پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶ ق.ظ

۰

از آمریکا: خب شما فرمودید که شورای نگهبان به عنوان فرد حقیقی میتوانند از کاندیدایی دفاع کنند. اگر داور مسابقه پرسپولیس و استقلال قبل از بازی جلوی دوربین بگه من طرفدار پرسپولیس هستم ،چه انتظاری از طرفدارهای استقلالی در صورت شکست خواهید داشت؟

ضمنا اگر همین داور در طی مسابقه صحنه هایی به نفع پرسپولیس بگیره و بازی هم به ضرر استقلال تموم بشه، چه انتظاری جز اغتشاش میشود داشت؟

قدیری ابیانه: ممکن است داور طرفدار تیمی باشد ولی آن را در قضاوتش دخیل نکند. در مورد شورای نگهبان هم به حقوق آنها به عنوان شخصیت حقیقی اشاره کردم ولی در عین تاکید بر حق آنها در طرفداری از نامزدی به عنوان شخصیت حقیقی عرض کردم که بهتر بود آنها وارد این معرکه نمی شدند. چون گاهی طرفداران یک تیم حقوق مدنی و آزادی کلام و قانون حالیشان نیست و مسئله ساز می شوند

 

ابله: یک سوال: چرا در روز عاشورای سال 88 افراد نیروی انتظامی تا این حد شدید کتک خوردند و کشته و مجروح دادند ، در حالی که تعداد معترضان بیش از گذشته نبود و قاعدتا پیش بینی هم می شد که در این روز تضاهرات شود ؛ پس چرا نیروی انتظامی به قدر کافی آماده نبود ؛ به نظر شما وقایع روز عاشورا از پیش طراحی شده نبود؟

قدیری ابیانه: بخشی از فعالیت ها از قبل طراحی شده بود و برخی هم همراهی کردند. هر چه بود حماقت مخالفین بود که چنین اقداماتی را در روز عاشورا انجام دادند و ریشه خود را کندند

 

سوال: به نظر شما موسوی با چه استدلالی در مجلس ختم آدم زنده ای به نام فریده پورآقایی شرکت کرد؟!!

قدیری ابیانه: آنها نیاز به جنازه داشتند تا احساسات را علیه نظام برانگیزانند . حال که کشته نداشتند کشته نمایی کردند و البته سازمان های اطلاعاتی غربی کشته سازی هم کردند. قتل ندا آقا سلطان در همین رابطه بود

 

رمضانی: آقای قدیری ابیانه / آیا برای دیدار خاتمی با جورج سورس مدرکی هم وجود دارد ؟

قدیری ابیانه: من مدرکی ندیدم. ولی تکذیب آنچنانانی هم ندیدم

وقتی می گویم موسوی خائن است به قصد توهین یا فحاشی نمی گویم. می خواهم واقعا رفتار آنها را آنطور که بوده بیان کنم. وقتی می گویم که استدلال خانم رهنورد که لر بودن خود را دلیل تقلب در انتخابات عنوان می کنند سخیف می دانم. بکار بردن کلمه سخیف را برای اهانت نمی گویم بلکه واقعا سخیف می دانم. لذا در مطالبم نمی گویم زهرا رهنورد بلکه می گویم خانم زهرا رهنورد. معتقد به فحاشی نیستم. وقتی می گویم خانم فائزه هاشمی ضد انقلاب است به قصد اهانت یا فحاشی نمی گویم. واقعا عملکرد وی را ضد انقلابی می دانم. شاید خودشان خودشان را خیلی هم انقلابی بدانند.

ولی نقد را فحاشی نمی دانم. من نقد مقامات را در زمان قدرتشان هم کرده ام. به نقد برخی مواضع آقا احمدی نژاد در سایتم مراجعه فرمایید. مثل نقد عدم عکس العمل مناسب با خبرنگاری که روسری از سر انداخت

پاسخ به این اظهار نظر

 

سوال: اگر این آقایون فتنه بودن این برنامه ریزی 20 ساله آنها بود. چرا آقای موسوی و کربی را شورای نگهبان تایید کرد؟؟

قدیری ابیانه: برنامه ریزی 20 ساله سازمان های جاسوسی بود. اما عقده های 20 ساله در کار بود بویژه در مورد آقای موسوی که این عقده اه کار دستش داد. شورای نگهبان هم اشتباه کردند آنها را تاسیس کردند. آنها باور نی کردند که اینها اینقدر خائن باشند.

پاسخ های محمدحسن قدیری ابیانه به سوالات بینندگان الف قسمت ششم

هر چند مدتی از این پرسش و پاسخ ها گذشته است اما برای ثبت در وبلاگ آن را درج می نمایم.

