندارید که .....
یا علی(ع)
پاسخ:
سوالاتان را بنویسید
دکترجان سلام
من در ستاد انتخاباتی شما در انتخابات مجلس در کاشان بوده ام و حتی برای شما مورد ضرب و جرح هم قرار گرفته ام.
از اینکه به عرصه انتخابات پا گذاشته اید خیلی خوشحالم اما از شما خواهش میکنم که خود را خیلی وارد حاشیه ها نکنید.فیلم افشاگری شما را دیدم و خیلی هم متأسف شدم..
چه طور می توانم با شما در ارتباط باشم؟
به امید پیروزی
خیلی دوست دارم دکترجون
پاسخ:
لطف دارید. تشکر از توصیه شما.
از دوستان ستاد می توانید تلفن مرا بگیرید.
سلام.از اینکه توجه کردید سپاسگزارم.
سوالات من با همین اسم چند نظر پایین تر مطرح شده بود ولی جواب داده نشده بود که خواهش میکنم بخوانید و جواب دهید.
یا علی(ع)
پاسخ:
سلام. وقت کنم جواب می دهم. اگر وقت نکنم حتی المقدور سعی می کنم نظریات را منعکس سازم.
بپذیرید که وقتم این روزها خیلی فشرده است.
باز هم سلام و خسته نباشید.
حس کردم پیام قبلیم رو نخوندید که جواب ندادید البته یه گوشه ذهنم هم گفتم شاید جواب نداشتید ولی وقتی فکر کردم دیدم از انسان ولایتمداری مثل شما!این ظن دوره!
حالا برای رفع ابهام من خواهش دارم جواب بدید.
یا علی(ع)
پاسخ:
لطفا سوالتان را بنویسید تا جواب دهم. صدها سوال مطرح شده و جواب داده شده است. مطالب حاوی توهین به اشخاص صالث را درج نمی کنم. 
به نام خداوند قوی تر از ناوهای آمریکا
این جمله یکی از جمله هایی بود ک اشک منو در آورد ای کاش بودن آدمهایی ک اندیشه انقلاب و اسلام رو ب این خوبی درک میکردن. صحبت کوتاه کنم من شما رو از مستند ادواردو شناختم چ زیبا بود اسلام و چ زیبا بود مسلمان شدن و چ شیرین خواهد بود شهادت . دردود بر شهیدان راه خدا.
و چ زشت هست سقوط فقط یک جمله کافیه حیف شد احمدی نژاد احمدی نژاد از بوسه بر دستان ولایت تا بالا بردن دستان انحرافی . توکل برخدا و خدا پشت و پناه شما باشد در روشنگری و ثابت قدم باشید چوم چشم و گوش جوانانی مثل ما شما هستید ک مطلع هستید .
تشکر
۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۵۴ محمد (همشهری)
سلام دکتر باعث افتخار هستی خسته نباشی نظرتون راجع به هاشمی چیه حمایتش میکنید
با عرض سلام خدمت یار مهدی آنیلی
از خبر کاندیداتوری شما واقعا خوش حال شدم
خداوند به شما و امثال شما که فقط برای رضای خدا کار میکنید اجر بدهد

فقط یک سوال به نظر شما برای اینکه در مقابل جبهه هاشمی ومشایی و ... پیروز شویم بهتر نیست همه همفکران (ولایتمدار ها) برای یک نفر کار کنیم؟

نظرتان در رابطه با آقای جلیلی چیست؟

موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
قطعا آقایان ولایتی - حداد - لنکرانی و حلیلی بر امثال مشایی ارجحیت دارند.
