پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹ ق.ظ

۰

پاسخ های محمدحسن قدیری ابیانه به سوالات بینندگان الف قسمت دوم

هر چند مدتی از این پرسش و پاسخ ها گذشته است اما برای ثبت در وبلاگ آن را درج می نمایم.

 

سوال: ببخشید ولی این استدلال شما را قبول ندارم شورای نگهبان در جایگاه داور وقاضی نشسته است در شرع امده که قاضی به طرفین با یک چشم نگاه کند. حتی دریک بازی فوتبال هم داور را از آن شهر یا قومیت وهر چیزی کهشاید دلبستگی به یکی از طرفین داشته باشد را قرار نمی هند ولی در ورزش اگر دوتیم x و y بازی داشته باشند وداور مثلا ازمنطقه x باشدتیم y هیچگاه به میدان نخواهدرفت والبته حق هم باتیم y است.ازنظر حقیقی داورنیز میتواندطرفدار یک تیم باشد.پس چراحق رابه تیم y میدهند؟

بقیه اشخاص حقیقی مملکت نباید تریبون داشته باشند؟

قدیری ابیانه: اینهمه آدم تریبون دارند چرا آنها نداشته باشند؟

 

محمد: بالاخره نتیجه انتخابات کف خیابان تعیین می شود یا نه ؟ پس چرا 9دی را حرف نهایی ملت تلقی می کنند و به 25خرداد بی اعتنایی میکنند؟

قدیری ابیانه: انتخابات دقیقترین وسیله وزن کشی است. معنی ندارد بعد از شمارش آراء ادعای پیروزی کنند هرچند نتایج انتخابات مغایر با آن است. قبل از انتخابات ممکن است هر کس ادعا کند که همه با اویند. اصلا انتخابات برای همین برگزار می شود که وزن ها دقیقا اندازه گیری شود.

تظاهرات 9 دی از نظر تعداد قابل مقایسه با تظاهرات مخالفین نبود. ضمن اینکه اینجا دیگر مسئله آرائ انتخاباتی نبود. بلکه مسئله اسلام بود و توهینی که به مقدسات اسلامی شد و مقابله با کسانی که شعار جمهوری ایرانی می دادند و بر ضد رهبری شعار می دادند و عکس حضرت امام (ره) را پاره می کردند.

 

سوال: به نظرشما نداآقا سلطان را چه کسی کشت؟ چه کسی از کشتن وی سود می برد؟

قدیری ابیانه: به نظر من ندا آقا سلطان را اینتلیجنت سرویس انگلستان یا موساد اسرائیل و سیای آمریکا کشتند. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. اولا قتل در منطقه ای که تظاهرات نبود انجام گرفت و جمعیتی نبود که دور او جمع شود. ثانیا دو دوربین حرفه ای آماده فیلمبرداری از صحنه بودند و قبل از سقوط او فیلمبرداری را آغاز کردند.

برای اینکه صحنه فجیع شود و خون از صورت او بیرون بزند لازم بود که کسی بر سینه او فشار آورد. زیرا اگر به سینه او فشار نمی آوردند خون از صورت او بیرون نمی زد. ضمنا فیلمبردار گویی می داند که قرار است خون از صورت او بیرون بیاید دوربین خود را روی صورت وی زوم می کند.

لذا اینجا آن ایرانی مقیم انگلیس دو روز قبل به ایران می آید و فردای ترور بعد از فشار بر سینه ندا آقا سلطان به انگلیس بر می گردد. قطعا او یک عامل سازمان جاسوسی خارجی بود از قبیل همانها که دانشمندان ما را ترور می کنند. بورس تحصیلی هم از انگلیس برای پزشکی داشت که مزد مزدوری او بوده است.

او مرتب موقعی که بالای سر جسد بود به دوربین نگاه می کرد تا بعد بتواند به عنوان شاهد در تلویزیون های خارجی عمل کند. آنها برای دامن زدن به تبلیغات و احساسات علیه ایران خون لازم داشتند و ترور یک زن جوان و فیلمبرداری از او می توانست بهترین گزینه باشد.

بنده زمانی که سفیر در مکزیک بودم این فیلم را برای تعدادی از میهمانان نشان دادم.

یکی از آنها کارگردان تلویزیونی بود و گفت که برای من معلوم است که این صحنه ها از قبل طراحی شده است. نوع لباس ها< زاویه قرار گرفتن دوربین ها و نگاه مکرر بهاصطلاخ شاهد به دوربین و ...

چنین اقدامی را در ونزوئلا هم انجام دادند و زنی راترور کردند و به نیروهای چاوز نسبت دادند و تبلیغات گسترده ای در مورد قتل او راه انداختند مشابه آنچه در مورد ندا آقا سلطان در ایران راه انداخته بودند. ولی آن زن نمرد و معلوم شد که توسط مخالفین چاوز تیر خورده.

دلایل دیگری نیز وجود دارد که از حوصله این مصاحبه خارج است. بنده در مصاحبه زنده با سی ان ان این مطالب را بیان کردم که انعکاس بسیار زیادی در جهان داشت

 

سوال: سخنرانی الهام (عضو شورای نگهبان) در میتینگ احمدی نژاد در مصلی را چطور توجیه می کنید؟

قدیری ابیانه: آقای الهام به عنوان یک ایرانی و شخصیت حقیقی و نه حقوقی خود حق دارد به نفع نامزدی تبلیغ نماید اما به عنوان شخصیت حقوقی چنین حقی ندارد.

او به عنوان شخصیت حقیقی چنین سخنرانی را کرد. به عنوان آقای الهام و نه به عنوان عضو شورای نگهبان. لازم است رسانه های ما تفاوت شخصیت حقیقی با شخصیت حقوقی را برای مردم تشریح نمایند. عضو شدن در شورای نگهبان نافی شخصیت حقیقی افراد و حقوق مترتب به آن نیست. البته بسیار بهتر بود اینکار را نمی کرد ولی خلاف قانونی انجام نشده است.

 

سوال: چرا طرفداران نظام حمایت بی بی سی از معترضان را تقبیح می کنند؟ مگر سال 57 همین بی بی سی بلندگوی حرفهای امام خمینی نبود؟

قدیری ابیانه: بی بی سی هرگز از حضرت امام طرفداری نکرد، بلکه همواره علیه او توطئه می نمود. البته گاهی خبر بیانیه های امام را هم منتشر می کرد. اما بی بی سی در مورد فتنه طرفداری می کرد و بلکه اغتشاشات را هدایت می کرد. بین این دو تفاوت بسیار است. خانم کلینتون هم اخیرا در مصاحبه اش گفت که آمریکا حمایت و حتی هدایت فتنه را بر عهده داشت

 قسمت اول

 قسمت دوم

 قسمت سوم

 قسمت چهارم

 قسمت پنجم

 قسمت ششم

 قسمت هفتم

 قسمت هشتم

 قسمت نهم

 قسمت دهم و پایانی

۹۱/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">