پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۹۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

هفته نامه اشپیگل بر ارسال معادل یک میلیون یورو سلاح و تجهیزات نظامی از سوی آلمان به رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه، مشارکت دولت آنگلا مرکل در کشتار مردم بی دفاع و زنان و کودکان فلسطینی را افشا کرد.

۱ نظر ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۲
 قدیری ابیانه در گفتگو با صبح قزوین خواستار شد؛ دادگاه مهدی هاشمی را علنی کنید.

صبح قزوین : سفیر سابق ایران در استرالیا گفت: اگر دستگاه قضا در انتشار علنی دادگاه مهدی هاشمی معذوریت دارد، باید تمام مراحل رسیدگی به پرونده در دادگاه فیلمبرداری شود و پس از اثبات جرم هاشمی، فیلم ها برای عموم مردم منتشر شوند.

۰ نظر ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۷

سایت صبح قزوین در انتشار اظهارات اینجانب از قول بنده نوشته است که: 

وی با بیان اینکه تشخیص علنی بودن دادگاه با قاضی پرونده است تصریح کرد: "در پرونده هایی همچون پرونده فساد اقتصادی مهدی هاشمی که بر همگان روشن است باید برای جلوگیری از ایجاد شبهه در افکار عمومی، دادگاه رسیدگی به پرونده به صورت علنی برگزار شود."

این در حالی است که بنده گفته ام که "پرونده فساد اقتصادی مهدی هاشمی که نزد افکار عمومی مطرح است." بین این دو تفاوت وجود دارد. 

۰ نظر ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۶
قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: آمریکایی‌ها بیم دارند، کسانی که واقعا با انگیزه دینی، برای رسیدن به بهشت حاضرند عملیات انتحاری کرده و از جان خود بگذرند، روزی متوجه فریب آمریکا و انگلیس شده، دشمن اصلی را بشناسند و به جنگ با آنها برخیزند.
۰ نظر ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۶

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳: براساس برآوردهای شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در سال جاری حجم واردات بنزین با افزایشی سه برابری به حدود 10 میلیون لیتر در روز افزایش یافته است.

ملاحظات: در خبر آماده است که 2200 میلیارد تومان تا کنون برای 670 میلیو لیتر بنزین پرداخت شده است، یعنی لیتری 3284 تومان که باید در محاسبه هزینه تمام شده هزینه های انبارداری و حمل و نقل و توزیع را هم به آن اضافه کرد.

چرا دولت باید دست در جیب همه مردم کند و آن را به قیمت نازل به مصرف کنندگان بنزین بدهد؟ 

متن گزارش به شرح زیر است:

۰ نظر ۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۷

برخی خا در دفاع از مردم مظلوم غزه مراسمی در دفاع از صلح برگزار می کنند. حال آنکه صلح با رژیم نا مشروع و یا حتی سازش با آن معنی ندارد. زیرا اصولاً این رژیم مشروع نیست و صلح در آن منطقه زمانی برقرار می شود که این رژیم نباشد. و فلسطین کاملا به نقشه بازگردد. از حر تا بحر

۰ نظر ۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۱

خبرگزاری بسیج: مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: از نگاه غربیها، به دلیل آنکه ایران با توجه به قوانین دین اسلام، اجازه ازدواج به همجنس گراها را هم نمی دهد، افراط گرا محسوب می شود.

خبرگزاری بسیج_گروه بین الملل: طبیعتا هردولتی که قدرت نامشروع  و البته اهداف نامشروعی نیز در سر دارد، سعی می کند یک روش تبلیغی موجه برای اعمال خود ایجاد کند. لذا غربی ها که اصولا با اسلام مخالفند سعی می کنند به جهادهای حقیقی و پاک اسلامی، برچسب افراط و افراط گرایی بزنند و در مقابل، جنایتهای خود را منطقی، معتدل و به حق جلوه دهند و بر عکس، مبارزه جریان مقاومت اسلامی را بر علیه اسرائیل یک عمل افراطی بنامند.

محمد حسن قدیری ابیانه مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام در گفتگو با خبرنگارحوزه " بیداری اسلامی " خبرگزاری بسیج، افراط گرایی را زیاده روی و خروج از خط اعتدال خواند و گفت: در مورد افراط گرایی دیدگاه های مختلفی وجود دارد. به عنوان  مثال  از دید دشمنان اسلام، اسلام افراط و اسلام گراها افراط گرا هستند ولی از دید دین مقدس اسلام، خروج از دین و عدم عملکرد فرامین الهی، افراط گرایی و یک خطا محسوب می شود .

۰ نظر ۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۶

رهیافتگان: در تصویر زیر مقبره خانوادگی آنیلی‌ها در ایتالیا را می‌بنید که مزار شهید مظلوم ادواردو آنیلی نیز در آن قرار دارد.

۰ نظر ۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۶

همان طور که رویایتان در حال گشت و گذار در این خیالات است به این سوالها جواب دهید. حتی اگر اهل سفر و گردش هم نباشید از سفر به رم، ونیز، فلورانس ،سیسیل و… می گذرید؟ ماشین باز هم که نباشید از مازراتی ،لامبورگینی ، فراری و… میگذرید؟ دنبال لباسهای گران قیمت هم که نباشید چطور می توانید از بهترین مارک های جهان بگذرید؟ از آن خانه ی مجلل چطور؟

۰ نظر ۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۲