پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۸ ق.ظ

۰

اربابی: سلام .الان وپس از اتفاقات 88 از بولتنهای خبری منتسب به جامعه اطلاعاتی ومحافل سیاسی اینطور استنباط والبته اعلام صریح (گزارش گمیسیون اصل90)میشود که از مدتی قبل با بررسی فعل وانفعالات گروه هایی که در تعامل با مبادی بیگانه بودند رخداد 88 پیش بینی شده بود علی الخصوص از طریق رفتار شناسی کاندیداهای فتنه گر.ایا با این مقدار احاطه اطلاعاتی میبایست شاهد ان هزینه گزاف باشیم. ایا شکافی در مراکز مدیریتی واطلاعاتی وجود داشت وحالا نیز به همان کیفیت است.؟

قدیری ابیانه: خود من زمانی که در مکزیک بودم متوجه چنین توطئه ای شدم. بالاخره بودجه های کلانی که علیه ایران تصویب شده بودند باید در جایی هزینه می شدند و یکی از آنها در انتخابات است. زمینه سازی برای اعلام تقلب با هدایت بیگانگان فراهم شده بود و توطئه ها از جمله اعتراضات خیابانی به نتایج تدارک گردیده بود.

متتاسفانه همراهی برخی از خواص و سکوت برخی دیگر به بیگانگان کمک کرد تا عده ای را فریب دهند و بباورانند که تقلبی شده است هر چند عده ای از افرادی که می گفتند رای من کو اصلا رای نداده بودند.

به هر حال فتنه 88 و نتایج آن باعث بیداری عموم شده است. اگر بخواهد این توطئه تکرار شود باید با آن قاطعانه برخورد کرد. اینبار تساهل جایز نیست.

پاسخ های محمدحسن قدیری ابیانه به سوالات بینندگان الف قسمت چهارم

هر چند مدتی از این پرسش و پاسخ ها گذشته است اما برای ثبت در وبلاگ آن را درج می نمایم.

 

 

هومن: ایا درست است که فرض کنیم جامعه ما با مقدسات اداره می شود و لذا اشتباهی و خلاف قانونی صورت نمی گیرد ؟اگر پاسخ منفی است چرا مخالت در خیابان در سال 57 عملی انقلابی و در سال 88 فتنه خوانده می شود ؟

قدیری ابیانه: جامعه ما عموما به مقدسات معتقدند ولی جامعه بر اساس ارزش ها و اصول اسلامی و با عقل و تدبیر اداره می شود. اگر کاستی ای هست از ما است نه از اصول. اشتباه و خلاف قانون هم صورت می گیرد زیرا با با انسانهایی طرف هستیم که هر آن در معرض امتحان و انتخاب بین خیر و شر هستند و همه می توانند در معرض سقوط و اعمال خلاف قرار گیرند. مطابق با دیدگاههای اسلامی هر عملی در جهت اجرای اوامر خداوند باشد مجاز، مستحب و گاه واجب است و هر عملی در خلاف نظر اسلام خلاف و طاغوت است. لذا اعتصاب کارگران برای پیروزی انقلاب را حضرت امام (ره) عبادت نامید حال آنکه اعتصاب مثلاب رای مخالفت با اسلام گناهی بزرگ شمرده می شود. لذا بلی مخالفت با نظام طاغوت در سال 57 عبادت خداوند محسوب می شد و تظاهرات علیه انقلاب اسلامی و مقدسات اسلامی و در راستای منافع بیگانگان خیانت و مستوجب مجازات دنیوی و اخروی است

 

باران: به نظر شما الان چند درصد از مردمی که در نتیجه ی انتخابات شک کردند شکشان برطرف شده؟آیا مسئولین توانستند شک منتقدین را برطرف کنند؟

قدیری ابیانه: من فکر می کنم که بسیاری از آنها به حقیقت پی برده اند و جبهه مخالفین دچار ریزش شده است و نظر سنجی ها همین را نشان می دهد. گاهی آنها بیشتر از دست امثال موسوی عصبانی هستند چون خود را جزو فریب خوردگان می دانند.

منمتقدین اگر منصف باشند و استدلال را پیشه کنند حق را به نظام می دهند.

بطور مثال شما در مورد این استدلا خانم زهرا رهنورد در مورد تقلب در انتخابات قضاوت کنید.

خانم زهرا رهنورد در مصاحبه با بی بی سی دلیل تقلب را اینگونه بیان کرد: از وی پرسیدند که دلیل تقلب چیست؟ پاسخ داد که چون من لر هستم پس تقلب شده است! پرسیدند منظورتان چیست؟ گفت چون من لر هستم موسوی می شود داماد لرستان! آیا مردم به دامادشان رای نمی دهند و می آیند به غریبه رای می دهند؟!

واقعا که استدلال سخیف و توهین آمیزی است. توهین آمیز نسبت به لرها. آِیا ملاک انتخاب این است که فلانی با دختری از منطقه ای خاص ازدواج کرده است؟

خوب اگر قرار بود لرها به او رای دهند چون دامادشان است خوب به کروبی رای می دادند که خودش لر بود.

فکر نمی کنم کسی عناد نداشته باشد و به این استدلال نخندد. شما چطور فکر می کنید؟

 

محمد: ببخشید یک سوال ذهن مرا مشغول کرده هرچند به ظاهر به مسایل سال88 بی ارتباط است اما خواهشا جواب دهید:

این گروه انحرافی پشتیبان واقعی اش کیست؟ چطور این همه در همه فسادهای درشت ردپایش هست. با آمریکا پالس ردوبدل می کند، دستور می دهد کارخانه بزرگی را به آریا بدهند، برای مجلس اونقدر نقشه می کشد و پول خرج می کند و خلاصه این همه حرف پشت سرش هست ولی هیچ نیرویی در جمهوری اسلامی با او برخورد نمی کند؟ آیا لیدر این گروه اینقدر قدرت دارد؟ یا اینکه لیدر واقعی شخص دیگریست؟ خواهشا طرح کنید و پاسخ دهید

پاسخ به این اظهار نظر

 قدیری ابیانه: بنده هم در مورد مواردی که شما فرمودی مطالب بسیاری شنیده ام. از اینهمه تخلفات که البته باید ثابت شود. معتقدم یکی از کارهایی که مجلس نهم باید در ابتدای کار انجام دهد این است که در مورد هزینه های انتخاباتی تحقیق و تفحص شود. البته این در صورتی ممکن است که این جریان نتواند با رای مردم وارد مجلس شوند و گرنه با آن مخالفت خواهند کرد. نمی خواهم بگویم هر کس با چنین مصوبه ای مخالفت کند عامل جریان انحرافی است.

ضمنا قوه قضائیه و وزارت اطلاعات موظفند در رابطه با این مسائل بررسی کنند. هر کس اطلاعی دارد که بتواند در مورد سوء استفادهای حتمالی اطلاعاتی بدهد دریغ نکند.

قوه قضائیه می تواند با هر فردی در هر رده ای برخورد کند. با فساد هر چند کوچک باشد باید برخورد کرد.

مردم هم باید هشیار باشند و مخارج نامزدها را تحت نظر داشته باشند. اگر ولخرجی دیدند به آن نمره منفی بدهند و آن را بخصوص به شورای نگهبان گزارش کنند.

 قسمت اول

 قسمت دوم

 قسمت سوم

 قسمت چهارم

 قسمت پنجم

 قسمت ششم

 قسمت هفتم

 قسمت هشتم

 قسمت نهم

 قسمت دهم و پایانی

۹۱/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">