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۳۳ حسین از کاشان
سلام آقای دکتر.بهتون خسته نباشید میگم و براتون آرزوی توفیق دارم.صرف شرکت در انتخابات باعث شناخت بیشتر از شخص کاندیدا میشه.من مشتاقانه منتظر حضور شما در بین کاندیداهای نهایی هستم تا با توجه به بستر بسیار مناسبی که در آن زمان ایجاد خواهد شد ، مردم ایران شما را بهتر بشناسند.لختی به این مسئله فکر کنند که رئیس جمهور همواره نباید مولفه های کلیشه ای همیشگی را داشته باشد.شما با وجود اینکه از افراد مخلص و مومن انقلاب هستید ، متفاوت ترین ایدئولوژیست هستید در بین کاندیداها.پیروز باشید
با سلام و عرض خسته نباشید به شما.
اولا تشکر میکنم از اینکه ولایت مداری خود را نشان دادید،چون رهبری امسال برای شاید اولین بار گفتند که هر کسی وارد صحنه نشود و درک واقعی از مدیریت اجرایی کشور وجود داشته باشد.من اینجا از اینکه به این توصیه گوش فرا دادید و اجرا کردید متشکرم!
ثانیا تشکر میکنم باز به خاطر تبعیت شما از ولایت در مورد حفظ وحدت و عدم تشنج آفرینی که به حق دیروز به اثبات رساندید!
ثالثا باز هم تشکر میکنم که حرف رهبری رو گوش کردید که اردیبهشت 90 فرمودند اگر انحرافی باشد من خودم جلوی آن را میگیرم.مسئولین به کارهاشان برسند.خوب شما در این مدت با افشای مکرر این جریان اینجا هم ولایت مداری خودتان را اثبات کردید!
رابعا تشکر میکنم از اینکه شما با وجود اینکه این کارهای جریان انحرافی را در آن زمان دیدید لب نگشودید و چون انتخابات مجلس نزدیک بود و شما احساس تکلیف برای خدمتگذاری کرده بودید استعفا دادید(چون باید میدادید)وآنگاه حرفهای ناگفته را یکجا گفتید!
خامسا از اینکه برنامه اجرایی خود را در چند سطر تدوین کردید و همچنین کتابهایی جمع آوری کردید تشکر میکنم!
انشاالله به همین گونه در مسیر ولایت و رهبری استوار بمانید تا عبرتی برای آیندگان باشید!
یاعلی
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۰۲ حمیدرضا کبیری رهنی
سلام آقای دکتر.
از کاندیداتوری شما خوشحال شدم و از واکنش شما از جریان انحرافی و شخص اسفندیار رحیم مشایی خوشحال تر.بسیار خوشحالم وقتی میبینم یک فرد کارشناس سیاسی ، شخصی که از 26سالگی و جوانی رجل سیاسی بوده است در مقابل اهداف شوم این جریان حبهه میگیرد.از اینکه همشهری شما هستم به خود میبالم.راستی آقای دکتر در کنار کاشان نطنز را هم فراموش نکنید.
بسیار بسیار متاسفف شدم وقتی در رسانه های عمومی در مورد رفتار زشت و بجگانه شما خواندم.ما در ایران اسلامی هستیم که مردم تصمیم گیرنده هستند پس احتیاچی به این قبیل رفتار ها نیست اقای مثلا دکتر.خیلی بی ادبی .
پاسخ:
رفتار بچه گانه بنده چه بوده. مثل بقیه نامزدها حق داشتم بروم پشت تریبون و نظراتم را بگویم و بویژه به سوء استفاده رئیس جمهور اعتراض کنم. اینکار را پس از پایان سخنان آ«ها و ترک تریبون انجام دادم و نه در حین سخنرانیشان. آنها بودند که آمدند جلوی سخنرانی مرا بگیرند و زندن میکروفون ها را به هم ریخته و قطع کردند.
بنده هم برای اینکه مطالبم را بیان کنم ناچار شدم بدون بلندگو بلند صحبت کنم تا همه صدایم را بشنوند.
