پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵ ق.ظ

۰

هادی: با سلام

لطفا نظرتان را درباره نامه سردار علایی که اخیرا در روزنامه اطلاعات چاپ شد و همچنین اظهارات اخیر آقای عماد افروغ در برنامه پارک ملت بفرمایید.

قدیری ابیانه: مطلبی را امروز در سایتم گذاشتم که در حقیقت پاسخی به این سوال نیز منی باشد که عینا به شرح زیر است:

در فتنه جدید ولی فقیه هدف حملات خواهد بود.

با ارزیابی پیش برنامه ها و مواضعی که کم و بیش در صحنه های خارجی و داخلی استنباط می شود این است که در فتنه جدید همچون انتخابات قبلی آقای احمدی نژاد هدف حملات و توطئه ها نیست زیرا

دوره ریاست جمهوری وی به پایان خواهد رسید و امکان حضور مجدد را قانونا نخواهد داشت، ضمن اینکه به دلایل موضوعات پیش آمده در سال جاری محبوبیت سابق را نیز ندارد.

هر چند در انتخابات قبلی خیلی زود معلوم شد که هدف اصلی اصل ولایت فقیه و نظام اسلامی بود که با شعار جمهوری ایرانی تبلور یافت.

نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی شدن فتنه ای که سرمایه گذاری زیادی روی آن شده بود دشمن را بیش از پیش متوجه این نقطه قوت نظام کرد و اینبار توطئه ها بیش از گذشته و البته مستقیم تر حول تخریب شخص رهبر انقلاب خواهد بود.

هدف میان مدت تضعیف شخص رهبر و هدف دراز مدت تر تخریب و نقض اصل ولایت فقیه و تغییر نظام خواهد بود.

در این راستا هدف کوتاه مدت فتح مجلس است و از آنجا که هدف کیش و مات اسلام و نظام اسلامی است، سرمایه گذاری برای فتح مجلس از اهمیت بسیاری برخوردار است،‌با این تفاوت که اینبار جریان انحرافی نیز با آنها همسو است و آنها امیدوارند که وزنه ریاست جمهوری را نیز مثل وزنه برخی از مناسب دیگر در کفه ترازوی خویش قرار دهند.

سازمان های جاسوسی غرب اعم از سیا، موساد و اینتلیجنت سرویس طراحی های دراز مدتی را انجام داده و به اجرا درآورده اند که فتنه سبز اوج آن بود که به اذعان خانم کلینتون آمریکا هدایت و حمایت از آن را بر عهده داشت و افرادی چون موسوی و کروبی و یارانشان مهره های سرباز این طرح علیه نظام اسلامی و استقلال آن بودند.

همه قرائن نشان می دهد که که هماهنگی لازم برای مرحله بعدی فتنه صورت گرفته است و تخریب رهبری در دستور کار است.

به اصطلاح مستند بی بی سی که پر بود از جعلیات علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر برنامه هایی که تدارک دیده اند نشان از مقدمه سازی برای این حرکت است.

ماشه حملات داخلی هماهنگ با برنامه های تنظیم شده با نامه هایی مثل نامه نوری زاد و سردار علایی چکانده شد و دعوت از عماد افروغ در برنامه زنده پارک ملت، تیر دیگری است که شلیک گردید و باید منتظر بود عوامل هماهنگ با دشمن حتی در درون مجلس نهم (در صورت نفوذ به آن) و نیز مجلس خبرگان رهبری وارد این عرصه شوند و حملات به رهبری را ابتدا با زبان توصیه و سپس انتقاد و طرح سوال تا مراحل بعدی آغاز نمایند.

بنده این نامه ها و مقالات و سخنرانی ها را بی ارتباط با برنامه براندازی نظام نمی بینم هر چند ممکن است برخی ها از نقش آفرینی خود در این برنامه ها بی اطلاع باشند، همانطور که گاهی توزیع کنندگان مواد مخدر از افراد ناآگاه برای جابجایی مواد مخدر استفاده می کنند بدون اینکه حتی خود بدانند که چه محموله های را حمل می کنند.