 

سوال: چرا مسئولین ما حرکت های اعتراضی مردم دیگر کشورها که بعضا خسارت های مالی فراوانی هم به اماکن عمومی وحکومتی می زنند را امری پسندیده وحق آنها می دانند و نشانه بیداری اما اعتراضات مردم ایران را امری خیانت بار یعنی جامعه ی ما به حدی از رفاه آزادی و نماد اسلامی رسیده که جایی برای اعتراضات مردمی نمی ماند و اعتراض عملیست خیانتکارانه وسازماندهی شده از طرف بیگانه ؟

قدیری ابیانه: اعتراض علیه سلطه استکبار عملی پسندیده است و اقدام علیه نظام اسلامی نا پسند. ما نباید از وارد آوردن خسارات به مردم واموال عمومی و امثالهم در هیچ کشوری خوشحال شویم. اگر نظام طاغوتی است باید خواستار سقوط آن نظام شویم و نباید نه از عدالت خارج شد و نه در مقابل بی عدالتی منفعل بود.

در اینکه تظاهرات در ایان فتنه هدایت شده از خارج بود تردیدی ندارم. حداقل خانم کلینتون خود اذعان کردند که هدایت و حمایت فتنه را بر عهده داشتند.

ما سعی کنیم دشمن را با اعمال خود شاد نکنیم و به دست خودمات پیشرفت کشورمان را سد ننماییم.

 

سوال: آیا همین جریان انحرافی در انتخابات سال 88 مجری برگزاری انتخابات نبودند ؟ و آیا امروز اصولگرایان از اینکه امور اجرایی انتخابات پیش رو مجددا دست این گروه باشد نگران نیستند ؟ واگر هستند چرا ؟

قدیری ابیانه: وزارت کشور مجری بود و شورای نظارت ناظر صالح. نگرانی از اجرای انتخابات نداریم چون حتی اگر بخواهند نمی توانند تقلب کنند

 

علی: آقای دکتر ابیانه. در جواب سوال مسعود، موسوی را شخصیتی منحرف و خائن و .... خطاب کرده اید .به نظر شما چرا تعداد قابل توجهی از شخصیت های سیاسی بعد از انقلاب اسلامی که با رای بالای مردم عهده دار پست های مهمی بوده اند ولی در نهایت در موقعیتی قرار می گیرند که گویی یا واقعا دیگر در میان مردم جایگاهی ندارند و اشخاصی همانند شما بدون توجه به خدمات آنها و بدون احترام به افرادی که طرفدار آنها بوده اند و یا هستند با چنین الفاظی مورد خطاب قرار می گیرند و بد تراز همه به آنها فرصت دفاع نیز داده نمی شود؟.( مانند بنی صدر ،موسوی،هاشمی،کروبی و احتمالا احمدی نژاد در آینده نزدیک)

اگر جواب قانع کننده ای به این سوال من بدهید برای همیشه منت دار شما خواهم بود

قدیری ابیانه: قدرت شیرین است و هر چه منمسب بالاتر باشد شیرین تر. چه کسانی که به خاطر قدرت دست به جنایات زیادی زدند. تاریخ پر است از این حوادث. ضمنا خوشبختانه همه گرفتار نشده اند و هسنتد کسانی که علیرغم اینکه جایگاهشان را از دست داده اند وفادار به نظام هستند.

بنده هم همیشه سعی کرده ام حتی از مخالفین با الفاظ محترمانه یاد کنم و اگر خدماتی کرده اند آنها را نفی نکنم و بلکه به آن صراحت داشته باشم.

من هرگز منکر خدمات انها در دوران مسئولیتشان نشده ام و اگر نقدی کرده ام سعی کرده ام منصفانه باشد.

اگر هم الفاظی مثل خیانت را بکار می برم آن را به عنوان فحش بکار نمی برم بلکه واقعا آنها را خائن و کارشان را خیانت می دانم. اگر کسی را ضد انقلاب می نامم به عنوان فحش بکار نمی برم. بلکه آنها را ضد انقلاب می دانم و عمل آنها را ضد انقلابی ارزیابی می کنم هر چند خودشان خودشان را انقلابی بنامند.

افرادی را هم که نام بردید در یک سطح نمی دانم.

فرصت هم برای دفاع از خوشان نداشته اند. در همین سایت الف بارها از سردمداران فتنه خواستهاند بیایند و به سوالات پاسخ دهند که نیامده اند.

تریبون هم کم نداشته اند. بسایاری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی بیگانه هم تریبون آنها بوده اند.

 قسمت اول

 قسمت دوم

 قسمت سوم

 قسمت چهارم

 قسمت پنجم

 قسمت ششم

 قسمت هفتم

 قسمت هشتم

 قسمت نهم

 قسمت دهم و پایانی

۹۱/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">