کجای این بی ادبی است؟ شاید اعتراض به سوء استفاده رئیس جمهور را بی ادبی می دانید؟ آیا استفاده نامزد از حق خود برای بیان نظرات از تریبونی که برای نامزدها تعبیه شده را بی ادبی می دانید؟
استاد عزیز جناب قدیری
جنابعالی به عنوان به چهره ای خدوم و معرف اسلام و مدافع انقلاب شناخته شده هستید و امروز اعتراض به حق شما قابل ستایش بود، با این وجود فکر میکنم از پتانسیل تان جهت ترویج گفتمان انقلاب و ائتلاف با جریانات مدافع و مقبول مردمی استفاده کنید مناسب تر خواهد بود
۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۴۳ دانشجویان دانشگاه های پیام نور لرستان
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
ما جمعی از دانشجویان دانشگاه های پیام نور لرستان که از نزدیک با جناب دکتر قدیری ابیانه که شخصیتی شایسته ولایی توانمند و صاحب فکر و علم هستند می خواهیم در انتخابات 92 که مزین به نام سال حماسه سیاسی است حضور یابند
همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: مامور به تکلیف هستیم نا نتیجه
از جناب دکتر می خواهیم در انتخابات کاندید شوند
جمعی از دانشجویان دانشگاه های پیام نور لرستان
۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۶ دوستدار گفتمان شما
جناب آقای دکتر قدیری ابیانه انتخابات فقط برای رای آوردن نیست. اگر نامزد شدن برای رضای خدا و انجام تکلیفی باشد در هر صورت پیروزی است.
مقام معظم رهبری مدظله العالی پس از انتخابات سال 1384 فرمودند: «اگر آقاى احمدى‌نژاد رأى هم نیاورد، این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محورى را مطرح کرد؛ نگذاشت به فراموشى سپردنِ این شعار بشود یک سنت.»
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۴ دوستداران عدالت و پیشرفت
دعوت از دکتر قدیری ابیانه برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری
http://hemasesiasi92.blogfa.com/
باسلام خدمت جناب اقای دکترقدیری شما برام نظر گذاشته بودی ؟
ازلطف شما ممنونم
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۴۶ باز هم افشاگری بزرگ دیگر علیه احمدی نژاد و مشایی این بار از سوی سلطان افشاگری ها
سلام.جهت اطلاع یه سری به سایت بزنین
با سلام آقای دکتر شما با نقل خبر مرکز پژوهشهای مجلس می فرمایید کارمندان 20دقیقه کار مفید دارند منظور وتعریف کار چیست در حالی کارمندان از 7/5 تا 2/5 در خدمت سیستم هستند فکر نمی کنید مشکل از سیستم است نه کارمندان
پاسخ:
سلام.
تعریف کار مفید غیر از ساعت کار است. این آماری است که مرکز پژوهش های مجلس داده و البته هم تقصیر مدیریت ها است و هم تقصیر خود کارمندان.
۲۸ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۵۱ مسابقه وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز جشنواره وبلاگ نویسی بهار با جوایز ارزنده و نفیس شروع بکار کرد شما هم میتونید توی این مسابقه شرکت کنید و از برندگان این مسابقه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به آدرس سایت ما مراجعه کنید:

www.baharblog.com
با سلام خدمت دکتر قدیری
سوالی دارم از خدمت شما
آیا ممکن است که این یارانه های نقدی تبدیل به یک صندوق یا بانک مشارکت ملی شود ویارانه ها تبدیل به اوراق مشارکت شود واین پول کلان خرج توسعه مملکت شود؟ظاهرا این پول نفتی که بر سر سفره ها آمد هر چی سر سفره است داره با خودش میبره!
پاسخ:
راه حل های مختلف قابل بررسی است.
خواهد امد مرهم زخم علی مرتضی در کوچه ها....بنده با افتخار شما را لینک کردم...در پناه حق باشید
پاسخ:
سلام.
لطف کردید.