اخیرا در رسانه های آمریکایی اعلام شد که ماموران سازمان موساد اسرائیل در بسیاری کشورها خود را نمایندگان سیا اعلام می دارند و اینگونه جلوه می دهند که که از طرف آمریکا آنها را به استخدام در می آورند زیرا که هستند کسانی که حاضرند مزدور آمریکا باشند ولی حاضر نیستند برای اسرائیل مزدوری نمایند.

در اخبار خارجی آمده بود که جندالله (بخوانید جندالشیطان) یعنی همان گروه ریگی، بازی خورده اسرائیل بوده و فکر می کنند دارد برای سازمان سیا کار می کنند. حال آنکه در خدمت سازمان جاسوسی موساد اسرائیل هستند.

بنده معتقدم که مدیریت نیروهای القاعده نیز به دست آمریکا و اسراائیل افتاده و آنها هستند که عملیات انتحاری کسانی را بر عهده دارند که با انفجار بمب در بین شیعیان و انفجار حرم های مطهر فکر می کنند که دارند برای اسلام جانفشانی می کنند و نمی دانند که اربابان واقعی آنها که هدایت امور را در دست گرفته اند دشمنان سرشناس و سرسخت اسلامند و خودشان بعد از مرگ با آن سردمدارن در جهنم همنشین خواهند بود.

در فتنه جدید نیز ممکن است کسانی ندانند که مقالاتشان و سخنرانی هایشان و عملکردشان بخشی از بازی طراحی شده توسط بیگانگان است و خود را سربازان جبهه ای از جبهه های داخلی نظام بدانند ولی در واقعیت بازی خورده سازمان های جاسوسی معاند نظام هستند..

بنده در بهترین حالت نامه سردار علایی و سخنرانی عماد افروغ را بخشی از این پازل طراحی شده می دانم و معتقدم که آنها به سوی مبانی نظام شلیک کرده اند هر چند اظهار کنند که وفادار به نظام هستند و هر چند بعد در مورد منظورشان به توجیه بپردازند..

آنها عملا در جبهه جندالشیطان و بر علیه سپاه اسلام قلم فرسایی کرده اند. بنده نوشتن نامه برای سردار علایی و تصمیم به انتشار آن در اطلاعات و نیز دعوت عماد افروغ به پارک ملت و اظهارات او را بخشی از پازلی می دانم که در ظاهر توسط جناحی داخلی هماهنگ شده ولی هدایت اصلی آن در دست بیگانگان است.

بنابراین اگر در آینده نه چندان دور ذکر مطالبی از این قبیل در حتی مجلس خبرگان توسط اعضای زخم خورده علیه رهبری باشیم غافلگیر نخواهم شد.

هر چند فتنه 88 شکستی سخت خورد، لیکن دشمن به اتحاد جریان انحرافی با فتنه امید بسته است و صرف هزینه های هزاران میلیاردی برای فتح مجلس را نباید نادیده گرفت.

امروز در سنگر مجلس و دیگر سطوح به کسانی نیازمندیم که در فتنه ها و انحرافات سکوت پیشه نکنند و در صفحه شطرنج مبارزه اسلام ناب با اسلام آمریکایی به عنوان سربازان نظام آماده باشند تا با فدا کردن خود مانع کیش و مات نظام شوند و دشمن را در بازی کینه توزانه خویش مورد هجوم قرار دهند و بتوانند فیل و اسب و وزیر جبهه دشمن را تا کیش و مات همه جانبه دشمن از صحنه بیرون کنند و زمینه را برای تحقق چشم انداز قرن که حضرت امام ترسیم فرمودند مهیا سازند انجا که فرمودند این قرن قرن اسلام است.

 

فکورا: برادر زاده موسوی را چه کسی کشت؟ چرا وزارت اطلاعات پی گیری نکرد؟

قدیری ابیانه: چه می دانید که پیگیری نشد؟ برادر زاده موسوی را هم بعید نیست کشته باشند. تا آن را بهانه ای برای دامن زدن به فتنه قرار دهند. اطلاع بیشتری از پرونده ندارم.

 

 قسمت اول

 قسمت دوم

 قسمت سوم

 قسمت چهارم

 قسمت پنجم

 قسمت ششم

 قسمت هفتم

 قسمت هشتم

 قسمت نهم

 قسمت دهم و پایانی

۹۱/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">