پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۵۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به نام خدایی که چراغ دین هدایت گرش هیچ گاه خاموش نمیشود ...

ایتالیایی که شیعه شده بود » مردی که از جهنم فساد به اسلام گروید

یک شب یک بی بند و بار ایرانی که مقیم لندن بود به ایتالیا می رود ساعت یک نیمه شب در فرودگاه لوکا را می بیند و از او نشانی یک مسافر خانه را می پرسد وقتی این اایتالیایی شیعه متوجه می شود او ایرانی است بخاطر ارادتی که به ایرانیها داشت وی را به قصر خود دعوت می کند و اتاق خود را در اختیار وی می گذارد دختر خود را برای با این ایتالیایی خوش تیپ و ثروتمند آماده می کند اما هرچی صبر می کند لوکا نزد او نمی آید بعد از چند ساعت دنبال لوکا می گردد. وقتی وارد اتاق لوکا می شود از تعجب خشک اش می زند!
لوکا درحال خواندن صبح بود و تصویر امام خمینی روی دیوار اتاقش جلوه می کرد ...

۲ نظر ۳۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۷

  آنهایی که می گویند ایران تا 15 سال دیگر بمب می سازد، بدانند که تهران تا الان هم می توانست بمب تولید کند

وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان بی سی گفت: اعتراض به تصویب توافق ایران در شورای امنیت درست نیست.
۰ نظر ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۳
 قدیری ابیانه در گفتگو با آناج مطرح کرد:قطعنامه شورای امنیت، نتیجه و بخشی از برجام است/ بیان اشکالات اساسی برجام در برابر افکار عمومی، یعنی برد-باخت به ضرر غربگرایان
کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: در مورد قطعنامه اخیر،متن آن با هماهنگی هیئت ایرانی تنظیم شده و مورد پذیرش هیئت ایرانی قرار گرفته بود. بنابراین، اینکه ایران می تواند آن را اجرا نکند، بله می تواند اما خلاف توافق محسوب می شود و عواقب آن را باید متحمل شود. صدور چنین قطعنامه ای، بخشی از توافق برجام بوده و قطعنامه مطابق با برجام و نتیجه ی برجام است.

به گزارش آناج، عباس عراقچی درخصوص تمایز قطعنامه با متن برجام و توافق نامه در گفتگوی ویژه شبکه دو گفت: قطعنامه شورای امنیت با برجام متمایز است و ما می توانیم قطعنامه را اجرا نکنیم.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک درباره این اظهارات به خبرنگار گروه سیاسی آناج گفت:

۰ نظر ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۹

قدیری ابیانه در گفتگو با آناج مطرح کرد: قدیری ابیانه: پولهای آزاد شده برای رسیدن به کرسی های مجلس هزینه نشود.
هرگز نمی توان به بازرسان آژانس اتمی اعتماد نمود/

قدس آنلاین-به گفته کارشناسان سیاسی و هسته ای اگر مسائل و موضوعات هسته ای ایران، سیاسی نبود و تنها مبتنی بر مباحث فنی بود، گفتگوهای بین المللی هسته ای ایران سالها پیش از این خاتمه یافته و حل و فصل شده بود؛ چراکه ابعاد این پرونده بسیار واضح و روشن است.

به گزارش قدس آنلاین ، اظهارات اقای آمانو مدیر کل آژانس بی المللی انرژی اتمی همواره  خالی از ابهام نبوده به نحوی که هر عقل سلیمی به این مسئله واقف می شود که ناظران و بازرسان آژانس بی طرف نبوده و در بیان واقعیت ها و حقایق در برابر غرب اندکی از خود شجاعت نشان نمی دهند و حرف های  اربابان غربی خود را بازگو می کنند حال با توافق اولیه وین و امتیازات قابل توجهی که ایران به غرب داده است به نحوی که آقای اوباما آن را توافقی خوب برای خود و یار دیرینه اش رژیم جعلی صهیونیستی می داند این سئوال مطرح می شود چگونه می توان به بازرسی ها و گزارشات ناظران و بازرسان آژانس اعتماد کرد ؟
دکتر محمد حسن قدیری ابیانه استراتژیست در گفتگو با قدس آنلاین این موضوع را پاسخ داده است.

۱ نظر ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۰

 محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، پیرامون جمع بندی مذاکرات گفت: به دنبال اعلام توافق نامه هسته ای که هم طرف ایرانی و هم غربی به دستاوردهای خود از مذاکرات اشاره کردند یعنی این که امتیازاتی را گرفته ولی اشاره ای به امتیازاتی که داده اند نکرده اند.

وی تصریح کرد: هر دو طرف تنها به تشریح نیمه پر لیوان پرداختند و تقریبا چیزی از نیمه خالی نگفته اند و این گونه هر دو طرف توانسته اند نزد افکار عموم کشور خویش صحبت از نزدیکی نظرات داشته باشد.

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه این در صورتی است که اگر یک نگاه واقع بینانه به مذاکرات داشته باشیم می بایست نیمه پر و نیمه خالی لیوان را توام با یکدیگر ببینیم اظهار داشت:

۰ نظر ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۹

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک گفت: ما شاهد این بودیم که در آمریکا، اروپا و کشورهای طرف توافق جشن پایکوبی در میان نبود اما متاسفانه در ایران عده‌ای با این نوع اعمال، به جشن و پایکوبی برای آنچه گرفته‌ایم و از دست داده‌ایم می‌پردازند.

محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک، در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران پایایی ندارد و با توافق هسته‌ای ریشه دشمنی آمریکا با ایران خشکانده نمی‌شود چراکه منافع حیاتی و استراتژیک، اما نامشروع آمریکا با منافع حیاتی، استراتژیک مشروع ایران و جهان اسلام در تضاد است.

وی ادامه داد: آمریکا در این رویارویی با ملت ایران در توافق اخیر نه می‌خواهد و نه می‌تواند روحیه استکباری خویش را تغییر دهد البته آمریکا با ملت قدرت‌مند و رهبری هوشیار طرف است که به خوی استکباری آمریکا و ضعف‌های آن آگاه است؛ لذا تسلیم زیاده خواهی‌های غرب نمی‌شود.

۱ نظر ۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۷:۵۸
نشنال اینترست: بازرسی‌های سرزده از تاسیسات هسته‌ای ایران گزینه نظامی را تقویت می‌کند زیرا آمریکا و متحدینش نقشه‌ای بهتر از برنامه هسته‌ای ایران در دست خواهند داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزای فارس، دو ماه نامه آمریکایی «نشنال اینترست» در گزارشی تحلیلی مدعی شد در حالی که توافق هسته‌ای با ایران توسل به گزینه حمله نظامی اسرائیل یا آمریکا را کاسته اما از سویی این توافق قابلیت‌های آن‌ها را برای انجام چنین ماموریتی افزایش می‌دهد.

۰ نظر ۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۷:۱۵