۲۱ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۴۷ از چشم خود (درسا حسینی)
از روشن‌بینی و بصیرت شما و دیدگاه بین‌المللی که بخاطر تسلط به انگلیسی و ایتالیایی دارید خوشم می‌اید آقای دکتر. موفق باشید. وبلاگ من هم سعی می‌کند همین نگاه را به مسایل داشته باشد. مثلا درباره‌ی آرگو مطلب تازه‌ای نوشته‌ام که خوشحال می‌شوم از ان حمایت کنید. اینکه اصل ماجرا برای ترساندن دنیا از سپاه است، و سپاه هراسی در قلب ایران هراسی. و لینک‌های سازندگانش را با کاخ سفید و اسراییل نشان داده‌ام.
http://ack.persianblog.ir/post/3/
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۳۹ بسیج دانشجویی یزد
با سلام وعرض ادب و احترام خدمت اقای دکتر قدیری ابیانه احتراما به اطلاع می رسانم که در پی برگزاری کارگاه جریان شناسی سیاسی با موضوع احزاب و عملکرد انها در تاریخ 11 اسفند در یزد از شما دعوت به عمل میاید در این مراسم شرکت کنید واز رهنمودهای مفید و سازنده شما استفاده نماییم پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم با تشکر بسیج دانشجویی یزد
سلام جناب آقای دکتر اربیانات کارشناسی ومحققانه شمادرمسجد نورقیطریه استفاده کردیم اما کدام گوش شنواوجوددارد وکدام بستربرای عملیاتی کردن ایده های شما ولی نباید ازمشکل معیشیتی مردم غافل شویم
سلام آقای قدیری ابیانه من شما رو خیلی دوست دارم خدا شما رو حفظ کنه
راستی چرا شما با آقای حسن عباسی همکاری نمیکنید؟
اقای مهندس من امروز صحبتهای شما رو از رادیو شنیدم میخواستم بدونم شما واقعا به این سوالات من که از معضلات اجتماع ومردم است تا حالا فکر کرده اید که این چنین عقایدی دارید ۱- ایا شما محاسبه کرده اید که در کشورهای غربی مردم نسبت به درامدشان چقدر هزینه ی بنزین میدهند و تو ایران چقدر؟ ایا وسایل حمل ونقل عمومی رو در کشورهای غربی با ایران از لحاظ کیفیت و کمیت محاسبه کرده اید ؟ ۲- ایا در کشورهای دیگر هم اگر قیمت بنزین گران بشه روی قیمت مایجتاج مردم هم اثر شدید میگذارد ؟ زمانی که بنزین ۱۰۰ بود نان ۲۰۰ تومن بود بنزین ۴۰۰ تومن شد نان بربری شد ۵۰۰ اگر بنزی ۲۲۰۰ بشه فکر نمیکنید نان بربری میشه ۲۵۰۰ شما که بهتر از من تاثیر قیمت بنزین رو در قیمت های دیگر میدانید ۳- در کجای دنیا ظرف مدت یکسال قیمت مایحتاج ضروری ۲ تا ۳ برابر شده پارسال همین موقع شیر ۸۰۰ تومان بود امسال ۲۰۰۰ گوشت گوساله ۱۲ هزار تومان بود امسال ۲۴ هزار تومان قیمتهای دیگر هم که خودتان بهتر از من میدانید اونوقت اعلام میکنید تورم ۲۲-۲۳ درصده اگه ش۲-۳ برابر شدن قیمت یعنی ۲۲-۲۳ درصد تورم که من معذرت میخوام پارسال همین موقع میخواستم یک اپارتمان بخرم متری ۲ میلیون و ۳۰۰ امسال شده متری ۴.۵ میلیون ..... ۴- شما میدانید که ما در تحریم هستیم و این خودش کلی واسه این مملکت مشکل ایجاد میکنه و فکر میکنید با این همه مشکلات که این تحریمها برایمان ایجاد میکنه الان وقت مناسبی برای گرانی سوخت میباشد؟ ۵- خود شما میدانید که ماشینهای لوکس رو کسانی سوار میشوند که یاسرمایه دارند یا دستی در اقتصاد این مملکت دارند اونا از گرانی بنزین و دیگر انرژی ها نگرانی ندارند هزینه ی افزایش انرژی و بنزین ماشینهای لوکس شان را با گرانی محصولات تولیدی و کارخانجاتشان پر میکنند و کارگرانشان را به بهانه کم کردن هزینه ها اخراج میکنند پس پولدارها کماکان پولدار و اقشا ر متوسط فقیر و فقرا هم که بدبخت تر از همیشه میشوند چون اگه حتی یارانه ها را ۵ برابر هم کنند کفاف نان شبشان هم نمی دهد الان میگویید بنزین از اب معدنی گرانتر است بنزین بشه ۲ یا ۳ یا حتی ۱۰ هزار تومان باز بعد از یکسال اب معدنی از بنزین گرانتر میشود ۶- زمانی که بنزین از ۱۰۰ تومن شد ۴۰۰ تومن و ۷۰۰ تومن گفنید این پولی که بابت گرانی بنزین است را در تولید و حمل و نقل سرمایه گزاری میشود ایا واقعا حمل ونقل و تولید ما نسبت به زمان بنزین ۸۰ تومانی بهتر شده........ اقای دگتر واقعا تا به حال به این سوالات من فکر کرده اید درسته که فاجعه است که طلا تو باک ماشینمون بریزیم ولی از او فاجعه تر بدبختی مردم در اثر گرانی انرژی این زمان میباشد اگر تحریم نبودیم مشکلات اینقدر نبود و میتوانستیم انرژ ی را به قیمت واقعی عرضه کنیم که کار صحیحی است اما زمان مناسب نیست ..بد نیست یکی از شبها لطف کنید ۱ ساعت از خوابتون بزنید و سری به بیمارستانها بزنید تا به فاجعه واقعی پی ببری..........ممنون
پاسخ:
سلام
به همه آن چیزهایی که گفتید فکر کرده ام. قیمت سوخت در دنیا به ثروتمند بودن یا فقیر بودن کشور بستگی ندارد همانطور که قیمت طلا تفاوتی ندارد. در چه بسا در کشورهای فقیر قیمت سوخت گاهی بیشتر است.
روزانه یک تن طلا را نیم توان بهتر از ریختن در باک بنزین ماشین ها هزینه کرد؟
تمام حرف این است.
افزایش قیمت سوخت در افزایش قیمت ها قطعا موثر است ولی آیا هزینه کردن این ثروت در جای بهتر بی اثر است؟
اگر پول یارانه را نقدی نیم دادند و آن را در حمل و نقل عمومی هزینه می کردند الان حمل و نقل مشکلش حل شده بود.
آیا به بیمارستانها سر زده اید؟
می دانید بیش از 4000 نفر بر اثر آلودگی هوا جان باخته اند؟
آیا می دانید که بسیاری از افراد پول ندارند تا هزینه های درمان بدهند؟
آیا بهتر نیست به جای هزینه کردن از جیب همه مردم واز جمله نیازمندان به یارانه بنزین این پولها را در درمان مردم هزینه کنیم در ایجاد اشتغال و کارهای عمرانی و غیره؟
قطعا راه کارهای بهتری وجود دارد نسبت به پرداخت یارانه به سوخت.
پاورپوینت اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی را دانلود و ملاحظه فرمایید.
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۶:۰۴ محمدجوادشوقی
سلام آقای دکتر

از طریق دوستان جویای حال شما هستیم،امیدوارم موفق و موید و در کنار

خانواده سلامت باشید.

مشتاق دیدار
پاسخ:
سلام و تشکر
خبر سخنرانی دکتر قدیری ابیانه در هشتمین نشست حقوق بشری موسسه دیده بان در لینک زیر
http://www.didehbancenter.com/fa/component/k2/item/761-%D9%87%D8%B4%D8%AA%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%AF.html
۲۵ آذر ۹۱ ، ۱۰:۵۴ شرکت کننده در همایش
متاسفانه خیر سخنرانی شما که هقته گذشته در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد تو سایتتون نیست
نشست تخصصی حجاب، حکومت و حقوق بشر به همت موسسه راهبردی دیده بان و دانشکده حقوق دانشگاه تهران
پاسخ:
هست.
http://ghadiri.ir/post/920
aghaie ghadiri az bahsaton to talare vahdat chizai ziadi fahmidam amma bishtar asabani shodam va kamiam azab vojdan daram ke chera ma mashin dara haghe oonai ke mashin nadarano mikhorim:(
راه مارابه راه سیدالشهدابسته اندو آنانکه پای یقین دراین راه نهاده اندآرزوی سرباختن دارندتابه ذبیح الله اعظم حضرت سیدالشهدا علیه السلام ازهمه نزدیکترشوند.
"شهیدسیدمرتضی آوینی"
حلول ماه حیات طبیه اصحاب آخروزمانی امام خامنه ای(مدظله) راتبریک وتسلیت عرض مینمایم.
با سلام جناب اقای دکتر محمد حسن قدیری ابیانه
لطفا در مورد
قطع مرحله بعدی یارانه ها توسط مجلس و رابطه پرداخت یارانه با تورم و گرانی به عنوان کارشناس اقتصاد نظر و دیدگاه خود را بیان نمائید.
با تشکر
۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۹:۳۵ عباس ابوطالبی کرکوندی
با سلام دانشجویان دانشگاه یزد مشتاقانه منتظر شما بزرگوار هستند لطف کنید و به استان دارالعباده یزد تشریف بیاورید با تشکر
پاسخ:
برنامه ریزی کنید با کمال میل
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۹:۲۶ سید هادی حسینی
سلام آقای دکتر
91/8/8 استان مازندران، شهرستان نور
دعوت: معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری(ره)
موضوع: عوامل و موانع فرهنگی کار و تولید و سرمایه ایرانی
ساعت شروع همایش 9:30 صبح
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۳:۲۴ جوان کاشانی
حضور دکتر قدیری ابیانه
سلام
کاشان را فراموش نکنید مشتاق دیدار شما هستیم
پاسخ:
کاشان فراموش شدنی نیست.
۲۳ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۰۸ سجاد عطازاده
سلام علیکم
از انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان مزاحمتون میشم
میخواستیم اگه امکان داشته باشه تو یه سخنرانی خدمتتون باشیم ولی شماره ی دفترتون نداشتیم. ممنون میشم اگه شماره دفترتون رو لطف کنید.
پاسخ:
سلام
تلفنتان را برایم ایمیل کنید.
۰۷ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۴۶ علیرضا هیئتی
محضر مبارک دکتر عرض سلام و ادب
دلم براتون تنگ شده
یه وقتی هم بزارید واسه قدم گذاشتن سر چشم ما
سلام خانواده رو برسونین
خدانگه دار
۲۰ مرداد ۹۱ ، ۰۱:۳۴ جمعی جوانان سنقر علیا
 سلام دکتر
ما بی صبرانه منتظر حضور شما در دانشگاه آزاد واحد سنقر علیا هستیم
چرا شما فقط در شهر های بزرگ برنامه اجرا می کنید؟
پاسخ:
سلام. دعوت کردید نیامدم؟
 سلام آقای دکتر نماز روزه هاتون قبول درگاه حق انشالله
آقای دکتر معلومه حتی در این ماه مبارک ماشالله خیلی پر کار هستید خدا به شما قوت و سلامتی بدهد..
شما بعنوان یک سیاستمدار مومن، موفق،خدوم، محترم برای من الگو هستید.
التماس دعا فاطمه 
۰۷ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۳۸ محمدجوادشوقی
سلام آقای دکتر
نمیدونم صاحب این اسمومیشناسی یا نه؟؟!
نمازروزه هاتون قبول باشه
اگه خدابخواد ان شاالله طی یه برنامه بزودی ببینیمتون
راستی اگه دوست داشتین یه آپ درمورد علت نابسامونی بازار این روزا واین که تا کی قراره اینجوری باشه بذارین
درحدپیشنهادبود،سلام برسونین،تابعد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">